![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch maar oppassen vooraleer je publiekelijk dergelijke uitlatingen doet want het Centrum voor Gedachten-Kontrole en Repressie waakt. ![]()
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik roep niemand op hetzelfde te denken of hetzelfde te doen. Laatst gewijzigd door Pericles : 3 november 2015 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan verkocht worden als haatzaaierij. Om welke reden werden ooit de VZW's van een welbepaalde partij veroordeeld? Met dank aan het Centrum voor Gedachten-Kontrole en Repressie. Lees dit maar eens: Het centrum voor racismebestrijding schrijft het volgende: Citaat:
Een gezonde vrije meningsuiting... Lees: de mening van het CGKR is de enige "gezonde". ![]() ![]() ![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 3 november 2015 om 17:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met zo'n tekst kunnen ze alle kanten uit.....
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik benadruk dat ik het zelf zal doen, zonder dat ik verwacht dat iemand anders hetzelfde zou doen en zonder hulp van iemand anders . En ik zal dat ook doen in die omstandigheden (mijn dochter) . Niemand zal mij dan kunnen tegen houden, zelfs mijn eigen vrouw niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() of dacht ik er zo al vroeger over? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Men kan nooit weten in dit land. ![]() Het hebben van een persoonlijke mening, afwijkend van die van het regime, kan hier resulteren in een groter gevangenisstraf dan diegene die men krijgt voor het neermaaien van een kind, zonder rijbewijs, in recidive, in zone 30 aan 150 km/h. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U vergat moord (het van de weg rijden van een jong meisje) nog toe te voegen, al dan niet met voorbedachte rade.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 november 2015 om 18:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees nog eens wat het CGKR schrijft. Jouw "sentiment" (in de vorm van teksten of symbolen) mag niet leiden tot het aanwakkeren van haat of het aanzetten tot geweld of discriminatie. Dat geldt in het bijzonder voor alles wat verschijnt op onlinefora, maar ook voor wat op straat wordt gezegd. Zoals ik al zei. Met zo'n tekst kunnen ze alle kanten uit.
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er zijn toch nog belangrijke verschillen met onze verrijkende burger van vreemde afkomst! - zomaar op 21 jarige leeftijd zeven keer zijn rijbewijs ingetrokken - blijkt nu dat hij niet eens een rijbewijs had (...past precies niet bij het bovenstaande/ hoe kun je iets kwijtspelen dat je niet hebt? - die onderdirecteur was dronken; dat is geen excuus maar dan doe je vlugger domme dingen - onze verrijkende held was blijkbaar bij zijn volle verstand toen hij dat meisje aanreed en wegvluchtte - en een vader hebben die ook al zeven of negen keren werd veroordeeld wegens vluchtmisdrijf is ook geen voorbeeld voor zoonlief conclusie: dat soort lieden denkt dat ze zich hier alles kunnen permitteren en handelen ernaar Schande voor het "gerecht" dat zo'n dingen gewoon mogelijk zijn! Waarom niet na de tweede of derde keer de auto waarmee hij reed voorgoed in beslag nemen? Wedden dat dat zou helpen ipv van een nest advocaten ter beschikking te stellen die nog gaan proberen er een modelburger van te maken! Laatst gewijzigd door andev : 3 november 2015 om 19:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn ambtenaren die de wetgever moeten volgen , meer niet. Het sturen van de wetgeving en er een eigen invulling aan geven is hun taak niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welk (wiens) rijbewijs werd er, tot zeven keer toe, ingetrokken? Eentje dat door papa behaald (gekocht) werd in Turkije?
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 3 november 2015 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nergens lees ik dat dronken achter het stuur kruipen geen verzwarend feit is. Wel dat het geen excuus is, maar dat men in beschonken toestand gemakkelijker "domme" dingen doet. Lees: slachtoffers maakt. Die Turk was nuchter. Is dat een reden voor jou om hem te verdedigen? Hij heeft nochtans voorgoed het licht van een meisje uitgeblazen wiens leven nog moest beginnen. En dat na herhaaldelijk rijverbod te hebben gekregen. En dat terwijl hij niet eens een rijbewijs had. En dan pleegt hij nog vluchtmisdrijf ook! Hoeveel strafbare feiten zijn dat? Waar haalt een 21-jarige het geld om een vrachtwagen te huren die de auto waarmee een moord werd gepleegd naar Hongarije voerde? Wilde hij hem daar verkopen, misschien? Dader verdwenen. Bewijsstuk verdwenen. Opgeruimd staat netjes? Wie betaalde zijn hotelrekening? Waarom verdween ook de vader? Waarom gaf zoonlief zich uiteindelijk aan? Onderhandelde hij strafvermindering voor info? Waarom stel jij je DIE vragen niet? Is de moordenaar soms een landgenoot van jou? Ben jij, zoals alle Turken, een Turkse nationalist die zijn landgenoten door dik en dun verdedigt? Ook als ze kinderen doodrijden en vluchtmisdrijf plegen om de gevolgen van hun daden niet te hoeven dragen? Stop liever met gekronkel, uitvluchten en rond de pot te draaien. Rijverbod krijgt men alleen voor ernstige verkeersovertredingen. Iemand die geen rijbewijs heeft en desalniettemin zeven keer rijverbod opliep,die een kind doodrijdt en vluchtmisdrijf pleegt om de gevolgen te ontlopen mist elk gevoel voor verantwoordelijkheid. Zo iemand noem ik een onvervalste crimineel en moordenaar!
![]() |
![]() |
#118 |
Minister-President
|
![]() ![]() ![]() Goed gezegd!
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het is dan ook vreemd om 'deskundigen' te horen verklaren dat de maximumstraf 2 jaar zou zijn ... dit gedrag overstijgt toch wel de verkeerswetten. |
|
![]() |
![]() |