![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar de meeste Turkse meisje mogen dan ook niet buiten komen
![]() Voor zij die zich er toch aan wagen, krijgen bijna zeker de vuist van broer en vrienden tegen het gezicht. En bij de volgende inbreuk van de familie-eer, het mes in de keel. ... allahuakbar..... allahuakbar
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 14 november 2004 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Mijn gedachten zijn bij Wendy + moeder + echtgenoot + families.
Dit voorval is schokkend, maar verbaast helaas niet meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die man is duidelijk [size=3]geen[/size] recommendabel sujet en ik denk er geen seconde aan , hem een excuus te zoeken, (maar ben jij er wél een? ![]() Hoe weet jij wat er door het hoofd van die man ging, toen hij dat deed? Weet jij wat er door het hoofd ging van de vrouw die haar dochtertje vermoorde in St Job?IK WEET HET NIET. JIJ bent maar vanuit je politieke vooringenomenheid (opinie is daar een te mooi woord voor!) aan 't gissen naar wat jij graag zou hebben dat het was ... en je projecteert dat op duizenden onschuldige en brave mensen, wéér vanuit je politieke vooringenomenheid. Daar bestaat een term voor: [size=3]fascisme![/size] Ik ben beschaamd dat ik hetzelfde land woon als jij en dezelfde taal machtig ben.Gelukkig heb ik niet méér met jou gemeen.. ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 14 november 2004 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat hier over een onrecommendabel sujet, dat ik niet wens te verdedigen, maar als ik jouw post goed lees, zou je dus in feite het shariastrafrecht hier willen invoeren... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Moord met voorbedachten rade --> Assisen --> Levenslang.
Ingewikkelder moet dat niet zijn. Turk, Belg, Chinees, Hottentot voor mijn part is hier compleet naast de kwestie. (hoewel er wel weer een heel verhaal zal opgedisseld worden, cq. gerecupereerd langs links en/of rechts, maar ach... )
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die para, die zijn auto met kindje(s) erin in de Maas reed, rustig bleef staan kijken en vrijgesproken werd... Die moeder die in St Job haar dochterje van kant maakte en het lijk in een plastic zak weggooide. De Bruggeling die niet tegen horendragen kon en zijn vrouw dan maar met messteken ombracht, en vrijgesproken werd: allemaal zéér recent en "Eigen Volk" Nog eentje, ook recent: Wim Felix, ZB-mandataris in Sint Gillis Waas: één dode en drie gewonden met pistoolschoten... Inderdaad, allemaal intriestig voor de slachtoffers en hun familie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je suis tout �* fait de ton avis |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font] [font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font] [font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font] [font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font] [font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zou inderdaad wel eens kunnen dat de uitgaansbuurt de enige informatiebron van EXTREEM is.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font] [font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font] [font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font] [font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font] [font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#116 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je lijkt daar zo zeker van : 1) Heeft die misdadiger tegenover jou bekentenissen afgelegd?? Ben je zeker dat hij evenwichtig en verantwoordelijk voor zijn daden was? Imnsho moet je al serieus gestoord zijn om zoiets te doen... 2) Hebben Citaat:
![]() Of stond het in het ZB-krantje? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 14 november 2004 om 21:57. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Cheers. Laatst gewijzigd door Agitator : 14 november 2004 om 23:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Maar goed, lanceer nog maar es je idiote comments omtrent het VB. Ik weet intussen al dat nuancering niet in je woordenboek staat. Laatst gewijzigd door Katun : 15 november 2004 om 01:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
BTW waren de slachtoffers belgische of turkse vrouwen ![]()
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |