![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij dreigt helemaal niet veroordeeld te worden. De Wever weet dat zelf ook uiteraard, maar is wel te vinden voor een rondje dramatiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
verder, arme De Wever, de waarheid mag niet meer gezegd worden... Was hem dat indertijd dan nog niet opgevallen toen de VB VZW's veroordeeld werden? Nu de Belgische inquisitie hem te beurt valt is hij plots geen fan meer, schaamteloze parvenu.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 1 april 2015 om 10:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Want?
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister
|
![]() Neen, niet jij maar dit: "Dewever niet capable tot relativeren is en dringend uit zijn ambt gestampt dient te worden.
Maggie for premier!" Erg stereotype uitspraak van vnml mensen die anti-BDW zijn. Ik neem aan dat jij net iets meer bent dan 1 uitspraak. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging helemaal niet over de vraag of zijn uitspraken strafrechtelijk sanctioneerbaar zouden zijn. Dat maak jij ervan. Ik denk dat je het onderscheid tussen beide even goed kan maken als iedereen. Maar het komt politiek goed uit zich nog een keer in de slachtofferrol te wentelen. Het is jullie tweede natuur zelfs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BDW, de man die dacht dat hij Belgie eens ging veranderen, de naieve politieke onnozelaar die dacht dat het goed kersen eten was met zijn vrienden van het ACW.
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar echt prachtig geantwoord. Ik heb die gave in jou altijd bewonderd. Je benut ZE voor mijn part te weinig en te zelden waar nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben bereid een weddenschap aan te gaan. Ik denk dat hij niet vervolgd wordt, laat staan veroordeeld. Voor 100 euro wedden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Edit: met inhoudelijk bedoel ik een debat over racisme ipv gelijk onnozelaars de uitspattingen van SJW te volgen (ik beken hier ook schuld tbh). Alles in terzake over racisme ging vnml over BDW. Dat is het dan. Wat politiekers die verontwaardigd zijn in Villa Politica. De zevende dag waar Termont zijn uitspraken mag komen relativeren. We kunnen weer wat jaren de problemen ontkennen met wat simplistische maatregels in het regeerakkoord. Ondertussen durft niemand nog zijn mond opendoen en blijft alles bij het oude. Laatst gewijzigd door Athelas : 1 april 2015 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() omdat wat verplicht is ??
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, nog ne keer
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan een vlaming klacht indienen over een zogezegde belediging van een andere bevolkingsgroep? of moet men zelf het "slachtoffer" zijn? Volgens het CGKR : http://www.diversiteit.be/sites/defa...sencentrum.pdf Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In strafrecht kunnen onderzoeken starten op basis van een initiatief van het parket zelf. Dan zijn ze een deel van strafrechtelijk beleid en voorwerp van mogelijke politieke discussies. Legt men wel de juiste prioriteiten? Een andere weg start met strafklachten van individuele burgers, en dan heeft het parket de verplichting een onderzoek te doen. Domme burenruzies, gedoe met echtscheidingen, allemaal gevallen waarin strafklachten worden neergelegd. Je zal mij niet horen zeggen dat de stap die Jahjah en Aziz hebben gezet me terecht voorkomt. Meer nog, het is politiek polariserend en is eigenlijk een geschenk voor N-VA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Erg geloofwaardig allemaal! ![]() Een kameleon zou verlegen zijn als hij met jou wedijverde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het antwoord is dat een burger vrijer is en moet zijn om een klacht neer te leggen tegen een politieker, dan tegen een niet publiek gekend individu. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() Verplicht iemand je om een stem voor een partij uit te brengen? Ik dacht van niet.
Laatst gewijzigd door Spitting Image : 1 april 2015 om 10:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als BDW geen uitspraken mag doen over Berbers, dan mag Jahjah geen uitspraken doen over Vlamingen:
Citaat:
wie gaat mee klacht indienen? http://www.diversiteit.be/slachtoffe...iscriminatie-0 (als lid van NVA ben ik persoonlijk geviseerd en lijkt het me doodnormaal dat ik hiertegen klacht kan indienen. Zelfs als lid van elke andere partij kan men klacht indienen (zie mijn vorige post). Zelfs als Nederlander kan men dus klacht indienen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 april 2015 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Staatssecretaris
|
![]() Zijt maar zeker, de NVA en dan natuurlijk met name BDW zal er volop garen door spinnen. Sjans voor de anderen dat verkiezingen nog heel ver weg zijn.
|
![]() |
![]() |