![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Europees Commissaris
|
![]() Hier is de hypocrisie weer. Wie zat hier te verkondigen dat Sand de waarheid in handen zou hebben ondanks dat hij alleen staat en daardoor zeer omstreden is? Moet ik jouw posts terug bovenhalen en jou er met de neus op drukken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik merk hier toch een mix van "loaded question" met "strawman" en ook een vleugje "ad hominem". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen van jullie komt in de buurt van objectiviteit, accepteer dat nu maar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik nam juist de zeer zwakke argumentatie van Geertvdb op de korrel. Overigens ben jij de Godwinkampioen van dit forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie zijn 'beiden'?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 7 augustus 2015 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat u het woord hypocriet begrijpt. Ik daag u uit. Haal 1 post van mij boven waar ik hypocriet ben. Doe maar. Veel succes gewenst! Mag ik u er ook op wijzen dat Sand helemaal niet alleen staat. Ik heb u voldoende linken gegeven van DNA onderzoek die hem gelijk geven. Bovendien hadden de eerste belangrijke Israëliërs (bvb Ben Gurion) het al door. Het is een schande dat u dat weigert in te zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
Het ging om een discussie die we ooit hebben gevoerd over Noach. Eli beweerde dat in China gelijkaardige mythes bestaan, en dat zou bewijzen dat Noach echt bestaan heeft. In deze zaak koos Dixie de kant van Eli. Zeg eens eerlijk: vindt u dat niet hypocriet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
Die bronnen zijn fictie. Hij haalt die van het internet op zeer dubieuze sites, en dat weet u best. Ik heb nooit gelogen, dus dit is een valse beschuldiging. Er zijn in China geen mythes die Noach nog maar in het minste vermelden. Want mocht dat wel zo zijn, dan heeft Noach echt bestaan. En dan is het OT waarheid. Gelooft u dat? Neen! U gelooft dat niet. U gaf Eli enkel gelijk omdat hij Jood is en gij ook, terwijl ge best wist dat hij hier enkel flauwe kul verloopt. |
|
![]() |
![]() |