Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 november 2018, 21:06   #101
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
De opening uiteenzetting van RASPOUTINE klopt, we leven inderdaad in een sjoemel land.
En inderdaad veel burgers zijn het beu… toch is weer het verschil duidelijk van de rede in Vlaanderen en de parasieten in Franstalig lands deel.

Waar steeds meer pensioen word geëist,
méér en langer dopen word geëist,
waar méér sociale woningen worden geëist,
waar de grenzen open moeten voor de rest van de wereld stellen de linkse belangengroepen en de vreemdelingen industrie die er rijkelijk van leven,
waar ze kiezen voor Bloedrood Groen/Ecolo en PVDA communisten om de rijken te pluimen…..( lees Vlaanderen)

>>>> maar komen wel massaal op straat als ze belastingen>>lees accijnzen moeten betalen!!!<<<<

Belastingen>>lees accijnzen, Om al die sociale verzuchtingen te betalen,
Al die omkoop verworvenheden voor PS kiesvee ambtenaren te betalen, die massaal zijn in Franstalig Belgie....

Accijnzen in de hoop dat minder met de auto gereden zou worden….

Wat klopt hier niet????? Eisen, eisen, eisen maar weigeren ook maar iets in de plaats in te leveren.

Wat de Franstaligen al decennia doen door de Vlamingen financieel voor alles te laten betalen!!!

Daarom drooooooom ik van het Zwitsers systeem, met zelf beslissende kantons en waar het volk zelf kan beslissen via referendum kiezen waardoor de zakkenvullers van partijen en personen nihil is.

Misschien kunnen we hier in Vlaanderen daarom eens de gele hesjes aantrekken om het Zwitsers Politiek systeem hier op te eisen om ons te ontdoen van de middeleeuwse machtswellustelingen partijen en personen waarvoor we moeten kiezen om ons nadien te laten misbruiken.

Feit is de mensen zijn het beu en dan komen er brokken van!!!!

Alles in rood heb ik niet meer gelezen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2018, 21:09   #102
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
[/color]

Dom hé, nu weet je niet wat daarin staat en kan je er niks van ontmijnen.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2018, 11:08   #103
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht

Binnenkort stampen ze in de Walen en Brussel ook alles kapot.

En de Vlaming vroeg, over wat gaat dat misschien?
Over excessief politiegeweld. ondertussen worden ook de cameraploegen in Parijs systematisch op traangas getracteerd. Politie heeft liever geen pottenkijkers.
Oud 25 november 2018, 18:36   #104
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Ik weet niet of die Waalse gele hesjes hier al over nagedacht hebben: de Vlaming wordt al decennia lang kapot belast om de Walen te onderhouden en om hen boven water te houden. Nu zij eens ervaren wat het is om ocharme wat accijnzen en belastingen te betalen op dure dieselprijzen aan de pomp, iets wat in feite te vermijden is (door weinig te rijden) of te verminderen is (door eco-driving te doen), zijn ze razend en zetten ze de boel op stelten.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2018, 19:26   #105
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Ik weet niet of die Waalse gele hesjes hier al over nagedacht hebben: de Vlaming wordt al decennia lang kapot belast om de Walen te onderhouden en om hen boven water te houden. Nu zij eens ervaren wat het is om ocharme wat accijnzen en belastingen te betalen op dure dieselprijzen aan de pomp, iets wat in feite te vermijden is (door weinig te rijden) of te verminderen is (door eco-driving te doen), zijn ze razend en zetten ze de boel op stelten.
Ze protesteren tegen te hoge taksen. Dat is een zeer rechts thema hoor, afbouw van de staat...wees blij dat ze eindelijk t licht gezien hebben en draag uw steentje bij!
Oud 25 november 2018, 19:50   #106
^_^
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Wie gaat het hen vertellen?

https://m.hln.be/nieuws/binnenland/r...onie~af9280d6/
^_^ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2018, 19:52   #107
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ^_^ Bekijk bericht
Media zullen er alles aan blijven doen om te ontkennen dat dit een zuiver rechtse revolte is.

Laatst gewijzigd door Anna List : 25 november 2018 om 19:53.
Oud 25 november 2018, 19:53   #108
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN

Witte Kaproen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze zullen hun gele hesjes nog veel meer kunnen aandoen eind 2019
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2018, 20:00   #109
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bij mijn weten betalen Walen die met een wagen rondrijden al altijd evenveel accijnzen en belastingen als de modale Vlaming. Daar ligt het niet. De reden waarom het daar een item is en bij ons niet, ligt in iets totaal anders: de invloed van de Franse media in Wallonië.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2018, 04:25   #110
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
[/color]

School voorbeeld hoe links dictatuur werkt, geen dialoog. Respectloos ten aanzien van anders denkenden als het niet in hun kraam past. Dan beweren ze toch zoooooooo sociaal te zijn.....

Alles word gewoon overgoten met ROOD censuur > zie # 101
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2018, 07:14   #111
Anna List
Banneling

Standaard

http://www.standaard.be/cnt/dmf20181126_03987980

Gele hesjes komen naar Limburg

Citaat:
De gele hesjes-beweging slaat nu ook over naar Vlaanderen. Maandag in Genk en dinsdag in Hasselt wil een besloten Facebookgroep acties voeren. ‘Vreedzaam’, zegt oprichter Marko Kleijn maandag in Het Belang van Limburg. ‘Wij willen de burger niet treffen, wel de politici.’

‘Wij zijn het zat als melkkoe gebruikt te worden’, klinkt het in de Facebookgroep, die al een 5.000-tal leden telt. ‘Deze groep is er voor om straks België plat te leggen tot de accijnzen op brandstoffen flink naar beneden gaan. Voor mensen die actief mee willen strijden om dit te verwezenlijken en niet alleen maar schreeuwen op sociale media.’...
Oud 26 november 2018, 07:17   #112
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Ook in Limburg staan er nu gele hesjes op.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20181126_03987980

Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 26 november 2018 om 07:18.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2018, 07:18   #113
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Ze protesteren tegen te hoge taksen. Dat is een zeer rechts thema hoor, afbouw van de staat...wees blij dat ze eindelijk t licht gezien hebben en draag uw steentje bij!
Dit gaat enkel en alleen over de hoge dieselprijzen en het kwam dan nog overgewaaid uit Frankrijk, het land waar de Walen hunkerend naar kijken. Men hoeft van de Walen echt geen dergelijke initiatieven te verwachten want hadden ze in Frankrijk de boel niet op stelten gezet dan waren die Walen zelfs niet buiten gekomen.

Laatst gewijzigd door Hypochonder : 26 november 2018 om 07:18.
Oud 26 november 2018, 07:19   #114
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit gaat enkel en alleen over de hoge dieselprijzen en het kwam dan nog overgewaaid uit Frankrijk, het land waar de Walen hunkerend naar kijken. Men hoeft van de Walen echt geen dergelijke initiatieven te verwachten want hadden ze in Frankrijk de boel niet op stelten gezet dan waren die Walen zelfs niet buiten gekomen.
het kan mij niet schelen of de Walen het weten of niet, maar ideologisch is er geen rechtser en liberaler doel dan 'down with taxes'!

drain that swamp, ontvet de staat!!!

gele hesjes!!

Laatst gewijzigd door Anna List : 26 november 2018 om 07:21.
Oud 26 november 2018, 07:21   #115
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ^_^ Bekijk bericht
Phehe, het mag dus echt niet gezegd worden waar het op staat he. De huidige hoge dieselprijzen zijn inderdaad nog een beslissing van vorige regering Di Rupo dus veel van die dwazen die zichzelf daar met hun geel hesje belachelijk staan te maken hebben hier doodleuk voor gestemd. Dwaze oerdomme Walen die zichzelf keer op keer in de voet schieten en de schuld dan op anderen steken.

Wedden dat veel van die domme Walen dit op NVA steken?
Oud 26 november 2018, 07:22   #116
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
het kan mij niet schelen of de Walen het weten of niet, maar ideologisch is er geen rechtser en liberaler doel dan 'down with taxes'!

drain that swamp, ontvet de staat!!!

gele hesjes!!
Maar de Walen zijn allemaal linkse PS of ecolo stemmers. Zijn die mensen dan nog dommer dan gedacht?
Oud 26 november 2018, 07:23   #117
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar de Walen zijn allemaal linkse PS of ecolo stemmers. Zijn die mensen dan nog dommer dan gedacht?
who cares?
Oud 26 november 2018, 07:33   #118
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Charleroi bereidt zich voor op nieuwe relnacht

Citaat:
Ruim 80 procent van de 27 opgepakte manifestanten na rellen in Charleroi heeft een strafblad, zegt Paul Magnette.
Iemand die wat anders gedacht had?

Er zijn bepaalde figuren zich gaan mengen tussen de gele hesjes en die hebben maar één doel en dat is de boel kort en klein slaan en overvallen plegen.
Oud 26 november 2018, 07:37   #119
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Charleroi bereidt zich voor op nieuwe relnacht

Iemand die wat anders gedacht had?

Er zijn bepaalde figuren zich gaan mengen tussen de gele hesjes en die hebben maar één doel en dat is de boel kort en klein slaan en overvallen plegen.
de gele hesjes zijn dan ook een bedreiging voor de PS in Wallonië
Oud 26 november 2018, 07:45   #120
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
de gele hesjes zijn dan ook een bedreiging voor de PS in Wallonië
Tjah ...

Gele hesjes komen naar Limburg.

Citaat:
De gele hesjes-beweging slaat nu ook over naar Vlaanderen. Maandag in Genk en dinsdag in Hasselt wil een besloten Facebookgroep acties voeren. ‘Vreedzaam’, zegt oprichter Marko Kleijn maandag in Het Belang van Limburg. ‘Wij willen de burger niet treffen, wel de politici.’
Denken die echt dat er 1 politieker is die zich dat aantrekt?

Is België in een WAR zone terecht gekomen?

Laatst gewijzigd door Universalia : 26 november 2018 om 07:46.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be