![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
Bekijk resultaten enquête: Vroegtijdige opsluitingen? | |||
Ja moet mogelijk worden |
![]() ![]() ![]() |
5 | 41,67% |
Neen moet niet mogelijk worden |
![]() ![]() ![]() |
4 | 33,33% |
Ik weet het niet/anders... |
![]() ![]() ![]() |
3 | 25,00% |
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wil je feitelijk? Alle voordeuren uit hun hengsels gaan trekken en de boel onderste boven keren? In verdachte gevallen doen ze het al, maar je kan die lijn toch niet doortrekken naar ieder huis hé? En wat dan? In de echte oorlog doen ze het ook, en toch zitten er overal wapens verborgen in de grond of weet ik veel. Zulke dingen werken allemaal maar een korte tijd. Dus laat de opsporing doen en geef ze liever eens een pluim en zelfs wat opslag want ze draaien serieus hun kas af voor u en ik.
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elke beschaving heeft nood aan een gedachtenpolitie. Dat onderscheidt de mensen van de dieren. Zelfs nomadische stammen hebben er nood aan. Als de gedachten van het individu niet gecontroleerd worden is er sprake van een beschaving in verval.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welk precedent schep je dan? Iedereen die eens op reis gaat in de bak gooien of naar willekeur? Zeg 't maar.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat wij wel nauw betrokken partij worden en blijven praten. Er is genoeg kennis om er iets professioneels tegenover te stellen. Ze hadden daar gisteren al werk van moeten maken. En ik zeg niet zomaar iedereen opsluiten, enkel terroristische netwerken. |
|
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() Maar wie is de gedachtenpolitie hier als mensen geïndoctrineerd worden ons te haten en aanslagen te plegen?
|
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet zo eenvoudig als je het mij vraagt.
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.dailymail.co.uk/news/peop...-36-HOURS.html
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() In ieder geval, er dient veel hervormd te worden. Vrijheid en gevaar of veiligheid en slavernij? Ik denk dat alles zijn tijd heeft, Europa heeft haar vrijheid gekend en die is misbruikt. Wat hebben wij als gewone burgers te verbergen? Little business, niet waar? Wat moeten wij opofferen als wij onze pas een paar keer meer ergens moeten insliden voor we toegang krijgen? Je kan vooral veel voorkomen door te weten waar iedereen is. Smartphones kan je omleiden, maar je chip op je pas niet. |
|
![]() |
![]() |
#110 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan nog van rechten een gunst maken en we zijn af.
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beetje laat hé?
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle reizen naar Syrië worden ten stelligste afgeraden. De Belgen die zich nog ter plaatse bevinden worden met aandrang verzocht het land onmiddellijk te verlaten. In gevolge de interventie van de internationale coalitie tegen de terreurgroep IS/Da'esh wordt landgenoten die zich in het land bevinden, gevraagd kennis te nemen van het bericht gepubliceerd op de homepage (http://diplomatie.belgium.be/nl/). De Ambassade van België in Damascus is sedert 30 maart 2012 gesloten. De consulaire bevoegdheden zijn overgenomen door de Ambassade van België in Beiroet (+961 1 976 001 - [email protected]). Het ereconsulaat in Lattakia blijft open, maar met beperkte consulaire bevoegdheden. De Belgen die, ondanks alles, verkiezen in Syrië te blijven, dienen zich ervan bewust te zijn dat de mogelijkheden om consulaire bijstand te krijgen uiterst beperkt zijn. Het Strafwetboek omschrijft onder Titel I ter een reeks terroristische misdrijven die - zelfs in het buitenland gepleegd - in België kunnen worden vervolgd. Recent werden aan deze titel enkele artikelen toegevoegd waardoor nu ook het aanzetten tot het plegen van terroristische misdrijven, het werven van personeel alsook het opleiden of onderrichten van personen met het oog op het plegen van dergelijke misdrijven, strafbaar wordt gesteld. Er zijn genoeg vermoedens dat zonder het bewijs van tegendeel je Belgische diplomatische regels overtreedt door trachten af te reizen naar Syrië. Wat mij betreft mag hierover een nog strenger uitvoeringsbesluit komen. Hetzelfde voor reizen naar Qatar, Afghanistan, Israël, Irak en Saudië Arabië waar de bevolking een algehele boycot tegen wenst.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 24 maart 2016 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met de digitalisering van onze maatschappij hebben wij dat nog niet ten volle benut. Gewoon een snelle slide aan de ingang van de luchthaven bv via een draaipoortje. Dan weten ze hoeveel er zijn, wie er is, .... Als je de maatschappij digitaal in kaart kan brengen en weet waar iedereen is heb je veel veiligheid in handen. Het is de superhack van de eeuw zo'n programma te schrijven en te synchroniseren met de huidige tech. Zoals bv de chip op onze pas. |
|
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() Helemaal niet allemaal zich laten aanmelden op de burgerlijke stand op hun ingeschreven stad of gemeente vast adres melden gegevens uitkafferen .... uithoren wat hun bedoelingen zijn hier te komen ...en welke hun perspectieven zijn.... voil�*, ze moeten harder werken in de plaats van slapen al die loket bediendes van mijn trompet ...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Haat is des mensen en aanslagen zijn hiervan een manifest.
|
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk soort liefde voor wie of wat ?
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je een handjevol specificeert sluit je de rest af van jouw liefde. Mijn vraag blijft; welke soort liefde ?
![]() |