![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik niet. En dat is dus het omgekeerde van de situatie van ons Marie. Moest er hier zo een waal zijn, die zich op dezelfde hoogst vermakelijke manier gedraagt dan zou dat ook "een goeike" zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Ik zit hier van 's morgens vroeg tot 's avonds laat tussen de nazi's!!" ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister-President
|
![]() En ik woon ook in Wallonië en voel mij 200% Vlaming en dat weten de mensen hier. Nochtans kan ik het zeer goed vinden met de plaatselijke bevolking, ben in verschillende verenigingen en heb mij volledig ingeburgerd. Waarom kan het niet dat je dan de fouten ziet? Ik zou zelfs zeggen dat je de zaken veel beter kunt beoordelen en met de mensen hier wordt daar heel dikwijls over gediscussieerd. Bovendien kan zo'n discussie vruchten afwerpen, want op die manier kunnen de verschillende zienswijzen aan elkaar worden getoetst en worden harde standpunten meer gerelativeerd.
Al die tegenstanders van Marie zouden dus beter eerst nadenken, als ze dat al kunnen'. Laatst gewijzigd door omaplop : 26 oktober 2015 om 19:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe doen die dat eigenlijk met 35% van de bevolking om (volgens jou toch) vlaanderen te 'overspoelen' terwijl wij 65% van de bevolking uitmaken ? En welke rechtsbron bepaalt volgens jou dat franstalige -quote- 'facisten' boven de elementaire rechten van de mens staan ? (ik heb het gevoel dat ik hier weer één en ander ga bijleren...) Welk zijn die persoonsgebonden rechten van de franstaligen in vlaanderen, die de rechten (volgens jou) van de vlamingen naar de prullenbak verwijzen ? Ik neem aan dat je dit toch allemaal wel wat kunt stofferen met wat verwijzingen naar de rechtsbronnen ? Hou ons vooral niet in spanning, Marie ! ![]() Laatste vraagje : wat komen die islamitische broeders hier in dit verhaal doen ? Maken die deel uit van de francofone samenzwering ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De breuklijn links versus rechts is heel wat relevanter hoor in de politiek dan de stoorzender 'nationalisme' die daarin een aparte rol speelt en geen tegenhanger kent aan de andere kant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pathetisch. Waarschijnlijk gisteren boel gehad met haar man, en de discussie verloren. Dus vandaag : alle registers open tegen La Belgique
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef dan zelf eens antwoord : wie is het regime volgens jou in vlaanderen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zoals gewoonlijk : 0 komma 0 feiten, geen weerlegging, geen argumenten, enkel wat gebazel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
lange tenen of gebrek aan zelfrelativering? wat is het? in elk geval lijkt een flink stuk van die kritiek me interessant en ook terecht. En dat vraag om een inhoudelijke weerlegging, die ik hier niet lees.
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik goochel liever niet met artificiële termen als 'overtuigde' vlamingen. Vlaming zijn is een feitelijk gegeven dat voortspruit uit je woonplaats.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Misschien kun je een reality show opstarten vanuit je keuken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
|
![]()
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De tweede is voorlopig nog slim genoeg om niet gepakt te worden met zijn handen in de koekjestrommel.
|
![]() |
![]() |