![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ja, omdat de N-VA in de regering zit
![]() Ik verwacht van u toch intelligentere vragen, Jan. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Omdat ik de boel op stelten wil zetten en omdat ik niet ben gelijk vele anderen die zoals dieren in de kudde meelopen in dezelfde richting en allemaal ja knikken.
Ik loop altijd in een andere richting omdat er nu eenmaal mensen moeten zijn die tegen de stroom opvaren en ik knik nee. Jullie lopen allemaal met de massa mee in één richting en ik niet. Ik hou wel van een beetje actie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen, ik ben geen vakbondsslaaf en zeker geen idioot.
Ik ben iemand die tegen de stroom durft opvaren terwijl vele anderen alléén maar ja kunnen knikken. En jullie kunnen daar precies niet mee om maar dat is jullie probleem. Jullie zijn allemaal kudde dieren die meeknikken en niks durven zeggen en ik trek mijn mond open, hier en op het werk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Typisch puber-gedrag eigenlijk; conformeren in non-conformisme ![]() Laatst gewijzigd door Drosamadaris : 11 september 2015 om 11:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Ik moet u medelen dat er op de werkvloer nog niks te merken is van die staking. Tzal helaas een sisser worden denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() Staking ? Ik dacht dat het enkel om een betoging ging ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
By the way, sommige mensen zijn blij dat ze een boterham kunnen eten en hier gaan mensen staken terwijl ze 2 keer per jaar op vakantie gaan en in een zelfgekocht groot huis met prachtige tuin wonen. Ik moet KOTSEN van zo'n mensen.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. Laatst gewijzigd door IJsboer : 11 september 2015 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ijsboer, hoe weet gij wie in een zelfgekocht groot huis woont en wie 2 keer per jaar op vakantie gaat?
En als het zelfgekocht is, dan hebben ze er toch voor gewerkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Omdat ik het beu ben dat ik al 5 jaar 35 krediet dagen achter sta die elk jaar worden meegenomen naar het volgend jaar, omdat ik deze maand drie week-ends van de vier moet werken, omdat ik 32 cv's achter sta van zaterdagen die ik gewerkt heb en die ik nog niet terug heb kunnen nemen en omdat er nu 2 langdurige zieken zijn bij ons en die worden niet vervangen.
We moeten hetzelfde werk op dezelfde tijd doen maar met 2 personen minder. Gevolg: we moeten meer per maand werken en zijn minder thuis en we blijven dagen achter staan. En dan spreek ik nog niet van het verlof dat we achter staan omdat we het niet kunnen nemen omdat er personeel tekort is. En dan komt er een gepensionneerd leraar leuk verkondigen dat hij een heel goed pensioen heeft en veel vakantie had en maar 24 uur werkte per week. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() Tja valabele reden om te staken lijkt me.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() NMBS gaat nooit failliet gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Burger
|
![]() "30 januari 2012: De drie vakbonden organiseren een algemene staking tegen het ‘asociale ‘ beleid van de regering-Di Rupo."
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |