![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Pure vandepotrukkerij als commentaar. Er zijn natuurlijk wishfull great thinkers en zelfverklaarde racisten die het VB "niet racistisch genoeg " vinden die daar graag voor vallen.
Laatst gewijzigd door eno2 : 12 maart 2016 om 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 12 maart 2016 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige 'mensen' denken dat ze alles tegen je kunnen en moeten misbruiken.
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() De zaak is: dat Merkel nog geen volgas gegeven heeft. Ze wacht ook zondag af, net zoals ik. Eens de bevestiging van haar beleid er is, drukt ze de pedaal door, eerst en vooral in de EU.
Laatst gewijzigd door eno2 : 12 maart 2016 om 12:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Europees Commissaris
|
![]() Merkel heeft het recht haar land te laten volstromen met islamieten. Tegelijkertijd moet ze ook het recht van andere landen respecteren die geen (grote) moslimenclaves op hun grondgebied zullen dulden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is waar dat Duitsland een normale opname & assimilatie capaciteit heeft van 200000, en die hebben ze de laatste decennia ook effectief gebruikt. Het is geen klein land hé, de bazen zijn het eens, de industrie vaart er wel bij. Moeten teruggestuurd worden: Economisch migranten tijdens de huidige crisis. Illegalen. Asielzoekers als het thuisland leefbaar geworden is. Laatst gewijzigd door eno2 : 12 maart 2016 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Sommigen noemen de zes miljoen Syriërs die de burgeroorlog ontvluchtten, "vermeende vluchtelingen"
Dat is ofwel een eclatant gebrek aan intelligentie, ofwel een eclatante overmaat aan kwaadwilligheid. Niet dat ik eraan twijfel over welke van de twee mogelijkheden het hier gaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Burger
|
![]() Het voormalige ijzeren gordijn kan nog dienst doen als scheidingslijn tussen West-Eurabie en Oost-Europa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Europees Commissaris
|
![]() Omdat het in de doofpot wordt gestopt. Sporadisch lekt er iets uit. Remember Keulen, een week na de feiten kwam het via omwegen in de pers .... U weet toch ook dat hulpverleners zwijgplicht hebben over gewelddaden in opvangkampen, hoe zou dat komen? Af en toe zal een medewerker(ster) eens uit de biecht klappen, gewoon omdat zij het niet meer aankunnen. Iedereen heeft recht op de waarheid. De leugens en goednieuwsshow van links moeten stoppen. Zij zijn niet meer geloofwaardig.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 12 maart 2016 om 20:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over gewelddaden: recht op waarheid ja. Leugens van links nee. Alsof die kampen door links gerund worden... De waarheid is, dat het een soort psychose was, en dat Keulen misbruikt is om vluchtelingen te bezwadderen, en dat er nauwelijks een of twee bewezen betrokken waren. Achteraf is heel die heisa als een plumpudding ineengezakt. Er waren wel Marokkanen betrokken, maar dat waren geen vluchtelingen. De feiten waren ook niet heel zwaar, als je ze kan vermijden met een meter afstand te houden. Het zou off topic zijn een berichtje te plakken hier dat bewijst dat de houding van de inheemse witte blanke mannen tegenover vrouwen problematischer is, maar ik zal een link geven straks naar een topic waar het echt wel ter zake is. Laatst gewijzigd door eno2 : 12 maart 2016 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals beloofd voor de liefhebbers: http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=32 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Baden-Wúrttemberg: Groen Kretschmann wint voor het eerst ooit in een deelstaat, maar de coalitie Groen-rood verderzetten is niet mogelijk.. Mogelijks komt er een coalitie Groen-CDU (Groen 30%. CDU 27%) of zwart-rood-geel onder CDU.
Rhainland-Pfalz SPD Frau Malu Dreyers wint, maar de Groen-rood coalitie verderzetten is niet mogelijk. SPD wil met FPD en Groen regeren. SPD-CDU is ook mogelijk, maar niet gewenst door Frau Malu Dreyers Sachen Anhalt: CDU wint. Het is nog onduidelijk of de grote coalitie met SPD kan worden verdergezet of niet. Zoniet, kan Groen erbij komen. Conclusie: Groen wint, SPD wint, CDU zit in twee deelregeringen, misschien drie. AfD wint stemmen en vertegenwoordiging in de drie deelstaten,, maar niemand wil er mee scheep. De winnende SPD en Groen willen nog meer voor de vluchtelingen dan Merkel. Niet direct een afkeurig van haar beleid dus. Bron: Die Zeit. http://www.zeit.de/politik/deutschla...ll-zweistellig |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Merkel is duidelijk afgestraft...Benieuwd wat ze donderdag in Brussel komt vertellen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
De mensen daar hebben te lang in een dictatuur geleefd Ook Oost Duitsland is nog steeds een probleem voor West Duitsland. Landen worden niet zo maar een democratie en zelfs landen met een lange traditie van democratie kennen in tijd van nood grote groepen extremisten, die democratisch gekozen bestuurders bedreigen. |
|
![]() |
![]() |