![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 24 december 2016 om 09:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() [quote=brother paul;8327610]kijk als groen 10% van de stemmen heeft en NVA 25% , dan heb je daar automatisch een schaalvoordeel en een kritische massa die zit te retweeten. Doe daar inderdaad een paar gastjes tussen die met bots zitten te retweeten,liken etc dan komt er inderdaad tweets naar boven.
Maar om daar nu een politiek drama van te maken ?[/QUOTE] Kijk Paul, NIEMAND maakt hier een politiek drama van, ENKEL de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie en hun aanhang omdat hun ballontjes zijn doorprikt ! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=De gemuilkorfde;8327478]Vraag is : wat is een fake profiel?
Als het erom gaat dat je niet je echte naam gebruikt dan is iedereen hier fake. Op facebook gebruik ik ook niet mijn echte naam, ik heb de ik steun theo daar ook staan. Volgens Almaci is dat dan ook een fake account, dus. Nochtans schuilt er wel een mens van vlees en bloed achter dat profiel.[/QUOTE] Van mij mag dat profiel gerust afgeschaft worden. Nu wordt het meestal gebruikt door clowns die denken dat het alle dagen van het jaar carnaval is en zich gedekt voelen door een zotskap. Mocht men hen in ware gedaante opvoeren voor de TV in een debat dan zou hun praat heel wat minder zijn. Dat zogezegd privacy-gedoe is wel aangewezen in sommige zaken maar het wordt ook duchtig misbruikt. Het laat vele zotten toe om de hele wereld voor de gek te houden. ![]() En sommige naïeve mensen slikken dat opgevoerd onnozel gedoe dan nog. Voor mij telt dat links-rechts gedoe niet. Ik overweeg alleen zinnige ingebrachte elementen in het debat. Maar die zijn op dit forum een rariteit. Heel spijtig. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik probeer ondertussen te bedenken welke MILIEU-gerelateerd onderwerp Groen! de laatste jaren al aangedragen heeft.Ze lijken hun "core-verhaal" helemaal kwijt te zijn geraakt en onderzoeken nu zelfs de virtualiteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het grootste deel van de financiele middelen die door de overheid in belgie verworven worden en uitgegeven worden,samen met het grootste deel van de bevoegdheden,lopen al over de "deelstaatregeringen".Ironisch genoeg werd de recentste staatshervorming reeds beslist onder Di Rupo.... De overdracht is zo immens dat de verwerking van deze laatste staatshervorming nog gaande is (we hebben allemaal wel de groeiende warboel op onze belastingsaangifte kunnen aanschouwen,dat is het bewijs ,voor onze eigen ogen,hoe moeizaam zoiets gaat). Er komt ooit een zevende staatshervorming,als de 6de uitgevoerd is... Inmiddels zijn Vlaanderen en Wallonie bezig aan hun interne staatshervorming.We zien inderdaad twee verschillende systemen. Het is ZINLOOS en ONVERANTWOORD,behoudens een echte catarsis,om het communautaire vuur nu aan te stoken.. Ik sta me nog iedere dag te verwonderen,en bewonderen eigenlijk, hoe MR en N-VA samen kunnen werken. In zekere zin is Belgie "mini-europa".....BESEF dat toch eens. Laatst gewijzigd door kelt : 24 december 2016 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Misschien omdat Groen zich met fake accounts niet bezighoudt? Hebt u daar eigenlijk een bewijs van? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Of ouwe Claes die zijn stulpje te koop zet voor het volkse bedrag van 1 miljoen euro ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dan kunnen ze iedereen die iets zegt dat hun niet aanstaat direct voor het gerecht dagen, en na een paar keer is intimideren al genoeg om iemand het zwijgen op te leggen. Niet direct wat ik onder vrije meningsuiting versta.
![]() |
![]() |
#118 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Pohlmann zegt wel eens meer gekke dingen. Hij is tenslotte woordvoerder van de N-VA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://twitter.com/groen/status/812625666244018176 Ik heb hiervoor gewoon de allereerste tweet die ik vond van Groen genomen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 24 december 2016 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 24 december 2016 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |