![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel dat ze wat gegeneerd zijn voor die van Charleroi, of de rest van Hainaut of Namur en de Ardenezen zowat als wij* de West Vlamingen bekijken. *= ![]()
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortweg, van waar komt uw kennis vandaan?
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, mij niet gelaten, integendeel. Dan zullen de Vlaamse belgicisten misschien wat meer hun klep houden als het gaat omtrent een nauwer samengaan van Vlaanderen met Nederland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu goed, van ééntje meer zal je wel niet doodgaan zeker... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn opmerking is terecht. Ik moet de eerste discussie nog zien die jij inhoudelijk op correcte manier hebt weten te winnen. Correcte manier is dus met controleerbare feiten, geen vooronderstellingen, intentieprocessen en beweringen vanuit de losse pols.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#110 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat hoeft ook niet. Je bent een vreemdeling. Je vraag is irrelevant.
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was dan ook niet tegen jou bezig, je bent mijn aandacht niet waard.
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In het begin dachten ze er een ééntalig franstalig land van gemaakt te hebben en daarna, toen bleek dat daar weerstand tegen was hebben ze alles gedaan en geprobeerd om het Vlaams als een niet ter zake doende dialect af te schrijven... En dat doen ze tot de dag van vandaag met hun leuze dat men van een franstalige niet mag verwachten, laat staan eisen dat hij een woord Nederlands zou leren zelfs als hij midden in Vlaanderen gaat wonen (die Vlaamse eis wordt bovendien verworpen als zuiver racisme die de franstalige elementaire vrijheden beknot), en nu hebben ze al franstalige rechters bekomen in Vlaanderen omdat de Nederlandstaligen waarschijnlijk onbetrouwbaar zijn of onbekwaam om de Belgische franstalige onderdanen te berechten. Maar alle Belgen zijn gelijk voor de wet waarbij elke opmerking over het franstalige bestuur onmiddelijk wordt afgewenteld met de drogreden dat de Vlamingen niets in het franstalige huishouden te koeken hebben, terwijl zijzelf hun poten van Vlaanderen niet kunnen afhouden... Zeg mij dat het niet waar is; zeg mij dat ik lieg... En jijzelf komt nu met het feit dat de CD&V de grote winnaar zou zijn bij de zesde staatsmisvorming terwijl Vlaanderen op alle punten de grote verliezer is... Hewel, als verraad kan dat tellen, of niet??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als hetgeen gij hier komt te verkondigen waar is, is dat toch enkel en alleen maar te wijten aan uw eigenste Vlaamse politici die daarmee ingestemd hebben.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oké, ik geef toe dat ik niet tot in detail ga en zelfs dat ik de details niet meer al te best op hun plaats kan zetten als ik ze al ken... maar de grote lijnen, daar valt niet naast te kijken... Enfin, daar valt in ieder geval niet naast te kijken als men ten minste niet verloren loopt tussen de details, waarvan het ene detail al minder bijdraagt tot het geheel dan het andere detail... en welke details meer dienen als bladvulling en als bezigheids terapie dan iets anders... |
|
![]() |
![]() |