![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men is daar dan ook mee bezig, op een sociaal verantwoorde manier(niet vervangen van gepensioneerden,...) Dat is iets totaal anders dan jullie afgunst-fantasmes met naakte ontslagen en looninbeslagnames... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar U hebt goed rond de pot gedraaid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Minister-President
|
![]() door hen de dienstverlening te laten aanrekenen zoals in de privé en met winst werken,met winstmarges kunnen ze dan het pensioen van de privé naar omhoog stuwen ,er zal dan marge zijn om dat te doen,maar of u dan tevreden zal zijn is wat anders natuurlijk!
![]() |
#107 |
Minister-President
|
![]() Ge kunt dat ook van achter naar voor lezen!
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Quid pro quo...
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie ga je daarvoor meebrengen?
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op deze manier duurt het tot sint juttemis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maw met "symbolische besparingen" is de belastingbetaler ook niet veel vooruit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vijf jaar of langer permanent van jut naar jaar, van de ene school naar de andere; met tussenin periodes van geen werk of deeltijds werk .... in afwachting van de 'benoeming'. Dan vinden ze ander werk, in de privé, met contracten van onbepaalde duur ... en de schooldirecties vinden onvoldoende leerkrachten .... Ik zeg niet dat men het systeem van benoemingen moet uitbreiden, maar toch wel dat in afwachting van een full time job met iets of wat zekerheid, de jonge onderwijsmensen beter behandeld mogen worden. Nu zitten ze, met de vakbonden in koor, te zeveren dat die jonge leerkrachten meer begeleiding van oudere leerkrachten moeten hebben. Zever. Een beetje motivatie door wat werkzekerheid, dat is wat ze moeten hebben. Zodat ze niet constant moeten denken: binnen een week zit ik weer aan de dop, of misschien ook niet, maar dan wel in een andere school, in een ander leerjaar, zal het tso of bso zijn dat zien we wel, met andere gewoontes, zal ik me toch een auto moeten aanschaffen maar hoe zal ik hem afbetalen .... Ik geef dit voorbeeld maar omdat alles ivm ambtenaren grondiger moet wijzigen. En de bescherming tegen politieke willekeur moet blijven ! Vertrouw die rode, oranje, blauwe en groene kabouters niet. Ben je zelf in het bezit van een gele kabouter, dan zullen ze je met graagte bestempelen als lui en onbekwaam, alleen maar om je te vervangen door een kabouter met een niet-gele kleur. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De werknemer in de privé is toch ook niet beschermd tegen de willekeur van de nieuwe CEO. En geloof me vrij Schoof in sommige bedrijven wordt er bij wijze van spreken sneller van CEO veranderd dan sommigen van onderbroek. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vandaag werd beslist om BBC 3 te ontbinden. Als het geld op is dan is het op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waar mag ik in dat geval tekenen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoiets als OP12 met zijn 0,2% marktaandeel?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |