![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Millenials in een notendop.
1 werk afschuiven op een ander. 2 beslissingen uitstellen. 3 iemand anders de schuld geven. ( boomers)
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de verwijten die jij nu naar de Millenials kregen wij 30 jaar geleden ook te horen van de toenmalige oudere generatie. Er is echter een ander probleem, de huidige staatsschuld is niet volledig afkomstig van de Boomers, maar ook van hun voorgangers. Veel van de huidige ellende is te wijten aan het beleid van mensen die iedereen bedrogen en niet vies waren en zijn van een leugen. Ik weet dat Millenials onder de slechtste en moeilijkste omstandigheden kunnen leven, want ik heb het hen geleerd, zoals de oorlogsgeneratie mij als Boomer dat heeft geleerd, die het dan weer had geleerd van hun voorgangers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Millenials zijn de eerste generatie die alles zelf heeft moeten uitzoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nog net te doen maar toch op het randje.
Is het daar ook niet al volcontinu wat de klok slaat?
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Typisch voor de 'jongere generatie', het ligt altijd aan iemand anders. Kom even kijken naar de intrims die op mijn werk passeren. Allemaal net van school (met of zonder diploma), allemaal kans op een vast contract met een meer dan mooi loon, maar zichzelf wel te goed voelen om onderaan de ladder te beginnen. Na twee dagen niet meer komen opdagen maar dan wel op internet gaan melken dat gastarbeiders hun werk afpakken. Tsja, die mannen willen tenminste nog werken. De jongere generatie moet bij mij niet komen klagen.
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach met hun aan het roer slaapt iedereen weer op een strozak. En het zijn de millenials die altijd lullen over het geld van de gepensioneerde maar over hun eigen uitkering zwijgen ze als vermoord. Kijk in de database van de handelsondernemingen en je vind zo goed als geen enkel initiatief van eender welke milenial. Op wat broodjeszaken en fietskoeriers na. En zelfs dat mislukt gegarandeerd. Het zijn overwegend profiteurs.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 18 juni 2018 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is de eerste generatie die alle kansen + geld gekregen hebben. Daar is de fout van ons geweest. Ze hebben nöoit inspanning moeten doen.
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dikke 2.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
Jongeren van nu zijn opgegroeid met internetcontacten uit heel de wereld. Met snedige, sarcastische memes en satire. En dan komen die ineens in zo'n kneuterig KMO-ke terecht met zo'n burgerlijke VLD mentaliteit. Dat is een shock hoor. Geen wonder dat die na 2 dagen gaan lopen. Laatst gewijzigd door Thuleander : 18 juni 2018 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu reeds hebben meer dan 50 % van de jongeren een diploma hoger onderwijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De werkzaamheidsgraad voor de 18-25 jarigen is veel lager ja, wat normaal is. Zoek de reden zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben de verhalen van Ford genk niet vergeten in de jaren 70. Iedereen die in de zaal zat mocht de dag er na beginnen. No questions asked, gewoon papierke invullen en opdagen de dag er na. Nu kan je een assessment en drie sollicitatierondes verwachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daar geven ze idd hoge diploma's voor af. En wie geeft nu de lessen. Alweer de millenials. Ik weet het...ik ben een zeur. Maar het is gewoon zo.
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En laat net nu die groep niks aan te bieden hebben. En daar sta je dan.
![]() |
![]() |
#117 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]() Kijk, een groot deel van die groep kan het geen fuck meer schelen.
Die hebben onderhand ook wel door wat het grotere plan is: dat zij moeten betalen voor hun eigen vervanging door infinite low IQ hajis Nu goed, probeer ze daar maar voor te motiveren. Probeer ze maar te motiveren om tot hun 75 te werken voor mohammed, Fatima en hun zeven kinderen. Zonder perspectief op een eigen duurzame, stabiele relatie (moderne vrouwen zijn een ramp) en zonder perspectief om zelf een huis te verwerven (onmogelijk met 1 inkomen). Dus alleen maar werken om af te dragen aan de staat en vervangen te worden. Motiveer ze daar maar voor. Overtuig ze maar dat dat het beste is dat ze met hun leven kunnen doen. Laatst gewijzigd door Thuleander : 18 juni 2018 om 19:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ach op die 10 man en een paardenkop die ze meer moeten onderhouden in Belgie komt het nu ook niet aan, laat de arme Thullie dus maar met rust, want hoe meer je op zijn kap zit, hoe belangrijker hij zijn missie "samen met de hajis" uit één ruif eten gaat vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ge doet het gewoon wel uzelf aan allemaal. Mijn zoon is ook een milenial en die heeft wel alles wat anderen niet hebben. Waaronder meer dan 1 huis. En nee niet gekregen. Hoe komt het dat de een het wel kan en de andere niet? Omdat ze geen fuck doen. Daarom.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 18 juni 2018 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |