![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na de hetze: N-VA-politici verdedigen Jihad Van Puymbroeck
Nieuwe VRT-redactrice onder vuur op sociale media Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De linkse kerk èn de nva geven haar een tweede kans.
De blokkers niet. De blokkers zouden beter moeten weten. Ze zouden moeten weten hoe onrechtvaardig het is om oostfronters geen tweede kans gegeven te hebben, laat staan hun kinderen en kleinkinderen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geef zo iemand ook geen tweede kans hoor. Dikke zever dat ze op basis van objectiviteit aangeworven is en dat zal alleen maar bevestigd worden in de toekomst.
Gisteren hadden ze het er over in De Afspraak op Canvas: een gesluierde "experte sociale media" mocht er haar zegje over doen samen met Hilde Van Smeaghem en een journaliste van MO... Waar zijn ze daar dan mee bezig vraag ik mij af. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Iemand die in 2016 en 2017 nog hatelijke tweets postte, zou zich in 2018 plots miraculeus objectief kunnen gedragen, zeker. Er zijn er al voor veel minder niet aangeworven (of zelfs ontslagen)
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar nee die zitten liever op forum politics.be blijkbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verklaar u nader.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik twijfel of ze hiervoor wel naar de gevonden voorwerpen komt
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bon, normaal blijf ik weg van twitterhetzes. Maar goed. Meningen mag je bekampen, ook in deze. Maar een enthousiaste jonge vrouw als @Jihad_VP wens ik in de eerste plaats succes met de nieuwe job. Ik had ook al een mening toen ik nog journalist was, dat zat nooit in mijn werk.
https://twitter.com/valerievanpeel/s...11703779577856
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 11 januari 2018 om 23:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Puppets on a string, net zoals de rest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() een waslijst aan mediamensen die in de bres springen voor Jihad, maar is er ondertussen al ergens één verontschuldiging of zelfs maar afstand nemen van haar antisemietische tweets vanwege Jihaat zelf?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn gewoon persoonlijke meningen die door N-VA mandatarissen op sociale media geplaatst worden. Heeft niks met het N-VA partijstandpunt te maken, laat staan dat er orders zouden worden gegeven van hogerhand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hoe ze gewoon blijven volhouden dat dit een objectieve aanwerving zou zijn... Het enige wat nog te kort is is dat ze een hoofddoek zou dragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() geen probleem mee, en jeugdzonden moeten idd vergeven kunnen worden ... maar om op vergeving te kunnen rekenen ... moet er dan niet ook sprake zijn van (biecht en) berouw???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hahaha
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]() nomen est omen
of zoiets
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dat een openbare omroep ook best een afspiegeling is van de samenleving. En niet alleen blanke mannen opvoert... Laatst gewijzigd door Guinevere : 12 januari 2018 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |