![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nood aan rust? Misschien heb ik ook nood aan rust, dus geef mij maar gewoon 3.000€ per maand, dan hoef ik er niet voor te werken, "want ik heb nood aan rust." Misschien moet je gewoon aanvaarden dat je een minimum aan inspanning moet doen om geld van de Staat te krijgen. Je kinderen naar de kleuterschool sturen is echt niet teveel gevraagd. En als die school nu te ver is, dan zal die plots niet dichter komen te liggen, op het moment dat ze wat ouder zijn, en onderwijs op die leeftijd wel verplicht is...
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan U dit even meedelen aan onze korte broeken voetballende medemensen ? Volgens mij betalen die ook o,o euro sociale zekerheid ? Staat uw vlag al klaar om onze grootste fraudeurs aan te moedigen ? Als ze winnen gaan ze met zekerheid iets op uw rekening storten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enig idee hoeveel frauderende diamantairs en of multinationals ons kosten ? Maar daar zwijgt het systeem wijselijk over. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 mei 2018 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De opvoeding van de (hang)jongeren en consoorten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet alleen taalachterstand natuurlijk maar ook onwil en onbeschaamd profitariaat als de kans zich voordoet. Er zijn duizenden eenvoudige jobs die door de duizenden "werklozen" zouden kunnen uitgevoerd worden. Men moet het voor hun neus zetten en als ze geen interesse hebben hun profitariaatsuitkering stopzetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat betreft figuren die €100K per week kunnen oprapen omdat ze artistiek tegen een bal kunnen stampen. Awel, belastingen op inkomen zijn belastingen op inkomen, en een deel daarvan is de bijdrage voor de SZ. Dat onze overheid teveel achterpoortjes inbouwt, daar zou ook wel eens aan gewerkt mogen worden. Maar welke politicus/ambtenaar gaat zo diep in eigen vel snijden?
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat die net goed hun kost verdienden. Of wat wil je nu eigenlijk zeggen?
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Very well said Fred! Zo is het inderdaad. De kleine man tegen elkaar opzetten, yep!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kom schriftelijk mondig over dat klopt, + ondanks mijn psychische problemen heb ik toch maar mooi een iq in de 115-120 range, maar ik ving bij nagenoeg alle werkgevers bot - nochtans betrof het functies die overeen kwamen met m'n skills & diploma's, dus tja dan houdt het op; het Ocmw heeft mij dan ook richting de psychiatrie ingeduwd want volgens hen deugde ik zelfs niet voor een leefloon. Men kan zeggen wat men wil maar ik ben niet vrijwillig in de hangmat gaan liggen, dat hebben de Vlaamse instanties (Vdab, Ocmw & co) mij aangedaan!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Besides er zit grote kans in dat ik naar franstalig gebied trek, marre des flamands & leur mentalité envers les étrangers. Als men hier een kleurtje heeft; eens een allochtoon, altijd een allochtoon. Ik ben die mentaliteit kotsbeu!
Laatst gewijzigd door bembem : 8 mei 2018 om 19:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men consequent is, dan moet men ook maar al wie hier school loopt & ondermaats scoort voor de 2de belangrijkste landstaal (het Frans) korten via het inkomen van de ouders! Maar tja, daar piept de N-VA natuurlijk niet over, als Vlaamse boeren zijn zij uiteraard het Frans niet genegen ook al hebben ze daar veelal een serieuze 'leerachterstand' in. En dan te zeggen dat Frans een wereldtaal is (toch alleszins tov het Nederlands) en men op die wijze zijn/haar kansen op de arbeidsmarkt vergroot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]() Zijn de tarieven van de uitkeringen daar interessanter?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als ze niet vroeg naar school gaan, hebben ze sowieso niets aan kleuterschool gehad. Niet geschoten is altijd mis.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 8 mei 2018 om 19:26. |
![]() |
![]() |