![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
uit DM : Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 23 februari 2016 om 13:05. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
BDW of de NVa opspelen tegen de leugens van die media...??? Als ze opspelen vertaalt diezelfde media dat als het groot gelijk van zichzelf en schieten ze de NVa, zonder de minste bewijsvoering en zonder de minste achtergrond, nog verder af... Vergeet niet, ze hebben een totaal monopolie... en zelfs als een steeds groeiend aandeel van de Vlamingen, vooral denkend Vlaanderen, totaal tegen dat staatsmonopolie is en zelfs met de NVa in de Vlaamse regering blijkt het onmogelijk te zijn om tegen dat monopolie op te treden... Tot daar de democratie in onze contreien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Oei, ik was het vergeten; de Vlaming bestaat niet en dus heeft Vlaanderen niets met deze draad te maken...
Hoe zou het kunnen wanneer de Vlaming niet bestaat of toch niet het recht heeft om te luid te roepen dat het wel bestaat... |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een zever allemaal.
Precies of Sarah, die al een van de langst zetelende parlementairen is in de partij buiten de paar oude krokodillen, niet weet hoe onafhankelijk de partijraad beslissingen kan nemen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kijk eens terug naar posten van voor 2010 van je geloofsgenoten en jezelf. Zei BDW voor de laatste verkiezingen niet: wij willen de macht? Hij heeft ze nu, gaat zelf aan de kant staan en onderwerpt Vlaanderen minstens tot 2026 aan een Waalse stropop partij. Die hem zelfs een deel van zijn macht afneemt, omdat ze hem dwongen de Vlaamse liberalen, in beide regeringen op te nemen. Hij is machteloos, maar ook hopeloos en hoe dichter bij de verkiezingen hoe nerveuzer de zaak word voor iedereen, want wees er van overtuigd dat het de vuilste kiescampagne uit de geschiedenis gaat worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
welnu, dan moet zo'n eigengereide boven interne reglementen verheven konkelfoezende partijtop nu niet verbaasd zijn over een weerspannige partijraad toch ?!? dit is iets wat elk bedrijf kent ... als de CEO en het dagelijks bestuur de gevoeligheden van de RVB niet respecteren, krijgen ze nul op t request, ongeacht de inhoud ... dat zal iets voor de volgende RVB zijn, indien op de juiste manier gebracht/beleefd gevraagd, geargumenteerd en het feit dat de uiteindelijke beslissing bij de RVB ligt niet meer in vraag gesteld wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor hem hadden we er velen, waaronder Verhofstad, Leterme... die heel Vlaanderen achter zich kregen, maar die eerst hun kar moesten keren of hun woorden moesten inslikken om la Belgique te dienen regelrecht tegen de belangen van Vlaanderen in... BDW heeft zichzelf misschien overschat en gehoopt en gedacht dat het anders kon; maar als hij er niet uitkomt dan mag je Vlaanderen gewoonweg afschrijven... Oké, ik weet het Vlaanderen is een volk van collaborateurs..., anderen komen in dit onland gewoonweg niet van de grond... En vergeet vooral niet onze collabo-pers daarvoor te bedanken... Zielig, gewoonweg zielig... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dit is een interne bestuurlijke onhandigheid zoals elk bedrijf die wel eens kent, daar raak je niet rond zonder excuses voor de vergissing van Dagelijks Bestuur en CEO naar de RVB. en nee, die excuses moeten niet in de krant. maar heel die doorzichtige spin maakt het gewoon erger dan het bagatel dat het was ... dit is absoluut slechte communicatie die de schade ongelooflijk vergroot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat me misbegrepen heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() Er zijn geen oude krokodillen bij N-VA enkel eentje nl Bourgeois die toen een éénmanspartijtje was en dat terug zal worden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De kranten zouden het alleen maar negatief uitvergroot hebben... Het beste dat ze nog kunnen doen is zwijgen... Maar hoe kunnen ze dan nog hun kiezersbestand bereiken... Enfin, de kranten doen er alles aan om de NVa als leugenachtig, corrupt, onbekwaam... te doen overkomen... De vraag is wie of wat het wint bij de kiezers en dan vooral bij het onmondige kiesvee... het krantengezever of de krantenongeloofwaardigheid En natuurlijk daar spelen we vooral voor de stem van het kudde-kiesvee, mensen die verstand in hun kop hebben zijn onherroepelijk verloren voor die regimemedia |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Over de Vlaamse media zullen wij het niet hebben zeker? Daar zijn wij het 100 % over eens. Laatst gewijzigd door Sukkelaar : 23 februari 2016 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 februari 2016 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
waarom is BDW in zijn stoel blijven hangen als een laffe hond ? ... of was ie in slaap gevallen ? of gaat t dan toch over Smeyers ? en werd zij (maar dan wel door de partijtop) een mes in de rug gestoken ?!? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 februari 2016 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu wel alleszins...
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben niet zoals Jack die beweert leerkracht te zijn terwijl hij over een periode van 3 weken gespreid hier op elk mogelijk lesuur actief is geweest. Je kan me veel wijsmaken maar dat je lessenrooster dagelijks verandert, dat niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elke keer dat gezever over linkiewinkie media, regimemedia, regimepers... geraak je dat stilletjesaan zo zelf niet beu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
al weet ik dat ik persoonlijk nooit iemand zo zou laten afslachten, mocht ik iemand iets beloofd hebben. nu ja, terwijl ik t schrijf denk ik al, nu ja ook hoor ... des mensen zeker ? maar schoon om zien is het nooit. |
|
![]() |
![]() |