![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die hadden hier nooit mogen rondlopen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij moeten niet aanvaarden dat we hier tien- of honderduizenden vreemdelingen op ons dak krijgen die onze maatschappij komen ontwrichten. Al de rest is emo-bullshit en "kop in het zand steken en afwachten"... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ligt er niet aan dat ze in landen leven tussen een hoop barbaren die elkaar naar het leven staan, met leiders die die naam niet waard zijn en zich van hun volk niets aantrekken! Had daarjuist een filmpje op het internet over de ongelooflijke jachten waar op geen miljoen was gekeken van Arabische prinsen. Ze zouden daarmee hun eigen islamgebroed kunnen gaan opvissen in de Middellandse Zee, maar wat had je gedacht... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is het een soort wereldramp die zich aan het afspelen is waar straks niemand beter van zal worden! De kiemen voor nieuwe oorlogen en opstanden, zoals ze dat in hun thuislanden "organiseerden"... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gemiddeld loon = 500€ minimumloon = 360€ Wel daarom zijn er amper moslims in Portugal.
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men kan in de EU een religie toetreden, praktiseren en beoefenen.... In de EU is het dus perfect legaal, rassenvoorkeuren, moorden, incest te bepredikken. En weet je alice, mijn geloof vervolgen ze.... Ik zie in dat er geen vrijheid van belevenis is voor alle geloven. Maar zeer zeker wel voor de islam. Als het systeem hier dan haar boekje te buitengaat en iemand hakt die kufars hun kop eraf, is dat dan geen vrijheid van geloofsbelevenis? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() Aanhalingsteken openen
Artikel 18. Een ieder heeft recht op vrijheid van gedachten, geweten en godsdienst; dit recht omvat tevens de vrijheid om van godsdienst of overtuiging te veranderen, alsmede de vrijheid hetzij alleen, hetzij met anderen zowel in het openbaar als in zijn particuliere leven zijn godsdienst of overtuiging te belijden door het onderwijzen ervan, door praktische toepassing, door eredienst en de inachtneming van geboden en voorschriften.[1] Rassenvoorkeur, en al wat ik daarvoor vernoemde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hetgeen jij "geloofsbeleving" noemde, noemen wij hier "moord".
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() Ja,maar die moord werd misschien gezaaid bij het onderwijs....
Als je dat van je 0 tot je volwassenheid toegedicht krijgt, is dat toch realiteit? Wat gaat uw zinneke "ja, maar mijn vrijheid begint wel hier he" daar aan veranderen? Dat is wat jij gelooft en niet de ander, en de ander zet zijn realiteit boven de jouwe indien je op je geloof blijft staan.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() in de plaatse van kiekens aan de spit ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wij moeten als individu allemaal onze verantwoordelijkheid opnemen en liefst andere niet vermoorden.......... Mij moet je niet overtuigen van religieuze idiotie. Ik weet perfect waartoe religioten in staat zijn....ik denk dat we dat allemaal weten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eentje van duizenden jaren geleden. Of een wet van vandaag dat die van duizenden jaren geleden serieus neemt? Het is echt tijd dat wij Europa hervormen alvorens lieden zoals Merkel het voor ons hervormen. Uw vragen in het ander topic zijn de spijker op de kop. Maar er dient wel een plan te komen om die vluchtelingen menswaardig te helpen en op te vangen. Waar blijft de dialoog met Assad? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk trouwens dat onze wetten dit soort idiote overleveringen goed opvangt. Wat zeg je nu, dat we islamisten moeten vastzetten gewoon omdat ze dat smerig rioolrattengeloof aanhangen? Daar zit iets in...ok, doen we vanaf nu ![]() Merkel is stiekem (of niet zo stiekem) aan haar verovering van Europa begonnen. Kwestie van die psychopaat zijn werk af te maken.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() Ja, maar wij idioten erkennen het toch maar als iets dat onderwezen en gepraktiseerd mag worden.
Waar zeg ik dat we ze moeten vastzetten? ![]() Ik bepleit hier al langer een secularisme voor Europa. Iedereen mag nog zo vrij zijn te geloven, maar beleven zal een ander zaak zijn. |
![]() |
![]() |