![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
Bekijk resultaten enquête: Bent U bang? | |||
Ja, maar dat was ik voor de aanslagen in Parijs ook al |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,36% |
Ja, sinds de aanslagen in Parijs |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,57% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
40 | 71,43% |
Ongerust maar niet bang |
![]() ![]() ![]() |
11 | 19,64% |
Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#102 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Of dat leuk zou zijn is maar de vraag. Als scenario voor een sci-fi film misschien. De realiteit is evenwel anders.
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Hartelijk dank, "Amon_Re". Gisteren gaf de huisarts mij twee hele weken ziekteverlof, gecombineerd met de 'verplichting' ook een psycholoog en indien nodig zelfs een psychiater onder de arm te nemen. Ik hoop dat 'mijn slachtoffer' opgewassen zal zijn tegen wat ik hem/haar zo allemaal te vertellen hebben zal. Op "Facebook" kreeg ik alvast al van één leerling een hartverwarmende boodschap. Dat steekt mij in deze in elk geval voor mij erg sombere dagen alvast een hart onder de riem. Hopelijk blijft dat hart tot de laatste snik dapper verder kloppen. Vriendelijke - of mag ik zeggen: kameraadschappelijke? - groet, "djimi"
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik ben niet bang voor mezelf, maar vrees voor de toekomst van 't avondland als er niet snel 'n drastische verandering in 't politieke parcours komt en 't extreme politiek correcte in de prullenbak wordt gekieperd.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beterschap djimi.
Laat je er niet onder krijgen, komaan!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is misschien een cliché djimi maar jij bent ook een mens, denk eens wat meer aan jezelf., sommige dingen zijn gewoon wat ze zijn Laatst gewijzigd door Pericles : 20 januari 2015 om 12:49. |
|
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard moet de gezins- en/of persoonlijke situatie het toestaan. Het werkte destijds voor mij en maakte me expat. Niet beklaagd & mijn leven verbeterde grandioos. Gemeende groeten en... laat je niet kisten "djimi". (pun intended ![]()
![]() |
#108 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Verhuizen naar een landelijker gemeente is misschien goed voor uw gemoedstoestand, gezondheid én uw ambitie. Ook in die gemeenten kan je je hart ophalen aan kinderen die méér kansen verdienen maar die je niet eerst een ideologie uit hun hoofd moet praten. En de boodschap die onlangs de ether werd ingestuurd dat de zwarte scholen de beste leerkrachten moeten krijgen helpt wellicht niet echt. Je weet nu impliciet waar je staat. Véél beterschap gewenst.
![]() |
#109 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet bang, de kans dat men sterft tijdens "aanslag" is kleiner dan dat men de lotto wint.
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dankjewel, "SDX".
Ik zal graag blijven 'vechten', zolang ik kan. Spijtig genoeg lukt zulks me dezer dagen niet zo goed meer. Ik moet wel zeggen dat de steun die ik de laatste dagen & uren uit extreem-diverse en uiterst-uiteenlopende hoek(en) kreeg/krijg héél véél deugd doet. Oprecht hartelijk dank daarvoor, "djimi"
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
blijkbaar - toch volgens mijn huisarts - is dat nu net één van mijn grootste problemen: ik slaag er voor het ogenblik met de beste wil van de wereld niet in 'wat meer aan mezelf' te denken. Ik heb zelf geen kinderen, maar van zodra ik ook maar één seconde aan de kinderen en kleinkinderen van mijn vrienden/vriendinnen en 'kennissen vanwege professionele bezigheden' (van ALLE mogelijke rassen en culturen en talen en origine enz...) begin te (durven te) denken, moet ik écht vechten tegen de goesting er in een vlaag van oncontroleerbare woede uiterst-welgemeend 'fuck you all' tegen te zeggen. Gelukkig heb ik nog dit forum om stoom af te blazen, en m'n gitaar - my only friend these days - om liefdevol te strelen. Sorry voor de emotie, en dankjewel voor je steun, "djimi"
|
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik 'voel' dat zowel mijn job als mijn omgeving net datgene zijn waarvoor ik 'moet' gaan, hoe moeilijk het ook moge zijn. Om het anders te formuleren: als het hier & nu niet lukt, zal het nergens & nooit lukken. Dat is tenminste toch wat ik er 'hier & nu' over denk. Misschien zal dat na een paar sessies met de 'psy' wel veranderen. Wees echter niet ongerust: ik heb écht geen zin 'martelaar' te spelen. Ik ben ergens wel blij dat ik nu een tweetal weken verplicht ben 'afstand van alles' te nemen. Hopelijk ben ik binnenkort weer klaar voor 'de eeuwige strijd'. In elk geval: oprechte hartelijke dank voor je steun, "djimi"
|
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
alvast hartelijk dank voor je interesse en je steun. Ter info: Mijn gezinssituatie: (dik tegen mijn goesting) alleenstaand. Mijn financiële toestand: niet rooskleurig, doch niet hopeloos. Financiën zijn dezer dagen écht niet de grootste van m'n zorgen. Ik kijk min of meer hoopvol uit naar een verandering van omgeving (landelijk, samen levend met andere mensen die uitkijken naar een verandering van omgeving & een écht "Anders Gaan Leven"), maar een duidelijk antwoord op deze vraag komt er in elk geval niet voor 1 maart 2015. Voor mijn part werd de Famille Royale eergisteren al buiten gewerkt, en konden we ten laatste deze morgen al van het Koninklijk Domein Laeken een groot kinderboerderijtje-annex volkstuintjes-complex maken. In elk geval: méér dan ooit tevoren: "België Barst!" Van deze 'farce' heb ik ondertussen veel méér dan alleen maar mijn buik vol. Vriendelijke groet, "djimi"
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 20 januari 2015 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beste "Esperanza", ik vermoed - of eerder: vrees - dat er niet bijster veel forum-genoten een even grondige hekel hebben aan hokjes-denken als u. Ik hoop uit de grond van mijn bloedend hart dat u hier nog lang de moed zult willen/kunnen vinden/opbrengen tegen de bierkaai (pun intended) te blijven vechten. Respectvolle & vriendschappelijke groet, "djimi"
|
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben ook moeten blijven vechten toen ik in 't allerdiepste dal van m'n hele leven zat bij 't verlies van mijn enige kind. Ik kreeg nauwelijks steun uit welke hoek dan ook, heb 't zèlf gedaan, vechten, rechtop blijven (terwijl je wil gaan liggen in 'n donker gat en nooit meer opstaan), toch weer doorgaan, telkens opnieuw. Stap voor stap, dag per dag. Als ik 't kan, dan jij zeker.
|
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat we hier in België met een pak angsthazen zitten. Er vindt een aanslag plaats in Parijs en het loopt bij een deel van de bevolking al dun door de broek. Dan schieten ze een paar moslim onbenullen dood en er zijn al mensen die drukke openbare plaatsen mijden. Triestig volk.
|
![]() |
![]() |
#119 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#120 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Interesseert mij geen bal meer...ze mogen mijn lichaam doden, en aangezien ze doden kan ik dan ook niets meer doen zoals de waarheid spreken dus is dat voor hem de grote confrontatie, als er waarheid gesproken wordt kunnen ze niet tegen hun verlies en dat is een gegeven waar de meeste mensen voor lul bijstaan ! Kan het niet anders verwoorden ! |
|
![]() |