![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lap!
Citaat:
Wat vreemd toch dat De Standaard niet de volledige naam van een veroordeelde drugshandelaar vrijgeeft maar wél van een SP.a schepen die nog niet eens officieel in verdenking werd gesteld....Mét foto zelfs! Wat ik ook vreemd vind is dat iemand precies wist hoelang de betrokken wagen met Nederlandse nummerplaat verborgen werd in de achtertuin van ons SP.a meisje. Er was zo te zien al héél wat bekend over haar dat niet erg fraai oogde, maar de Lommelse burgervader had daar geen oren naar. Tja, nu hebben ze wat. Geen wonder dat De Standaard geen blad voor de mond neemt. Wie weet zijn het haar bloedeigen journalisten die kogels vonden op de oprit van Anick Bergmans. Maafr wie heet er nu géén kogels op zijn oprit leggen? Anick Bergmans en Yannick B. Wat een toeval zeg!
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ligt er m.i. iets te dik op ... is hij sjampetter in bijberoep, of heeft hij ooit een blauwtje gelopen bij haar? http://www.standaard.be/cnt/dmf20180627_03583068 Citaat:
een beetje terughoudendheid van collega politici zou gepast zijn, me dunkt. Laatst gewijzigd door Anna List : 27 juni 2018 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je hebt gelijk. Een verdacht voertuig in andermans achtertuin verstoppen, dat kan toch iedereen? En wie valt het op dat er al een week een vreemde auto in zijn tuin staat? Spreek jij uit ervaring misschien?
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() even ter zijde ...
-NL nummerplaat, BE domicilie -onderzoeksrechter nog niet gebeld -een veel te rond gezichtje om veel aan de speed te zitten -zaak mee aangebracht door politieke tegenstrevers... hoeveel alarmbellen hebben die DS journalisten eigenlijk gezien en toch verkozen te negeren en haar naam en foto te printen??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In welk land moet ik dergelijke politici gaan zoeken? Aaaaaah!!! Je bedoelt de Belgische federale regering waar het al peis en vree is tussen de collega's politici?
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een beetje terughoudendheid zou wel sieren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() De Redactie bracht het item met verwijzing naar DS, ik neem dus aan dat zij de oorspronkelijke bron waren.
De Redactie was wel zo kies om zelf geen naam te publiceren. wat ik vanmorgen toch wel professioneler vond dan het gedrag van DS. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() indien ze hadden gepubliceerd "een vrouwelijke SPa-schepen is verdacht" , zou de persoon in kwestie ook wel gekend zijn geweest. T'is niet zo simpel om de naam van politieke mandatarissen geheim te houden.
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik ga niet achterover als morgen blijkt dat Tom Boemerang concurrentie krijgt. Laatst gewijzigd door Anna List : 27 juni 2018 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() en die identiteit en partijhorigheid is op welke manier belangrijk genoeg om per se te printen voor DS en alle deontologie over boord te kieperen???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
AVV-VVK.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Enkel eraan herinnerd hoe verschillende partijen verschillend met rotte appels omgaan. ![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er kwam zeer recent nog een andere "verdachte" in het nieuws. Van gesjoemel weliswaar. Geen plofkraak. Ook een vrouw, en eveneens gerelateerd aan de SP.A. Haar volledige naam werd niet vernoemd, maar er werd zoveel info vrij gegeven (o.a. de partij waar ze voor werkte, wat precies haar bevoegdheid was en waar, plus een foto van haar) dat het een koud kunstje was om haar identiteit te achterhalen. Vanavond zie ik de persoon die het, in mijn bijzijn, opzocht en die daar geen half uur voor nodig had. Ik zal hem vragen wie dat was want ik heb er te weinig aandacht aan besteed om haar naam te kunnen onthouden.
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ge zijt in uwe goeie vandaag, Dadee, met uw Big Brother lag ik ook al strijk! in elk geval, dit zaakje stinkt. ongetwijfeld : to be continued ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aaaaahh! DAT zal de reden zijn dat De Standaard die smerige bekentenis schrapte! Wat een geluk dat er enkel "Vlaams" nationalisme bestaat, en dat ons geliefde vvorstenhuis niet katholiek is, hé?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 27 juni 2018 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Jaja ! En De Wever is hunne chouchou ! ![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |