Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 augustus 2018, 17:03   #101
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Het Belgisch leger loopt al leeg sinds 1830.
Oud 28 augustus 2018, 17:42   #102
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

De vakbonden hebben van werken iets verdorven gemaakt. De oplossing is: het Belgisch leger volledig doen functioneren met lucht, water, land drones >>> bestuurt van op “den buro” tijdens kantoor uren. Met maaltijdsex als bonus per geslaagde oefening.....bijscholing vermageren...

Elite troepen = vreemdelingen legioen-privé-bedrijf, oeps

Slagers, bakers, metsers ….en nu ook militeren, allemaal beroepen die de wil nodig hebben om iets te presteren vinden géén mensen meer die het nog willen doen. Als zelfs al leraars een zwaar beroep hebben……

Ik vermoed dat de tijd niet meer veraf is dat men zal smeken om te mogen werken om brood op de tafel te krijgen….

De Trump’s, Poetins’, Erdogan’s of extreem links “Groen” en co >>> “ALLES aan de STAAT” zullen daar wel voor zorgen!

Als men pessimisten mag geloven (?), staan we dichter bij een horror beurs crash tsunami dan we denken. = einde westerse levenssfeer....
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 28 augustus 2018 om 17:49.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2018, 18:23   #103
Rahowa
Europees Commissaris

Rahowa's schermafbeelding

Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
leeg leger leegst...
misschien de naam aanpassen
Troep?
Oud 28 augustus 2018, 18:28   #104
Rahowa
Europees Commissaris

Rahowa's schermafbeelding

Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ik heb nog dienstplicht gedaan (jaren 80). Puur tijd- en geld verlies.
Ik was van de klasse '90,alle belgen deden dienstplicht.Toen hoorde je al die migranten niet mekkeren achter een paspoort,die deden lekker geen dienst voor het "vaderland".
Oud 28 augustus 2018, 18:41   #105
Otherwise
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
De vakbonden hebben van werken iets verdorven gemaakt. De oplossing is: het Belgisch leger volledig doen functioneren met lucht, water, land drones >>> bestuurt van op “den buro” tijdens kantoor uren. Met maaltijdsex als bonus per geslaagde oefening.....bijscholing vermageren...

Elite troepen = vreemdelingen legioen-privé-bedrijf, oeps

Slagers, bakers, metsers ….en nu ook militeren, allemaal beroepen die de wil nodig hebben om iets te presteren vinden géén mensen meer die het nog willen doen. Als zelfs al leraars een zwaar beroep hebben……

Ik vermoed dat de tijd niet meer veraf is dat men zal smeken om te mogen werken om brood op de tafel te krijgen….

De Trump’s, Poetins’, Erdogan’s of extreem links “Groen” en co >>> “ALLES aan de STAAT” zullen daar wel voor zorgen!

Als men pessimisten mag geloven (?), staan we dichter bij een horror beurs crash tsunami dan we denken. = einde westerse levenssfeer....
Ik heb mijn legerdienst nog gedaan, als een milicien van de voorlaatste lichting. Ik heb in het leger toen heel veel mensen gezien die heel veel konden drinken (lees minstens een 10 L-emmer per avond). Als het leger leeg loopt zal je dat zien aan het zakencijfer van ABInbev.
Otherwise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2018, 18:44   #106
Otherwise
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dienstplicht is de ultieme vorm van staatslavernij. Het is altijd een van de pilaren geweest waarop staten hun "onderdanen" in slavernij dreven: gedwongen moeten de geweldmonopolist met bevolen geweld dienen - zoniet wordt ge zelf aan geweld onderworpen.

Maar zij die voor dienstplicht zijn: ik stel voor om 50-jarige dienstplicht in te voeren, eventueel gedetacheerd in de bedrijven van een paar vriendjes van de staat, die zo gratis met geweld gedwongen werkvolk (hoe heet dat ? Slaven ?) hebben.
Is eigenlijk al bijna zo dat alleen bedrijven die de wetgever dicteren nog werk hebben en deze dicteren dan ook de wet om zowat iedereen hier binnen te laten, zodat ze goedkoop aan slaven geraken om de werkzaamheden uit te voeren die hen winsten bezorgen.
Otherwise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2018, 18:49   #107
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
De dood met de kogel.
Zou gij graag willen uitvoeren, niet?
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2018, 19:15   #108
epicurist_dirk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise Bekijk bericht
Ik heb mijn legerdienst nog gedaan, als een milicien van de voorlaatste lichting. Ik heb in het leger toen heel veel mensen gezien die heel veel konden drinken (lees minstens een 10 L-emmer per avond). Als het leger leeg loopt zal je dat zien aan het zakencijfer van ABInbev.
Slecht voor de economie dus
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
Oud 28 augustus 2018, 19:34   #109
epicurist_dirk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dienstplicht is de ultieme vorm van staatslavernij. Het is altijd een van de pilaren geweest waarop staten hun "onderdanen" in slavernij dreven: gedwongen moeten de geweldmonopolist met bevolen geweld dienen - zoniet wordt ge zelf aan geweld onderworpen.

Maar zij die voor dienstplicht zijn: ik stel voor om 50-jarige dienstplicht in te voeren, eventueel gedetacheerd in de bedrijven van een paar vriendjes van de staat, die zo gratis met geweld gedwongen werkvolk (hoe heet dat ? Slaven ?) hebben.
Dat klopt >>> met het duizend jaren oude kies systeem voor personen en partijen om hen aan de macht te helpen. Eens die aan de macht zijn en hoe meer ze dictatuur eigenschappen hebben links of rechts hoe meer ze hun ordediensten en militairen zullen inzetten tegen hun eigen volk in het streven naar almacht.

Echter, opgelet hé ik ben er weer…. Zwitserland met directe democratie= referendum kiezen, persoonlijke keuze van op de werkvloer van de maatschappij en zelf beslissende kantons hebben zelfs officieel géén leger.

Iedereen van kind tot 101jarige staat daar in voor de verdediging van hun land ( ze gaan niet strijden in en ander land, schaffen dus ook géén materiaal aan om te gaan strijden in andere landen, ze schaffen materiaal aan om hun eigen land te verdedigen!!!). Ze verzorgen zelfs 100% vrijwillig hun bunkers, start banen = het verdediging systeem.

Omdat ze hun 100% democratisch land in hun hart dragen. Punt uit
Oud 28 augustus 2018, 19:40   #110
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise Bekijk bericht
Oude markt, Leuven, donderdag avond.

Niks unieks aan den ABL hoor.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be