![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg gewoon wat ik persoonlijk dagdagelijks merk in de praktijk. Alles functioneert hier. Is alles perfect? Neen, natuurlijk niet. We blijven mensen. Maar het is goed leven in België. Dát zijn de feiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De partijslaven beseffen blijkbaar niet dat de N-VA regering de mensen kapot.... regeert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk 'ik'. Ik ga door op wat 'ik' ervaar. En ik stel vast dat alles goed functioneert.
En daklozen? Ik zei dan ook dat niet alles perfect is bij ons. Maar ook niet in onze buurlanden. Zelfs niet in dat buurland dat geen taalproblemen kent en zich toch zo graag 'gidsland' noemt. Daar zijn de daklozen drastisch gestegen.Vooral bij de jongeren. In een 'gidsland' zouden er eigenlijk geen daklozen mogen zijn. Zo ziet men maar. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 mei 2016 om 15:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() En +min. 8 weken geleden hebben ze onze nationale luchthaven opgeblazen..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben Celis... Als het de Celis is die ik voorheb dan is dit een Blokker. Of een (zogezegde) voormalige Blokker. Ntja, en dan weet men genoeg.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 mei 2016 om 15:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ook zo een bruin vermoeden dat het "die" Ben Celis uit Diest zal zijn aan de woordkeuze te zien : pure blok terminologie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en mag hij daarom geen mening hebben ??
![]() |
#117 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En u vraagt zich af waarom je niet serieus genomen wordt...
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En uiteraard is het ook de fout van de N-VA dat de Brusselse tunnels op instorten staan, dat het Waals lager onderwijs een ramp is en dat er in Brussel 19 gemeentes zijn met 6 politiezones.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De N-VA heeft heel wat verantwoording af te leggen. Of, hoe het leven voor sommige mensen simpel is. Dat is zoals vroeger toen ik al eens in contact kwam met schurken, ook zij praten al wel eens over politiek. Ze vertelden me dan dat op het VB stemmen slecht was voor hun, want die wilden al de drugs verbieden. Ik moest dan eens goed lachen met zoveel onbenul, 'onnozelaars', zei ik hen dan, 'alles is verboden'.
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aantal daklozen stijgt: vooral meer jongeren en ouderen. Het modelland Nederland. ![]() Bericht uit het 'gidsland'. In Nederland leven steeds meer daklozen. Ruim 60.000 mensen hadden in 2013 geen eigen plek om te slapen. In 2010 waren 55.230 mensen dakloos. (NuNl), 18 mei 2014 Aantal daklozen in zes jaar met driekwart toegenomen in Nederland. 3-3-2016 / 05:30 CBS. (3/3/2016) In Nederland kwamen er tussen 2009 en 2015 iets meer dan 13 duizend daklozen bij. Dit is een toename van 74 procent. Het aantal daklozen met een niet-westerse herkomst is in diezelfde periode verdubbeld. De toename van het aantal autochtone daklozen was iets minder groot. Dit meldt CBS. Natuurlijk heeft België daklozen. Helaas. Maar Nederland zo te zien ook. Helaas. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 mei 2016 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |