![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de elektrische wagens. Plotseling is dat dé oplossing van alles. Maar wie de subsidies en de investeringen voor de bijkomende elektriciteit gaat betalen dat zal de Turtelboom van de toekomst wel oplossen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Turtelboom had beter geen ontslag genomen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, zij of een andere profiteur, dat maakt geen verschil.
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Een belasting op verbruik zou logischer zijn,wie in een klein studiootje woont betaalt nu evenveel als iemand in een villa met 6 slaapkamers en elektrisch verwarmd zwembad.De wereld zoals een liberaal hem graag ziet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik leef in luxe en niet zonder elektriciteit. Ik heb wel geen cv in huis.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een klein studio'tje heeft geen behoefte aan een aparte meter.
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- deze extra kosten zijn omwille van groenestroomcertificaten voor zonnepanelen. - wie heeft er geen verbruik? Juist, eigenaars van zonnepanelen. Dus dat was een zeer logische beslissing anders zouden de eigenaars van zonnepanelen 2x winst maken. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 29 april 2016 om 17:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk vergeet ik dat niet, ik wijs zelf op de jumpstart & de groene lening. Wees realistisch : de vlaming veegt zijn ballen aan groene investeringen met zijn eigen geld, tot het opbrengt. Zonnepanelen werden verkocht met rekenmodellen die puur draaiden rond de hoeveelheden winst die de toekomstige eigenaar er zou uit kunnen slepen. Dit was pure jackpot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is hier al X keer aan bod gekomen, in de ministerraad heeft zij wel aan de alarmbel gaan trekken. Wil je weer rondjes draaien ? Ik zeg enkel dat zij een fout beleid wou rechtzetten, niet wiens fout beleid dat was. (evident : dat van haar voorganger en hetgeen ze zelf heeft voortgezet tot op dat punt)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zat groen in de regering toen ? Neen dacht ik... Is het dus relevant ? Neen denk ik...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() Het ontslag van Turtelboom komt niks te laat.
Ander en beter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben zo content dat ik mijn geld belegd heb in zonnepanelen. Mijn huizen, gronden, en zonnepanelen zijn momenteel mijn beste belegging
Electrawinds was een klootzakkerij van de sossen, daar moet ik nog wachten op mijn geld. De beurs heeft al vijftien jaar gekwakkeld. En mijn obligaties waren tot nu toe mijn beste belegging, heb nog eentje aan zes procent die dit jaar afloopt. Zal dan eens kijken wat ik ga doen ermee |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |