![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Zoveel stelt die staatssteun nu ook niet voor. Die zal dan vervangen worden door privé-investeerders of meer reclame. En beide groepen zijn niet geïnteresseerd in politieke inkleuring maar enkel in geld. En als tetten in een krant meer geld opbrengt, ga je tetten krijgen.
|
|
|
|
|
|
#102 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Heb je eigenlijk pakweg de laatste 12 maanden een echte krant of een echt magazine gelezen ? Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En daar zijn ze niet geinteresseerd in wat tetten, daar zijn ze wel dubbel en dik geinteresseerd in het indoctrineren van hun eigen politieke ideeën en wensen... |
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een groter probleem is sluitend of zelfs maar geloofwaardig te bewijzen dat dat zo is. Aan de ene kant zijn pure staatsmedia begrijpelijkerwijze verdacht, in het midden heb je staats-gesubsieerde media die je daarop ook verdacht kan maken, aan de andere kant heb je in privé-media de verdenking van de invloed van his masters voice en misschien in mindere de verdenking van de macht van de reclameplaatsers. iK VOEL ME COMFORTabel met onafhankelijke coöperatieve media die op bijdragen van leden en/of lezers drijven voor hun (onderzoeks)journalistiek, zoals The Guardian en ElDiario.es het geval is. Wat niet laat staan dat daar ook een zwaar voelbare redactielijn achter zit. Maar dan wel een waar ik achter sta. Je kan dus ook jouw soort media kiezen en steunen. En dan heb je nog de vrije en vrij onbesproken BBC. Waarvan ik enkel World Radio beluister. In de vierde macht komen naar mijn gevoel op een vrij evenwichtige manier verschillende en tegengestelde fracties en opinies aan het woord. Voldoende in elk geval om jouw kritiek momenteel te verwerpen. Laatst gewijzigd door eno2 : 11 januari 2017 om 22:15. |
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wie geeft mij het recht om mijn eigen mening te vormen??? Wie geeft mij het recht om mijn eigen ondervindingen door de jaren heen te geloven ook al staan ze niet in de kranten??? Wie geeft mij het recht om mijn hersenen te gebruiken en de juiste afleidingen te doen??? Niets in wat ik zeg is enkel suggestief... Het enige dat ik zeg is 'doe je ogen open en hou op met alleen maar aan te nemen wat een ander je voorhoudt'. Ik heb geen leider nodig; ik ben mijn eigen leider... en die instelling gun ik aan elke mens die weet wat het woord vrijheid betekent en inhoudt. |
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Banneling
|
O jawel. Zie mijn post van 21.08h
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 11 januari 2017 om 22:28. |
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
|
Citaat:
Over welke goed betaalde opdrachten heb je het. Bewijzen graag. |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Banneling
|
Ik heb het ooit opgezocht, een hoop werk, voor een discussie hier. Maar ik houd geen dossiers bij. Alle media krijgen subsidies. Voor een niet verwaarloosbaar deel van hun werkingkosten.
Laatst gewijzigd door eno2 : 11 januari 2017 om 23:01. |
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar je sweeping statement dat "alles mainstream is op straffe van ontslag" is totaal onbewijsbaar. |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
|
De meeste bedrijven in België krijgen subsidies onder één of andere vorm.
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Banneling
|
Het Roularta aandeel steeg vandaag 8%
De hulpdesk echter is overstelpt ("grote drukte"), ze kunnen mijn opzegging van abonnement nog niet afhandelen, iedereen moet geduld hebben... Laatst gewijzigd door eno2 : 11 januari 2017 om 23:09. |
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Taksvoordelen zijn geen rechtstreekse subsidies. Laatst gewijzigd door eno2 : 11 januari 2017 om 23:07. |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Banneling
|
dubbel
Laatst gewijzigd door eno2 : 11 januari 2017 om 23:07. |
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
En dan weer verdwijnen zeker. Van mij krijg je niks meer jonker. Zoek het zelf op. Als ik nog iets beweer; samenvattingen van links van vele jaren; dan zal je het daar moeten mee doen. Trouwens ik ben geen vragende partij opdat jij mijn beweringen zou aanvaarden. Mij aan het werk proberen te krijgen lukt niet meer. Zeker niet als het konijnen betreft die in hun hol kruipen als het hun past. Dus probeer uw "trucs van de foor" maar op een ander. Gedaan is gedaan bij mij. Troost U. Je bent niet de enige. Misschien ben je blij nu? Ook goed. Prima zelfs. Maar je kent de voorwaarden. Geen dank. Graag gedaan. Marie doet natuurlijk wat ze wil. Ik heb daar geen zaken mee. Maar een verwittigde vrouw is er normaal wel vier waard. Dus! Laatst gewijzigd door werkman : 11 januari 2017 om 23:24. |
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Vreemdeling
|
Het is dus de bedoeling dat zij die reageerden op de website van Knack heropgevoed worden. http://www.doorbraak.be/nl/nieuws/ho...-2017-opvoeden
|
|
|
|
|
|
#120 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Hoe kan Knack zij die reageerden, heropvoeden? Kosolosky wil zelfs niet heropvoeden: Citaat:
Let wel: ook de formulering van Jago is problematisch. Hoe zou hij reageerders online kunnen opvoeden? Dat zou alleen kunnen door de verworpen reacties te plaatsen in plaats van te verwerpen en uit te leggen waarom ze niet overeenstemmen met de forumcriteria. Dat is een contradictio in terminis. Geen enkele moderatie doet dat publiekelijk. Ik zei daarom eerder al dat Jago's uitleg niet klopt. Laatst gewijzigd door eno2 : 12 januari 2017 om 01:20. |
||
|
|
|