![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouwen zijn eigenlijk wandelende neukgaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Gouverneur
|
![]() Een typische vrouwenstreek is ruziemaken voor een onbenulligheid, meestal met een bepaald doel voor ogen. Zo'n ruzie begint bijna altijd wanneer de vrouw "zich niet goed in haar vel voelt" en wanneeer de man ontspannen in zijn zetel ligt en "ZIJN avond begint".
Het doel: - Zij voelt zich slecht, hij voelt zich goed: Tegen het einde van de avond moet hij zich ook slecht voelen, ZIJN rustig avondje moet eraan. - Hem kwaad krijgen: hem zover krijgen dat hij met deuren begint te slaan, met zijn vuist op een muur begint te slaan of met gerief begint te smijten, het liefst van al zijn eigen spullen zoals modelbouwvliegtuigjes op de grond gooien en kapot trappen. - Hem zover krijgen dat hij haar slaat! ![]() ![]() Nu, de truuk om als man zo'n ruzie naar zijn hand te zetten is vrij eenvoudig, de boemerang-techniek: -1) maak een mentale switch in je hoofd, de avond is waarschijnlijk om zeep, vergeet die voetbalmatch -2) luister naar haar, wees (of vijns) empathie -3) ga niet in op haar kleine verwijtjes, heb er begrip voor, samen zullen jullie een oplossing vinden -4) vrij vlug zal ze doorhebben dat je haar spelletje niet meespeelt. Je hebt haar een spiegel voorgezet (het schild) waardoor al haar negatieve energie werd tegengehouden en teruggestuurd (de boemerang!). -5) ze zal zich nog slechter voelen als daarvoor, haar vrouwenstreek is niet gelukt, nu zal ze zich wel hoeden om jou nog zo iets te lappen in de toekomst! ![]() Laatst gewijzigd door djoebidoebidoe : 21 november 2016 om 09:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() grab m by the pussy !!! :s |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het succes van 50 shades ... leg dat eens uit aan een normale man als je wil ... hoe zit dat met die exemplaren die echt wel gedomineerd willen worden, of ronduit vernederd willen worden, heb er t laatste jaar zo een paar ontmoet, en ik moet eerlijk toegeven, da's wel (gedeeltelijk) fun, maar ik snap het toch ook nog niet helemaal ... en eerlijk gezegd, in t begin is dat ronduit spannend en veel plezier, maar anderzijds ... het verveelt me nogal snel ook. ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Totaal niet mijn ding. (Er stond ook 'n analyse bij van hoe vaak in die paar zinnen 'diep gezucht' werd, 'de ogen zedig (of verlegen) werden neergeslagen', 'gebloosd' e.d. andere non-literaire onzin). 2. Ik kan dat niet uitleggen want ik begrijp dat zelf ook niet. Ik zie daar de 'fun' noch 't 'spannende' van in (om me te laten domineren en/of vernederen). Maar iedereen z'n ding natuurlijk, ik tracht dat niet eens te begrijpen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 50 Shades...: opgeklopte achterlijkheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet omdat er veel met iets verdiend is dat iets groots is of zelfs maar 5 jaar mee zal gaan, heeft er niks mee te maken. En moet je zelf iets gemaakt hebben dat meer heeft opgebracht alvorens kritiek te mogen geven op iets anders? Dan moeten er veel zwijgen hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Guinevere : 21 november 2016 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van onze beroemde schrijfster BemBem, een best seller (in wording)
https://www.amazon.com/S%C3%A9oul-bl.../dp/1530952158
Laatst gewijzigd door Pandareus : 22 november 2016 om 16:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
kga passen, al zoveel goeie dingen die ik niet gelezen krijg! maar mocht m goede recenties krijgen en opgepikt worden, dan komt t er ooit mss wel van hoor, niks persoonlijks, gewoon time mngmnt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |