![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten Frans-Vlaanderen, Vlaanderen en Nederland één Regio worden en Brussel een Vrijstaat? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
9 | 45,00% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
11 | 55,00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Van de religie zijn alleen landelijke cijfers bekend. Op 1 januari 2002 waren er 886.000 moslims in Nederland, of 5,5% van de bevolking. Jaarlijks groeit het aantal met ruim 40.000.
Er zijn 309.000 moslims uit Turkije en 275.000 uit Marokko, samen dus 584.000. De overige 302.000 komen uit allerlei verschillende landen: 40.000 uit Irak, 31.000 uit Afghanistan, 31.000 uit Suriname, 29.000 uit Somalië, 26.000 uit Iran, 104.000 uit andere landen, 40.000 uit westerse landen (voornamelijk Indonesië uiteraard). Als je het percentage moslims in A'dam of Rotterdam wil uitrekenen, kun je dus bij het percentage Turken en Marokkanen (landelijk 2/3 van alle moslims) gemiddeld nog de helft optellen. Voor A'dam wordt het dan (ruim genomen) 18,5% moslims, voor Rotterdam 17,5%, voor Den Haag 15,5% en voor Utrecht 20%. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Die indeling is maw puur arbitrair. Of nu hebben we ook eens een blik gekregen op wat in Noord-Nederland politiek correct is. In ieder geval : bij een hereniging van de Nederlanden zou het aantal allochtonen drastisch dalen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat dit bij het Verenigen van de Nederlanden toch niet meer zo zou zijn, of wel soms? ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
In Antwerpen wonen er als ik goed reken al meer moslims dan het aantal Indonesische moslims in heel Nederland? (Antwerpen telt ongeveer evenveel mensen als Rotterdam). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
bah diene kwezel gelooft dat België Een volk bevat baahahaha ...die is ook blijven steken in zijn Hippie jaren . ![]()
![]() |
![]() |
#108 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Brussel is hetgene wat Vlaanderen aan België gekluisterd houdt. Zodra Vlaanderen beslist om Brussel los te laten valt België op staande voet uiteen. Brussel is hét symbool van België, is eigenlijk België. De Franstaligen in Brussel beschouwen Brussel als een ideale uitvalsbasis om vandaaruit, naar goede Belgische traditie, de omstreken steeds verder te verfransen. De zgn. "olievlek". De reden ook van het ontstaan van het Vlaams Blok. Hugo Schiltz van de partij "Gedaan met Geven en Toegeven" vond immers dat het nodig was om de voorrechten van de Franstaligen in de 'faciliteitengemeenten' rond Brussel te betonneren in de grondwet. Voorts zorgen de rijke en arrogante Franstaligen en Eurocraten die zich in de Brusselse rand vestigen ervoor dat de immobiliënprijzen enorm stijgen. Voor gewone autochtone Vlamingen is een woning in de Brusselse rand niet meer betaalbaar. De Vlaming wordt du verdrongen uit zijn dorp, zelfs als dat niet in Brussel ligt. Het vervlaamsen van Frans-Vlaanderen zal trouwens veel gemakkelijker gaan dan het vervlaamsen van Brussel, dat binnen twee generaties voor meer dan de helft uit moslims zal bestaan. Als de Vlamingen verstandig zijn laten ze Brussel vallen. En België spat zo uit elkaar. ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
|
![]() Als ik uw redenatie volg, trekt Vlaanderen zich binnenkort ook uit (delen van) Vlaams-Brabant terug omdat er teveel Franstaligen wonen, uit de grensstreek met Nederland omdat er teveel Nederlanders wonen, en 'als er niets wordt gedaan' over een tijdje ook uit Antwerpen en andere grote steden omdat dat ook al moslimsteden zijn geworden. Straks is Vlaanderen niets meer dan verstedelijkt plattelandsgebied, is dat dan de bedoeling? Het lijkt erop dat er sinds 1302 veel veranderd is dan, als de Vlaming van tegenwoordig bij het zien van iemand die hij niet kent meteen hard wegrent en zich opsluit in zijn eigen gebiedje...
![]() Het zou wel een unicum zijn, het eerste land in de geschiedenis dat zijn hoofdstad gratis weggeeft... |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat het Vlaams Blok zo groot is in Antwerpen - 1 op 3 stemt er op - komt omdat Antwerpen zo'n traditie van Metropool zijn heeft. We kunnen hier perfect vergelijken met alle volkskes van over de hele aarde en we hebben er onze conclusies uit getrokken. 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
Volgend op uw redenering van de olievlek trek ik een andere conclusie . De olievlek is ontstaan vanuit Brussel door de verfransing van Brussel , indien U dit toelaat dan moet U de gehele rand rond Brussel laten vallen. Indien U Brussel meeneemt (zoals het hoort !) en uw vervlaamsingspolitiek doorvoert dan wordt de olievlek vanuit haar bron bestreden . En dan er gaan meer Moslems zijn ..uit de logica concludeer ik dat men delen van Gent , Antwerpen , Mechelen en Limburg moeten opgeven door hoge concentraties van allochtonen (al dan niet in bepaalde wijken .) Brussel moet en zal erbij zijn zonodig shotten we iedereen buiten .
![]() |
![]() |
#114 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Door een ondubbelzinnige lijn te trekken door het landschap ontnemen we de Franskiljons hun droom om ooit nog verder op te rukken dan het asfalt van de Brusselse Ring. Eens buiten de Brusselse Ring moeten we geen compromissen meer sluiten en kunnen we keihard optreden tegen al wat ruikt naar arrogant Franstalig cultuurimperialisme. Gedaan met de madammekes Spaak en dat andere hautain Franskiljons crapuul. ![]() Brussel gijzelt de rest van Vlaanderen door ons aan Wallonië vast te klinken. Wat is er trouwens nog Vlaams aan een stad die binnen twee generaties meer muzelmannen telt dan alle andere inwoners ervan samen, andere nationaliteiten inbegrepen? Wat Antwerpen betreft, daar zal je het laatste nog niet gezien hebben hoor. Nu zijn het nog de moslims die de autochtone wijken in gruzelementen slaan. Maar dat zal niet lang meer eenrichtingsverkeer blijven. ![]() ![]() ![]() Zeker niet met iemand die de zaak zo goed vooruit helpt als den Abou. ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Brussel is ook symbolisch belangerijk . De Ring ligt op amper 3 Km van bij mij ...dit zou betekenen dat U de Vlamingen binnen de ring op offert alsook degene in Brussel (gewest). Het Brussels gewest is er gekomen door het vooroverbuigen van Verraders en door de Franskjions ..njet en nog eens njet . Den Abou shot ik buiten assem zich niet integreert . Brussel moet erbij . En als ge nog njet zegt geef mij dan een troepenmacht van 5000 man KZAL BRUSSEL ZELF INLIJVEN dedju. ![]()
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Handen af van onzen Abou! Pas als hij zijn werk in Antwerpen heeft afgemaakt moogt ge hem hebben. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#118 | |||
Banneling