![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mijn part wordt ik van dit forum gegooid en dan blijven alleen nog de statutaire N-VA-ers over. Veel zullen jullie niet te discuteren hebben en binnen een half jaar is dit forum dood. U doet maar! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens, je bent zelf al een ouwe. Zoveel verschil met jouw "jonge tijd" zal er niet zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jij denkt dat het forum dood gaat zonder demonen, dan overschat je jezelf, en nog geen beetje.
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sedert de N-VA kabinetjes hier zijn komen infiltreren is iedereen het hier afgestapt. Jullie zijn zo vol over jezelf dat jullie de aversie vd mensen tav jullie niet meer waarnemen. De ontgoocheling gaat groot zijn na de verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb in post 93 klaar en duidelijk, punt voor punt de leugens weerlegd die demonen uitkraamde. Uit mijn antwoorden kan iedereen opmaken wat hij, eens te meer, uitkraamde.
http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=93 Het is niet de eerste keer dat demonen op dit forum zijn fantasie over mijn persoon de vrije loop laat. Ik heb hem laten doen, maar hij gaat steeds verder. Eens is het genoeg geweest met zijn leugenachtige zever. Daarbij, de leeftijd van de forummers, de aard van hun beroep, de gewerkte jaren alvorens op pensioen te gaan, enz...hebben geen enkel belang in een politieke discussie. Als demonen daar zijn dagdagelijkse dada van maakt kan hij er zich beter niet over verwonderen dat hij van hetzelfde laken een pak krijgt. Luttele reacties nadat ik de talrijke leugens van demonen over mij ontkrachtte herhaalde hij ze. Beide reacties werden verwijderd omdat ik ze driehoekte, maar ik heb ze wel in mijn database, én in mijn geheugen opgeslagen. Hopelijk heeft demonen zijn les geleerd. Ik pik het niet langer dat hij vanalles en nog wat over mij fantaseert dat langs geen kanten klopt, en hier het resultaat van zijn ziekelijke geest neerpoot.
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de ontgoocheling betreft die de N-VA te wachten staat na de volgende verkiezingen, dat werd de vorige verkiezingen ook al voorspeld. We weten wie ontgoocheld werd, maar het was niet de N-VA. Ik hoed me, net als vorige keer, om voorspellingen te doen, maar ik herhaal wat ik de laatste én voorlaatste verkiezing liet horen, namelijk dat een federale regering vormen na elke verkiezing moeilijker zal worden. Het klopt dat dit forum een tijdlang onder druk heeft gestaan, maar daar lagen geen N-VA-ers aan ten grondslag, wel linkse Judassen en een ex.Vlaams-Blokker die er een sport van maakte om niet alleen zijn politieke medestanders uit een vorig leven de duvel aan te doen, maar ook de moderatie. In het prille begin van dit forum dreigde hij er openlijk mee dat hij dit forum zou kapot maken. Dat liep even anders af. Hij en een resem linkse kloothommels zijn weg, (rechtse trouwens ook) maar het forum bestaat nog steeds. Met de verdwijning van demonen zal het niet anders zijn.
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat met mensen die op hun 65ste met pensioen gaan en die het geluk hebben nog 25 - 30 jaar te leven? Met enige overdrijving kan je dan stellen dat ze zonder die automatische index-aanpassing nog blij mogen zijn dat ze een brood kunnen kopen met hun pensioen van zoveel jaar geleden. Laatst gewijzigd door daiwa : 6 maart 2017 om 02:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hier over de automatische indexsaanpassing Daar is hoe dan ook al genoeg uitgehaald dat wij duurder betalen maar dat niet meer wordt meegeteld in de indexaanpassing. Bovendien worden er indexaanpassingen overgeslagen telkens deze of gene regering daar behoefte aan heeft. Dit is Belgique. Als de automatische index wordt afgeschaft zullen niet alleen de gepensioneerden en uitkeringstrekkers daar de gevolgen van dragen, maar ook de werkende bevolking. Ik herinner me dat een brood 7 frank kostte. Hoeveel keer meer kost een brood vandaag? Ik herinner me dat mijn vader een groot huis bouwde voor goed 200.000 frank. Tien jaar later kocht ik een nieuw huis van de Kleine Landeigendom voor 450.000 frank. Wat kost en nieuw huis vandaag? Ik weet het, het is lang geleden, maar in een land met een topzware schuld, alsook een peperduur bestuur, zal de bevolking het grootste slachtoffer zijn van de afschaffing van automatische index. Uit ervaring weet ik dat de automatische indexaanpassing hoe dan ook niet veel voorstelt voor iemand met een beperkt inkomen. Mij bracht ze de laatste keer 6 euro op. Als kind kon ik daar 37 broden van kopen. Vandaag nauwelijks 3.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 6 maart 2017 om 08:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Werknemers uit de privé en zelfstandigen met 45 jaar op de teller vindt je er met honderdduizenden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pffftttt....
http://www.armoedebestrijding.be/cijfers_ouderen.htm http://www.nieuwsblad.be/cnt/eq32h6r5 http://www.integraalvzw.be/viewobj.jsp?id=120712 http://moneytalk.knack.be/geld-en-be...al-693453.html Liegen is de favoriete bezigheid van demonen.
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gepensioneerde statutairen vindt je nooit in de armoedecijfers bij gepensioneerden, zelfs niet als ze slechts 20 jaar gewerkt hebben in hun leven. Werknemers uit de privé en zelfstandigen met 45 jaar op de teller vindt je er met honderdduizenden! NIET ONDERUIT! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Boemsjakkelakah
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Parlementslid
|
![]() Niet alleen de hoofdaannemer is aansprakelijk als er een illegale arbeider tijdens controle op de werf wordt aangetroffen, ook de bouwheer.
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
4,5 € daar lachen Polen u voor uit, jong! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Armoede is een relatief begrip. Een "arme" kan rijk zijn, en een "rijke" arm. Wie als kind écht arm is geweest, maar twee rechterhanden heeft, en de wil om iets van zijn leven te maken, ontdekt vele mogelijkheden om ondanks, of juist dankzij zijn ervaring met armoede, een comfortabel leven op te bouwen. We kennen jouw bodemloze afgunst en haat ten overstaan van N-VA-ers, statutairen en ambtenaren, demonen. Het klopt dat statutairen beter af zijn dan contractuelen, maar het is een leugen dat er geen gepensioneerde statutairen te vinden zijn in de armoedecijfers. Vermits er geen opdeling wordt gemaakt tussen de categorieën gepensioneerden die in de armoede terecht komen kan je ook niet weten welk statuut ze hadden als werknemer. Er zijn trouwens meer factoren dan de hoogte van de pensioenen die armoede kunnen veroorzaken. Een gepensioneerde die 3000 euro pensioen per maand opstrijkt, maar een levensstandaard aanhoudt die hij zich niet kan veroorloven, kan stenen uit de grond klagen over armoede, terwijl iemand met een klein pensioentje het perfect kan rooien en nooit klaagt. Zelfs niet na een tegenslag. Het klopt dat statutairen betere pensioenrechten kunnen opbouwen, maar dat is geen garantie op meer rijkdom dan iemand die maar een klein pensioen heeft. Dat hangt voor een groot deel af van datgene waar men zijn inkomen als werkende aan besteedde. Dit zijn de feiten betreffend het verschil in pensioenen: Citaat:
Ik weet niet hoeveel van de 27.000 Vlaamse statutairen recht hebben op 6000 euro pensioen per maand. Daar heeft ook demonen het raden naar. Zeker is dat een minderheid het hoogste pensioen geniet. Wat we ook niet weten is hoeveel sociale bijdragen en belastingen eraf gaan van een pensioen van 6000 euro. Daar zouden we wel eens van kunnen verschieten. Ik weet wél dat er op een pensioen van +/- 1200 euro per maand niets wordt afgehouden. Je geniet wel de voordelen van het WIGW-statuut. Ik weet op voorhand dat het boter aan de galg is om demonen tot rede te brengen. Hij rekent alle N-VA-ers tot de intens gehate groep van statutaire ambtenaren en intensiveert op die manier zijn diep gewortelde haat en afgunst. Haat, nijd en afgunst zijn niet alleen hoofdzonden, ze maken de mensen ook diep ongelukkig.
![]() |