![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
1. Als ik uw link volg blijkt eruit dat genaamde Eric Van Der Ven directeur is bij SOGOGEL INDUSTRIES sarl. Ik kan nergens enige informatie vinden omtrent zelfs maar het bestaan van bedoelde vennootschap. Gelieve ons het bedrijfsnummer en het adres van de voorgehouden vennootschap mee te delen. 2. Volgens de op Linkedin verstrekte gegevens is Van Der Ven bij bedoeld bedrijf directeur sinds september 1976, zegge reeds 40 jaar en één maand lang. Welke is de leeftijd van betrokkene, en op welke (kennelijk erg jonge) leeftijd is hij aan zijn carrière als directeur begonnen ? Dank bij voorbaat voor uw antwoord. Laatst gewijzigd door Gwylan : 26 september 2016 om 20:03. |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#107 |
|
Minister
|
wapper kan je het zelf niet aan de beheerder vragen ,die eric bestaat echt en heeft geregistreerd maar kan hier niet komen ,ik weet ook niet hoe ik het anders moet oplossen.
|
|
|
#108 |
|
Minister
|
ALLES STAAT OPEN EN BLOOT OP HET NET
IEDEREEN KAN MIJ VINDEN TEL MAIL SKYPE ADRES
|
|
|
#109 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#110 |
|
Minister
|
Ja maar ze blijven maar zagen over die Eric en ik kan er toch niet aan doen dat die niet kan registreren
eric is niet paul van der es het is een hollander !!!!!!!!!!!! hij heeft me zijn paspoort gezonden als bewijs maar ik kan het niet naar jou zenden want je ontvangt niets ,geen mails geen pb en nu ??
|
|
|
#111 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
En hebt u een antwoord op mijn eerste vraag omtrent de vennootschap, waarvan ik niets kan terugvinden ? Als u zelf het antwoord niet kent kunt u het eenvoudigweg vragen aan betrokkene. Laatst gewijzigd door Gwylan : 26 september 2016 om 23:49. |
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Minister
|
Citaat:
http://www.seniorennet.be/forum/view...801&highlight= Ik heb hem al genoeg lastiggevallen de laatste week ,ik ken die mens niet het is enkel iemand die aanwezig was op een brainstorm van mij en onder de indruk was ,das al. 28 september 1947 staat op zijn paspoort ,dus die werkt al lang niet meer in dat bedrijf vermoed ik. Jouw e mail werkt ook niet op dit forum anders zond ik je de pas ,jullie spammers zijn allen doodsbang je identiteit kenbaar te maken want niemand van die zeveraars kan je bereiken via e mail.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 27 september 2016 om 08:07. |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Minister
|
pas nu per mail naar je gezonden,ik hoop dat ik nu de bulding mag verlaten
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 27 september 2016 om 10:21. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wie mailt nu zijn identiteitskaart naar een vreemde?
En welke charlatan mailt dat dan door naar andere onbekenden? ZE MOESTEN JE IN DE BAK STEKEN, DWAAS!
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Minister
|
heb duidelijk de termen gezegd dat hij enkel mocht komen bevestigen dat die eric bestaat ,minst misbruik dat hij hiervan maakt laat ik hem bannen van dit forum
|
|
|
#117 | |
|
Minister
|
Citaat:
Carina de zogenaamde enige gedupeerde is mijn beste vriendin en Eric blijkt nu niet een nick te zijn van mij maar wel degelijk een bestaande Nederlander die positief over mij denkt. Buiten spammen schelden en zwammen kan je niets en het is maar goed dat je weet dat ik je 4 maanden misbruikt heb om aan hits te komen waarmee ik nu geld ga verdienen tot jij er kotsmisselijk ziek van gaat worden. Het is wel moeilijk om de bulding te verlaten met al die steen ezels die maar blijven zwammen en spammen.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 27 september 2016 om 12:27. |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Rd voor de misbruik van het forum
|
|
|
|
|
#120 |
|
Minister
|
Correctie : geen misbruik van het forum ,maar misbruik van spammers en daar gaat de beheerder absoluit geen spijt van hebben want ze willen juist vanaf van al die spammers en zwammers,dus hoe meer ik die naai en belachelijk maak hoe liever zij het hebben.
|