![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Ik zou stemmen op | |||
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
1 | 0,87% |
O VLD |
![]() ![]() ![]() |
3 | 2,61% |
SP.A |
![]() ![]() ![]() |
3 | 2,61% |
N-VA |
![]() ![]() ![]() |
39 | 33,91% |
Groen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 4,35% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
43 | 37,39% |
Anders |
![]() ![]() ![]() |
21 | 18,26% |
Aantal stemmers: 115. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verdeel en heers.
Eendracht maakt macht. Juich het daarom liever toe dat 49% van dit forum voor Vlaams-nationalistische partijen stemt en slechts 8% voor alle vier de Belgicistische partijen. Ik denk niet dat Genever blij zal zijn met de uitslag van haar poll.
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zou dat komen dat er zo veel Vlaams gestemd wordt.
Hier is het antwoord daarop; https://www.youtube.com/watch?v=GbdtQ0lWMEM |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen wonder dat den Belgique hen gebroodroofd heeft.
![]() |
![]() |
#105 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Is dat geen reden om er niet over te discussiëren ?
![]() |
![]() |
#106 |
Europees Commissaris
|
![]() Weet jij eigenlijk wel wat je wil ? Eerst ben ik een linkse en dan ben ik eensklaps een rechtse.
Ik zou welhaast denken dat je gek geworden bent ![]()
![]() |
#107 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik kan enkel concluderen dat het wat zielig gesteld is met dit forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is hier soms wel een raar amalgaam... 30% vroegere vlaams nationalisten, 43% racisten, 15% op een ongedefinieerde categorie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in feite mijn vriend, is het gewoon allemaal een delicaat evenwicht, en een klein procentje meer inkomen en een klein procentje minder belastingen op arbeid kan al het verschil maken om een economie terug aan te zwengelen. Een gezonde economie zorgt voor een gezonde ten goeie tewerkstelling. Een gezonde tewerkstelling zorgt voor een goeie begroting. Een begroting in evenwicht zorgt voor een prachtige toekomst voor de ambtenarij om verder te parasiteren op onze rug. Misschien heb je gelijk, moesten de sossen wat langer geregeerd hebben zodat we met griekse scenario's konden de zaak aangepakt hebben. het gaat eigenlijk nog allemaal heel soft eraan toe. Ik kan mij inbeelden dat de ambtenaren pensioen worden gelijkgeschakeld met de privé pensioenen. Een discriminatiewet die verbiedt dat er verschillende statuten zijn tussen ambtenaren en privé, en die eist da tiedereen gelijk is voor de wet... Iedereen op pensioen aan 67, wil zeggen als uw werk te zwaar wordt, krijg je geschikt werk bij de overheid zo simpel Ik kan mij inbeelden dat de werkloosheid volledig herleid wordt tot NUL via een marshall plan waar mensen dus zonder veel demagogie en stakingen gewoon gezellig meewerken bij de overheid en meehelpen aan een projecten en marshall plannen en zorgen dat de economie terug op dreef komt door te investeren in infrastructuur. uiteraard rendabele jobs, en uiteraard zorgen dat mensen aangepast werk krijgen, en uiteraard zorgen dat mensen meehelpen aan zinvolleprojecten IK kan mij inbeelden dat onderwijs een budget is die mensen krijgen om hun kinderen onderwijs te kopen. Een onderwijskredietkaart. En dat op het einde van de rit mensen afstuderen en hun krediet aflossen met belastingen te betalen. Dan begrijpen mensen waarvoor ze belastingen betalen. Ik kan mij inbeelden dat de sociale zekerheid een kredietlijn is, waar mensen ook een saldo zien staan zoals een virtuele rekening. Wanneer iemand 40 jaar gewerkt heeft, en nooit ziek geweest is, dan wordt zijn bonus niet zoals bij de ambtenarij dat hij 4 jaar vroeger in pensioen kan gaan, maar wordt de bonus dat hij 10% hoger pensioen krijgt;.. IK kan mij inbeelden dat er een limiet staat op het gezondheidsbudget die een persoon kan investeren om hem te redden. INderdaad, ik zou niet wete nwaarom de overheid 5miljoen euro moet spenderen om mijn leven te redden, zo economisch durf ik te denken. Waarom moet ik eisen dat elke belg een halve euro ophoest, of elke werknemer 1 euro ophoest voor mijn egoistisch veeg lijf te redden ? Ik vind dergelijke solidariteit het summum van egoisme... etc |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() SP.A 4,23%
Vlaams Belang 42,25%
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik postten twee bekende uitdrukkingen om de Vlaams-nationalisten eraan te herinneren hoeveel ze samen halen. Dat is wel een beetje minder dan de score die ze samen behaalde bij de verplichte verkiezingen, maar het verschil is ook weer niet zo groot dat het lachwekkend is. Ik liet al eerder blijken dat de topicstarter niet gelukkig zou zijn met de uitslag van haar poll. Vandaar, uiteraard, jouw conclusie dat het zielig gesteld is met dit forum. Wedden dat je op een heel andere uitslag hoopte? En dat er van de zieligheid die jij dit forum toedicht geen sprake zou geweest zijn als de uitslag van de poll jou had bevallen? ![]()
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De score die de "vroegere" Vlaams-nationalisten hier behaalden ligt zelfs iets lager dan bij de verkiezingen, maar stemt bijna perfect overeen met de laatste poll in de Belgische media. Dat zal dus niet de reden zijn voor jou vergeetachtigheid betreffende de gezamenlijke score van de partijen die jouw Belgiekske genegen zijn, de nadruk die je legt op het rare amalgaam, en het racisme van de partij die de poll van een fundamentalistische moslima met glans wint. ![]()
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ANDERS 16,7%
Wil dat betekenen dat er daar ook nog wat %tjes bij zijn van Jean-Marie_Dedecker,? tel daarbij nog de 22 van N-VA. En ja, ze gaan weer zeggen dat het forum niet representatief is voor heel Vlaanderen, dat is juist. Dat wil alleen maar zeggen dat, tussen de echt politiek geïnteresseerde veel meer Vlaamsstemmers zitten dan bij de rest van de politiek onverschillige Vlamingen, zij die naar het stemhokje gaan omdat ze het nu eenmaal moeten maar eigenlijk veel liever thuis waren gebleven om met hun duiven te spelen of wat dan ook. Laten we ze de liefhebbers van brood en spelen noemen. Laatst gewijzigd door Garry : 19 december 2015 om 22:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kiezer mag zijn wat hij wil en stemmen op wie hij wil en als dat betekend dat er veel racisten onder de kiezers zitten dan zal ook dat wel ergens zijn oorsprong hebben. Van de partijen ga ik er vanuit dat er eigenlijk geen enkele echt racistische partij bij is zo niet was die al lang buiten de wet verklaart en aangezien dit niet het geval is, ook niet met het VB, bestaat er gewoonweg geen racistische partij in Vlaanderen. Maar het zou me helemaal niet verwonderen mocht blijken dat het VB te veel zou gaan stijgen in de peilingen dat de anarchisten nog eens een poging zullen wagen om het VB van racisme te doen veroordelen om ze buiten de wet te kunnen stellen. Laatst gewijzigd door Garry : 19 december 2015 om 22:21. |
|
![]() |
![]() |