![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Belgische mannen aanzien alleenreizende vrouwen natuurlijk aan als loslopend wild. Heeft natuurlijk niks met de islam te maken.
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is ook 'n oplossing.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
|
![]()
![]() |
#104 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
moslims mogen geen vaginaal geslachtsverkeer hebben met vrouwen voor het huwelijk ze hebben bijgevolg een onbevredigd libido ze zijn talrijk, en hebben meestal een hele dag niets om handen bovendien vinden kaffir-meiden het leuk sexuele signalen te sturen, te provoceren, een regelrechte uitnodiging om binnen te komen, maar klappen dan dicht als de moslim tot brute machoactie overgaat bovendien kijkt hij neer op ongelovigen. Het is "verboden" met een kaffir, en normale sexuele geslachtsbetrekkingen hebben zijn dan even verboden. Misschien dat verkrachting neerkomt op het behandelen van een slavin, hetgeen dan door islam gepromoot wordt weet niet, maar klinkt aannemelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat doen Belgen al sinds mensenheugenis overal ter wereld en vooral in vluchtelingenkampen. Dat is toch de nationale sport.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenophon : 17 september 2015 om 12:58. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er lopen inderdaad autochtone verkrachters rond: daar hebben we al werk genoeg mee, we hebben niet nog meer bendes en verkrachters nodig. Vergeet ook niet dat zij uit een regio komen waar dergelijk geweld schering en inslag is, in tegenstelling tot hier. Laat die cultuur aub daar!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 17 september 2015 om 13:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pasoppasop, wij fluiten de vrouwen na hé!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dikke vette twee zelfs!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() Ik heb er je je nog niet voor zien uiten. Dat zegt genoeg. Zeker als je begint te kronkelen en woorden te verdraaien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan islamieten niet uitstaan.
Ik geeft dat toe. Iemand die de waanbeelden van een 7-de eeuws pedofiele struikrover ernstig neemt is volgens mij achterlijk. Zoals ik al zei : je maakt een lichte beweging naar hen toe als ze met de fiets passeren en je roept boe, 1 kans op 2 dat ze tegen de muur rijden. ![]() Daarna is uw moeder wel een hoer enz.... Maar het blijft genieten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 17 september 2015 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zo: uw moeder? Ze is daarstraks bij mij geweest, ze had goed gewerkt afgelopen week, ze heeft me een flink pak geld gegeven. Ik dacht dat hij ter plaatse een beroerte kreeg, zo stond hij daar te krijsen en te tieren en ik maar lachen. En als je daar dan naartoe stapt om hen een paar welverdiende petsen te geven dan breken ze het olympisch record sprinten. Natuurlijk ja, als je als volwassen man maar een meter zestig groot bent en je weegt met moeite 50 kilo, dan is er maar 1 optie, gaan lopen.
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit dat nieuwsbericht: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
Alhoewel.....http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...riesters.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus is het goed...
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Minister-President
|
![]() ja, dat wisten we al. En dat veroordelen we massaal.
Islam niet. Sex met minderjarigen in navolging van hun "pedofiele struikrover" is daar niet laakbaar en ik druk het zacht uit. Lees hoofdstuk over de vrouwen in de hadith van sahik al-Boukari en hoe belachelijk is het van zodra we één iets aan de kaak stellen bij anderen, dat dat blijkbaar allemaal relativeerbaar is.. WANT het gebeurt met onze eigen mensen. Bij ons bestaat er SCHULD en BOETE. In normale omstandigheden, als je iets mis"peutert", ga je de bak in. In die zandcultuur niet zo. Daar gaat het om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
|
![]() Dat zijn uw woorden niet de mijne.
Ik heb gereageerd op het bericht van iemand die verkrachting aan multicultuur linkt. Ik zou u willen vragen mijn geen woorden in de mond te leggen die niet de mijne zijn. Voor de rechtse haatzaaiers op dit forum is blijkbaar elk middel, elke leugen, elke halve waarheid goed om bepaalde bevolkingsgroepen in een slecht daglicht te plaatsen. En als ze dan geconfronteerd worden met de waarheid van de tekortkomingen van hun eigen 'volk' beginne ze (figuurlijk) in het wilde weg te slaan naar alles en iedereen die hun gedachte niet deelt. Ik wil niet weten hoe zij zouden reageren in het echte leven indien zij en hun geestesgenoten hier ooit aan de macht zouden komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ons morele immuunsysteem is na WOII zo ingesteld op zelfkritiek dat het externe virussen niet meer herkent, maar wel voortdurend de eigen cellen aanvalt. The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! |
||
![]() |
![]() |