![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat op basis van een paar zotten in een oorlogsland. Je moet wat meer lachen en buiten komen, 't zal je goed doen. Laatst gewijzigd door Guinevere : 11 februari 2016 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb de beelden van het jubelparkmuseum op 't journaal gezien: er zaten gaten in het dak, een gedeelte stond onder water en erfgoed moest in veiligheid worden gebracht. Dat heet verval, ja. Een antiek gebouw en de inhoud moedwillig laten verkommeren of erfgoed met dynamiet opblazen... het resultaat is zowat gelijk. Laatst gewijzigd door Guinevere : 11 februari 2016 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt alleen van die losse "kwaliteitsvolle" op maat gemaakte meubelzaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om zoiets ineen te vijzen heb je natuurlijk een minimum aan gezond verstand nodig he Donald Muylekoek, iets wat het klootjesvolk die de Ikea frequenteert nogal ontbreekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 60€ daar kan je toch echt niet voor sukkelen ... xd en dit is wat je er ineen mee kan knutselen, ik gebruik die voor binnen want ze ogen imo te mooi voor buiten lol is een aanrader .. zo wou ik al reeds enige tijd een zitbank waar je niet aan moet sleuren tijdens verhuis & waarvan de kussens gemakkelijk te verschonen/vervangen zijn want tja ik heb niet graag een klassieke zitbank waar je jaren in dezelfde kussens zit (beurk) ..... én ik kan het zelfs als slaapbank gebruiken als ik er een matras op leg, en last but not least, als ik verhuis moet ik het maar even uiteenvijzen en huppakee!! XD ![]() http://www.ikea.com/be/nl/search/?query=applaro Laatst gewijzigd door bembem : 11 februari 2016 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() deze vind ik ook een topper, je kan het als tafeltje gebruiken of als verlengstuk, of als onderstel voor een matras, yep geen klassiek bed meer voor me als ik verhuis, ik maak me dan een 'daybed' zoals in de tropen XD |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
PS Den Ikea is gewoon zo een succes omdat dat uitgevonden is om echtgenoten, vaders en zonen te kloten. Die vrouwen hebben naar den Ikea geweest en die dan krijgen die mannen de opdracht "sjoe steekt dat kastje is ineen" weigeren is een optie maar dan proberen ze het zelf met resultaat heel die rommel door heen de handleiding kwijt zodat er alleen nog de Chinese handleiding beschikbaar is voor u, want toegeven moet ge. Nee nee die vrouwen gaan naar den Ikea uit wraak uit sadisme en natuurlijk het steeds weerkerende pestgedrag. En tenslotte zijde geld kwijt aan rommel en wordt dat kaske weggeven of beland het in de garage voor "uw" gerief wegens niet passen in hunnen interieur, precies of ze wisten dat niet op voorhand.
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Shunned. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar is die door zoveel klootjesvolk geliefde winkel nogal goed in het ontwijken van belastingen:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160212_02124951 |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Schepen
|
![]() @Hypochonder: Ik begrijp niet waarom je zo afgeeft op Ikea. Als je vindt dat ze daar enkel brol verkopen, blijf daar dan toch gewoon weg!
Waarom zijn mensen die naar de Ikea gaan volgens jou dom en klootjesvolk? Acht je jezelf zoveel beter dan de arts, advocaat, metser, leerkracht, loodgieter, ingenieur die naar de Ikea gaat om een kastje of iets van linnen te kopen? Blijkbaar wel. Ik ken een traditionele meubelmaker (eentje die nog meubels maakt op de klassieke manier zoals met de zwaluwstaartverbinding en in massieve eik) en ik vroeg die man om een meubel voor mij te maken. Zijn antwoord:'Ga naar de Ikea. Als ik jou een meubel moet maken, zal het stukken van mensen kosten aan werkuren die ik erin gestopt heb.' Ikea meubelen zijn volgens hem de dag van vandaag zeker niet slecht. Ook de scharnieren (wat dikwijls een zwak punt blijkt te zijn) van meubels omschreef hij als kwalitatief goed. Volgens hem zal een dergelijke grote keten het niet riskeren om 'brol' te verkopen waar de mensen dan massaal over klagen. Hij merkte wél op dat het niet de bedoeling kan zijn om de meubels 10 X in en uit elkaar te vijzen. Dit doe je normaal gezien met een ander meubel ook niet. Wat het monteren betreft, kan ik je vertellen dat ik al heel wat Ikea meubelen gemonteerd heb. Eénmaal je het systeem een beetje door hebt, is het een fluitje van een cent. Alle meubels zijn min of meer op dezelfde manier geassembleerd. Wat het eten betreft, verwijs je naar ik vermoed naar hun 'Zweedse balletjes'. Je kan het inderdaad geen haute cuisine noemen maar zijn de frikandellen uit onze frituur dan dat wél? |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De derde keer heb ik een kastje gekocht omdat ik al meer dan een jaar op zoek was naar een kastje om in een bepaalde plaats bij te schuiven en dat moest heel smal zijn, ik vond die maat nergens anders. Ik zag daar altijd evenveel mannen als vrouwen rondlopen. Over welk "vrouwelijk" publiek heeft u het eigenlijk?
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die Boeddhabeelden werden zomaar opgeblazen ... Nee hoor, het resultaat is heel verschillend. Het gaat niet enkel om het kapotmaken van die beelden maar ook om het tentoon spreiden van het feit dat men geen enkel gevoel heeft voor schoonheid, geen enkel respect voor anderen. ![]()
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |