![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De nazi's deden ook weinig of geen moeite om het verborgen te houden. Citaat:
En nu gij. Citaat:
Game set en match. Ge verliest toch altijd tegen mij. Ik snap niet dat gij nog durft discussiëren met mij? ![]() En nu heel rancuneus worden, zoals de vorige keren dat ik u afgedroogd heb. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn grootvader was boer. Hij smokkelde Engelse soldaten in zijn hooikar het kanaal over. Ik was al in de 20 toen ik hem hoorde vertellen dat hij jong en onbezonnen was en , ouder en wijzer wordend, niet meer op die manier met zijn leven zou spelen. Mijn vader dook onder toen hij door de moffen werd opgeroepen om in Duitsland te gaan werken. En neen, ik ben daar niet trots op want ik heb geen verdienste aan wat zij deden. Ik heb geantwoord op je vraag. Wil je nu ophouden met rond de pot te draaien en hetzelfde doen: antwoord geven op mijn vraag over wat jij gelezen beweert te hebben in de bestseller van Hitler?
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#105 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#106 | |
|
![]() Veel fut om te antwoorden op mijn argumenten hebt gij niet hé.
Citaat:
Ik zeg onder andere: kijk wat er in Mein Kampf staat over de Joden, en dan weet ge wat Hitler met de Joden van plan was. Buiten dat, wist iedereen wat er aan de hand was in de vernietigingskampen terwijl het bezig was. Wir haben es nicht gewusst is blijkbaar nu nog altijd in 2016 een mythe (een leugen dus) die onderhouden moet worden door extreem rechts. Want die collaborateurs waren eigen 'onwetend' en 'ideologisch misleid'. Yeah right. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#107 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Welke vraag? IK draai helemaal niet rond de pot! Lees gewoon wat Hitler schrijft over de Joden in Mein Kampf. Ge kunt dat googlen. |
||
![]() |
![]() |
#108 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En nu gij. Pffffft..... Citaat:
Het zou er nog aan mankeren dat iemand die in een concentratiekamp zit niet weet wat daar gebeurt, maar daarom weet nog niet iedereen buiten de kampen wat zich daar precies afspeelde. Of wilde niet iedereen het weten uit lijfsbehoud. Die kampen bevonden zich ook niet in woongebied. Citaat:
Als het kind maar tevreden is.... Citaat:
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen zin om mijn tijd in onnozele kinderen met een torenhoog ego te blijven steken, en nog minder om te blijven googelen teneinde jouw verzinsels te kunnen ontkrachten. Het is aan jou om je beweringen te bewijzen.
#110 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je zult het in je waanwijsheid niet toegeven maar je valt door de mand geertje. Je hebt een mond als bakhuis maar ik heb nog niet één link gezien waarmee je staaft wat je uitkraamt.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 13 augustus 2016 om 23:18. |
||
![]() |
![]() |
#111 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Alle (ja, ALLE!!) Duitsers niet op de hoogte waren van de strapatsen van Hitler. Moet hij dat niet bewijzen? Ik heb dit gewoon betwist. Met voorbeelden die u zelf kan checken op het internet. Ik heb niets verzonnen. Ik heb ook geen bewering gemaakt. Maar omdat ik ne goeie mens ben, en er vooral veel plezier in heb om u af te drogen zodat ik uw rancune nog een beetje kan voeden, geef ik u nog dit mee: In Mein Kampf, written in the early 1920s, Hitler explicitly linked the imagined deceit of the Jews in the First World War with the need for their destruction, saying that the ‘sacrifice of millions at the front’ would have been prevented if ‘twelve or fifteen thousand of these Hebrew corrupters of the people had been held under poison gas.’ |
||
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
Heert Goste zal uw replieken gebruiken in zijn shows! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verloren moeite geertje.
Je verwijt 'iemand' iets dat je zelf niet doet: met één of meerdere links staven wat je beweert. Ik heb meer dan één link gegeven die aantonen dat niet ALLE Duitsers weet hadden van wat er in de concentratielampen precies gebeurde. Of het uit angst voor represailles niet wilden weten. Die vlieger van jou dat anderen moeten opzoeken of het klopt wat JIJ zegt gaat niet op. Je pretentie belet jou om in te zien dat dit de omgekeerde wereld is. Doei!
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het beste moet nog komen. ![]()
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk?
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja zeg, stop er nu maar mee, het is niet meer grappig.
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, vooral verder lezen:
![]() ![]() ![]() ![]() Bron: En dan hebben we het nog niet eens over de talrijke pogroms die prior plaatsvonden. De Duitsers zullen het dan wel niet 'allemaal' geweten hebben wat zich daar 'precies' in de kampen afspeelde, dat het zeker geen Club Med was stond gezien de gruwelijke aanloop zoals hierboven beschreven wel degelijk vast. Maar dat is zoals Geertvdb reeds zei algemeen geweten en bewezen... Onnozele replieken gestoeld op semantische spelletjes ten spijt. Nog iets? |
![]() |