![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat jij voortdurend doet is de Vlamingen de schuld geven voor hetgeen hun lafbekken van politici hen flikken. Zelfs je gebroebel over het stemhokje is een dikke, vette leugen. De Vlaming heeft zich, niet toevallig, tegen de politiek gekeerd. Hij steekt er zijn kop van ellende door in het zand. Het merendeel van de Vlamingen is jusit daarom politiek analfabeet, maar zelfs d�*�*r hebben hun politici iets op gevonden. Iets wat je nog zelden in democratische landen aantreft: stemplicht. Stemplicht voor politieke analfabeten. De "kwaliteitsmedia" doen de rest. En kom niet niet af met het foefje dat er geen stemplicht maar opkomstplicht is. Je oproepingskaart bewijst dat ook dit een dikke, vette leugen is. Dat de Vlaming geen haar op zijn tanden heeft is geen toeval wetend dat hem al gedurende bijna twee eeuwen de tanden uit zijn muil worden geklopt. De grendels waren de kers op de taart. De Belgische machthebbers hebben "de Vlaming" voorgoed al zijn tanden uit de mond geslagen met de grendels, en overgeleverd aan de willekeur van de Franstalige minderheid. Daar heeft niet de Vlaming voor gekozen maar zijn lafbekken van nep-vertegenwoordigers. Je mag altijd met tegenbewijzen komen en me één partijprogramma tonen waarin te lezen staat dat de Vlaming tot meest vergrendelde meerderheid ter wereld zou worden gedegradeerd.
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als U wat meer zou rondwandelen op Brusselse markten zou U horen dat en een mix van allerhande talen wordt gesproken. https://www.bruzz.be/samenleving/taa...-op-2013-03-20 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel kijk, ook op dit vlak geven de Brusselse francofone politici voortdurend blijk van hun Nederlands-vijandigheid. Als logo voor de stad namen ze opzettelijk BXL, louter geïnspireerd door "Bruxelles". Zowel voor het Nederlands, het Engels als het Duits zou het veel beter BSL geweest zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wel voor iets tussen. Als Vlaamse Brusselaar moet ik dagelijks mijn stad verdedigen tegenover het geschimp van de Vlamingen. Ik moet dat nooit doen tegenover Walen. Die houden ook wel meer van hun Ardennen maar zitten niet altijd op de kop van Brussel te kakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof niet meer in de politieke partijen net als meer en meer mensen. Laatst gewijzigd door Everytime : 16 december 2017 om 18:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Proficiat, Knuppel!! Perfecte belgo-analyse in een literaire notedop.
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen geloven de Fransen niet in hem en de zijnen... Die hebben zelf al genoeg armoedezaaiers rondlopen .... Die kunnen de belgische francofonen missen als kiespijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat U schrijft lijkt mij logisch gevolg. Monaco zorgt zelfs voor hun inkomen, alles wat de naam Brussel draagt en hun ivoren torens gedragen zich alsof ze Monaco zijn, met groot verschil dat hun “poen” om groots te doen, hun grootheidswaanzin te bevredigen zonder scrupules eenzijdig opgeëist worden van Vlaanderen!!! Dorpengemeenschap Brussel, Brussels Gewest, Bruxel–Wallon en alles wat er mee samen hangt is door de jaren heen met voorbedachte rade gecreëerd met als doel om te sjoemelen met een uitzaaiende beweging over België. Als er gevraagd word naar Energie en kerncentrale factuur word door open VLD al onmiddellijk terug gegrepen om te federaliseren = Brussel sjoemel waar de bevolking moet voor opdraaien. Meestal word dan via Dorpengemeenschap Brussel, Brusselse justitie, Brussels Gewest, Bruxel–Wallon, achterkamers senaat, federaal=Brussel de zaken zo gemanipuleerd dat de mensen die leven op Vlaamse bodem financieel uitgezogen word. Via alle mogelijke en onmogelijke “geld stromen van solidariteit systemen” tot zelfs in de wetten vastgelegd te voordele van Dorpengemeenschap Brussel, Brussels Gewest, Bruxel –Wallon en Wallonië. Het Is dan ook niet te verwonderen dat U als Brusselaar die geniet van de geldstromen uit Vlaanderen géén klachten horen van uit Wallonië die eveneens genieten en LEVEN van en op die geldstromen!! En met zen allen als rot verwende kinderen >> Dorpengemeenschap Brussel, Brussels Gewest, Bruxel –Wallon en Wallonië steeds ondankbaar scheldend eisen en stellen dat er te weinig geld is!!!!! een detal van de velen mistoestanden >>> Sjoemel >>>zoals 30 jaar lang 1,4 miljoen € toegekend voor iets waar totaal niets meer bekent was dan een tekening van en stadium en zeer veel perceptie theater. Dat natuurlijk op Vlaanderens grond moest gebouwd worden om Vlaanderen zo te laten opdraaien voor de kosten, en zo de opbrengsten van de voetbal wetstijd die er zouden uit voort komen te versluizen naar >>> juist Dorpengemeenschap Brussel, Brussels Gewest, Bruxel –Wallon = maffia toestanden en dat is de reden waarom van uit Vlaanderen weinig positief gevoel bestaat te aanzien van alles wat relateert met Brussel
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 16 december 2017 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |