Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 februari 2016, 10:58   #101
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
In Afghanistan heeft men alleen maar de middelen om te slopen en vernietigen. Uit de moslimwereld komt al eeuwen niks meer van waarde voor de mensheid.
Voil�*. Ik vind dat het toch wel durven is om te insinueren, of gewoon rechtstreeks te verklaren, dat de gehele moslimwereld haar erfgoed niet bewaart.

En dat op basis van een paar zotten in een oorlogsland.

Je moet wat meer lachen en buiten komen, 't zal je goed doen.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 11 februari 2016 om 10:58.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2016, 11:01   #102
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Compleet verval.

Ben je er geweest ? Het dak lekt. Punt.

Je moet echt een IQ van een bromvlieg hebben om dit te durven vergelijken met het dynamiteren van werelderfgoed.
Ben jij dan al in Afghanistan geweest? Kan hun erfgoed jouw werkelijk iets schelen eigenlijk?

Ik heb de beelden van het jubelparkmuseum op 't journaal gezien: er zaten gaten in het dak, een gedeelte stond onder water en erfgoed moest in veiligheid worden gebracht. Dat heet verval, ja.
Een antiek gebouw en de inhoud moedwillig laten verkommeren of erfgoed met dynamiet opblazen... het resultaat is zowat gelijk.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 11 februari 2016 om 11:01.
Oud 11 februari 2016, 11:04   #103
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Postzegel op de kont en terug naar afzender ermee.

Belgische nationaliteit of niet.

Pak me dan, als je kan!
Oud 11 februari 2016, 11:08   #104
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Noem eens één grote winkelketen waar men nog van die zogenaamde kwaliteitsmeubels kan kopen.
Dat kan hij niet, want er zijn er geen. Ketens zijn massaproductie, dus daar wordt sowieso aan kwaliteit ingeboet.

Je hebt alleen van die losse "kwaliteitsvolle" op maat gemaakte meubelzaken.
Oud 11 februari 2016, 11:11   #105
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Dat kan hij niet, want er zijn er geen. Ketens zijn massaproductie, dus daar wordt sowieso aan kwaliteit ingeboet.

Je hebt alleen van die losse "kwaliteitsvolle" op maat gemaakte meubelzaken.
Het moet goedkoop blijven natuurlijk.
Oud 11 februari 2016, 11:15   #106
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Het ergste is dat je zelf alles moet samen vijzen eens je thuis komt met jun dozen ... waar je kasten en bedden en jun tafel inzitten stress tot en met en 2 van jun wekends naar de kloten... eer je interieur op poten staat .....
Om zoiets ineen te vijzen heb je natuurlijk een minimum aan gezond verstand nodig he Donald Muylekoek, iets wat het klootjesvolk die de Ikea frequenteert nogal ontbreekt.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2016, 11:28   #107
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ben jij dan al in Afghanistan geweest? Kan hun erfgoed jouw werkelijk iets schelen eigenlijk?

Ik heb de beelden van het jubelparkmuseum op 't journaal gezien: er zaten gaten in het dak, een gedeelte stond onder water en erfgoed moest in veiligheid worden gebracht. Dat heet verval, ja.
Een antiek gebouw en de inhoud moedwillig laten verkommeren of erfgoed met dynamiet opblazen... het resultaat is zowat gelijk.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2016, 21:10   #108
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Pak me dan, als je kan!
die zit
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2016, 21:23   #109
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

60€ daar kan je toch echt niet voor sukkelen ... xd

en dit is wat je er ineen mee kan knutselen, ik gebruik die voor binnen want ze ogen imo te mooi voor buiten lol

is een aanrader .. zo wou ik al reeds enige tijd een zitbank waar je niet aan moet sleuren tijdens verhuis & waarvan de kussens gemakkelijk te verschonen/vervangen zijn want tja ik heb niet graag een klassieke zitbank waar je jaren in dezelfde kussens zit (beurk) ..... én ik kan het zelfs als slaapbank gebruiken als ik er een matras op leg, en last but not least, als ik verhuis moet ik het maar even uiteenvijzen en huppakee!! XD

http://www.ikea.com/be/nl/search/?query=applaro

Laatst gewijzigd door bembem : 11 februari 2016 om 21:30.
Oud 11 februari 2016, 21:36   #110
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

deze vind ik ook een topper, je kan het als tafeltje gebruiken of als verlengstuk, of als onderstel voor een matras, yep geen klassiek bed meer voor me als ik verhuis, ik maak me dan een 'daybed' zoals in de tropen XD
Oud 12 februari 2016, 17:58   #111
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Postzegel op de kont en terug naar afzender ermee.

Belgische nationaliteit of niet.
Ja maar tavek, ze Belgische ze heeft hare moslim vanuit Pakistan geïmporteerd en sindsdien wordt ze fanatieker en fanatieker, ik denk zelfs dat ze haar plannen om hem op een openbaar toilet te neuken opgegeven heeft.

PS Den Ikea is gewoon zo een succes omdat dat uitgevonden is om echtgenoten, vaders en zonen te kloten. Die vrouwen hebben naar den Ikea geweest en die dan krijgen die mannen de opdracht "sjoe steekt dat kastje is ineen" weigeren is een optie maar dan proberen ze het zelf met resultaat heel die rommel door heen de handleiding kwijt zodat er alleen nog de Chinese handleiding beschikbaar is voor u, want toegeven moet ge. Nee nee die vrouwen gaan naar den Ikea uit wraak uit sadisme en natuurlijk het steeds weerkerende pestgedrag. En tenslotte zijde geld kwijt aan rommel en wordt dat kaske weggeven of beland het in de garage voor "uw" gerief wegens niet passen in hunnen interieur, precies of ze wisten dat niet op voorhand.
Oud 12 februari 2016, 20:58   #112
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ja maar tavek, ze Belgische ze heeft hare moslim vanuit Pakistan geïmporteerd en sindsdien wordt ze fanatieker en fanatieker, ik denk zelfs dat ze haar plannen om hem op een openbaar toilet te neuken opgegeven heeft.

PS Den Ikea is gewoon zo een succes omdat dat uitgevonden is om echtgenoten, vaders en zonen te kloten. Die vrouwen hebben naar den Ikea geweest en die dan krijgen die mannen de opdracht "sjoe steekt dat kastje is ineen" weigeren is een optie maar dan proberen ze het zelf met resultaat heel die rommel door heen de handleiding kwijt zodat er alleen nog de Chinese handleiding beschikbaar is voor u, want toegeven moet ge. Nee nee die vrouwen gaan naar den Ikea uit wraak uit sadisme en natuurlijk het steeds weerkerende pestgedrag. En tenslotte zijde geld kwijt aan rommel en wordt dat kaske weggeven of beland het in de garage voor "uw" gerief wegens niet passen in hunnen interieur, precies of ze wisten dat niet op voorhand.
Is ze zo een bekeerlinge ?

Shunned.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2016, 09:15   #113
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Blijkbaar is die door zoveel klootjesvolk geliefde winkel nogal goed in het ontwijken van belastingen:

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160212_02124951
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2016, 09:52   #114
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Blijkbaar is die door zoveel klootjesvolk geliefde winkel nogal goed in het ontwijken van belastingen:

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160212_02124951
Dat is niet zo erg dan de uiterst rechtse achtergrond van de oprichter.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2016, 10:10   #115
Leica
Schepen

Standaard

@Hypochonder: Ik begrijp niet waarom je zo afgeeft op Ikea. Als je vindt dat ze daar enkel brol verkopen, blijf daar dan toch gewoon weg!
Waarom zijn mensen die naar de Ikea gaan volgens jou dom en klootjesvolk? Acht je jezelf zoveel beter dan de arts, advocaat, metser, leerkracht, loodgieter, ingenieur die naar de Ikea gaat om een kastje of iets van linnen te kopen? Blijkbaar wel.
Ik ken een traditionele meubelmaker (eentje die nog meubels maakt op de klassieke manier zoals met de zwaluwstaartverbinding en in massieve eik) en ik vroeg die man om een meubel voor mij te maken.
Zijn antwoord:'Ga naar de Ikea. Als ik jou een meubel moet maken, zal het stukken van mensen kosten aan werkuren die ik erin gestopt heb.' Ikea meubelen zijn volgens hem de dag van vandaag zeker niet slecht. Ook de scharnieren (wat dikwijls een zwak punt blijkt te zijn) van meubels omschreef hij als kwalitatief goed. Volgens hem zal een dergelijke grote keten het niet riskeren om 'brol' te verkopen waar de mensen dan massaal over klagen.
Hij merkte wél op dat het niet de bedoeling kan zijn om de meubels 10 X in en uit elkaar te vijzen. Dit doe je normaal gezien met een ander meubel ook niet.
Wat het monteren betreft, kan ik je vertellen dat ik al heel wat Ikea meubelen gemonteerd heb. Eénmaal je het systeem een beetje door hebt, is het een fluitje van een cent.
Alle meubels zijn min of meer op dezelfde manier geassembleerd.
Wat het eten betreft, verwijs je naar ik vermoed naar hun 'Zweedse balletjes'. Je kan het inderdaad geen haute cuisine noemen maar zijn de frikandellen uit onze frituur dan dat wél?
Leica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2016, 11:03   #116
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Ja, deuh welke man gaat nu in vredesnaam graag shoppen. Al die winkels spelen in op het "vrouwelijk" publiek. Net zoals zo'n kutwinkel als de "primark" ofzoiets...
Ik ben ook een vrouw en ik ben welgeteld 3 keer in mijn leven in de Ikea geweest. De eerste keer moet ik er iets gekocht hebben maar zeker geen belangrijk meubelstuk want ik kan het me begot niet herinneren. De tweede keer heb ik er niks gekocht, gewoon meegelopen met een kennis.
De derde keer heb ik een kastje gekocht omdat ik al meer dan een jaar op zoek was naar een kastje om in een bepaalde plaats bij te schuiven en dat moest heel smal zijn, ik vond die maat nergens anders.
Ik zag daar altijd evenveel mannen als vrouwen rondlopen. Over welk "vrouwelijk" publiek heeft u het eigenlijk?
Oud 13 februari 2016, 11:05   #117
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik ben ook een vrouw en ik ben welgeteld 3 keer in mijn leven in de Ikea geweest. De eerste keer moet ik er iets gekocht hebben maar zeker geen belangrijk meubelstuk want ik kan het me begot niet herinneren. De tweede keer heb ik er niks gekocht, gewoon meegelopen met een kennis.
De derde keer heb ik een kastje gekocht omdat ik al meer dan een jaar op zoek was naar een kastje om in een bepaalde plaats bij te schuiven en dat moest heel smal zijn, ik vond die maat nergens anders.
Ik zag daar altijd evenveel mannen als vrouwen rondlopen. Over welk "vrouwelijk" publiek heeft u het eigenlijk?
In welke vestigingen waart u ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2016, 11:06   #118
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voil�*. Ik vind dat het toch wel durven is om te insinueren, of gewoon rechtstreeks te verklaren, dat de gehele moslimwereld haar erfgoed niet bewaart.

En dat op basis van een paar zotten in een oorlogsland.

Je moet wat meer lachen en buiten komen, 't zal je goed doen.
Maar u moet toch toegeven dat het eeuwige schande is dat die Boeddhabeelden zonder meer verwoest werden. Ik zou er om kunnen huilen, echt waar
Oud 13 februari 2016, 11:10   #119
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dat vind ik toch wel een groot verschil. In dat museum wordt naar oplossingen gezocht, het zal mogelijk nog duren eer daar alles weer op zijn pootjes staat, maar toch.
Die Boeddhabeelden werden zomaar opgeblazen ...
Nee hoor, het resultaat is heel verschillend.
Het gaat niet enkel om het kapotmaken van die beelden maar ook om het tentoon spreiden van het feit dat men geen enkel gevoel heeft voor schoonheid, geen enkel respect voor anderen.
Oud 13 februari 2016, 11:14   #120
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht

Als dat uit wraak is, dan moet er een reden zijn waarom ze zich moeten wreken

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be