![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vinden ze niets dan is haar zaak nog steeds niet bewezen , vinden ze iets dan wordt haar zaak compleet ondergraven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was er dan niemand die haar tegen zichzelf kon beschermen? Ietwat advocaat moet toch weten dat dit haar zaak alleen maar kan schaden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bovendien is er met een valse beschuldiging bij verkrachting weer hetzelfde probleem. Hoe kan men dit bewijzen? Het is meestal woord tegen woord. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet natuurlijk een serieuze poot hebben om op te staan, maar dat geldt in gelijk welke situatie. Een verkrachting is toch per definitie geweldadig? Daar moeten toch enigszins bewijzen van bestaan als je er meteen werk van maakt? Leg zo snel mogelijk klacht neer en laat zaken constateren. Is dat nu zo moeilijk, zijn ze misschien te lui of wentelen ze zich liever in de slachtofferrol tot er geen bal meer aan te doen valt? Er lopen nochtans genoeg 'witte ridders' rond die zich maar al te graag met zulke zaken bemoeien. Dus van heel je talibanverhaal over gruwelijk onderdrukte, machteloze vrouwen klopt hooguit een fractie. Je bent ontschuldig tot het tegendeel bewezen werd en gelukkig niet andersom. De rechtspraak in deze maatschappij van huwelijksrecht over strafrecht is al genoeg gebiassed in het nadeel van de mannelijke sekse. Alsof elke man van nature een seksverslaafd of onbetrouwbaar kanon is dat elke moment kan afgaan waarvan het zogezegde libido steeds bovengeschikt is aan rationaliteit of moraliteit ... Van seksisme gesproken! Wat jij dus zo ongeveer beweert, is dat alle vrouwen tegen zichzelf zouden moeten beschermd worden als ze niet in staat zijn om er de sociopaten of verkrachters uit te halen. Wel, dat gaat helemaal aan het vrijgevochten, het-echt-sterke-geslachtverhaaltje voorbij waarmee feminazi's al jaren iedereen om de oren slaan onder het mom van politiek-correct denken. Gooi je gewauwel dus maar op de hoop muilkorven en discussiedooddoeners, want de realiteit is veel genuanceerder. In die optiek ben ik blij dat ik op je negerlijstje mag staan. Het wil simpelweg zeggen dat je geen valabele argumenten meer kunt inbrengen en dat mijn woorden voor cognitieve dissonantie zorgen in je kop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat niet is , kan .... (hopelijk niet) !! Dan is er een probleempje tussen de 2 geliefde !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of het gebeurt door uw wederhelft , een wildvreemde of wie ook ; verkrachting is pure misdaad , en geen , oeps sorry-formaatje !!!! Het slachtoffer wordt zodanig vernederd , wordt bang of erger ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
soms wordt het slachtoffer verdomd zwaar onder de knoet gehouden !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 9 april 2015 om 00:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Loopt een vrouw al gillend naar de politie: "Help, mijn man heeft me verkracht!"
Politie: "euh ok, zullen we u onderzoeken op sporen van sperma?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel bent u te lomp om te helpen donderen!
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het te moeilijk voor de mannen ("mannen" ? ![]()
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enne, eerlijk gezegd, hoe weet u zo goed wat er in het bed van die twee omgaat? Was u erbij?
![]() |