![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Schepen
|
![]() 1.We zijn ook allen zondaren
2.God is rechtvaardig. 3.En terecht dat Darwin verboden zou worden. 4.Gods maatstaaf van recht is de ware, niet die van jullie. Word veroordeeld naar de maat waarmee je oordeelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je kan je er hoogstens af en toe op afreageren als je wat humeurig bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Schepen
|
![]() gehersenspoeld? door wie? mijn atheistische vader ofzo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mogelijks was dat vroeger zo maar ik zie daar weinig achteruitspringen, wel zijdelings. Wellicht vallen er teveel gewonden als er achteruit gesprongen wordt. ![]() De witte zakdoeken klopt ook grotendeels maar de Belgische delegatie gebruikt rode zakdoeken. De naam van de Waalse gemeente ontsnapt mij maar ze heeft uiteraard een Willibrordus kerk in de gemeente. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw geloof is alleen bruikbaar binnen een heel veilige en gesloten gemeenschap. Hoe reageert ge als de boze wolf aan uw deur klopt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Schepen
|
![]() Het geloof is ook zeer bruikbaar voor solitair anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik kijk vooruit......
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb toen ik pas in België was iets gezien waardoor mij de schellen van de ogen vielen. Op het midden van een doordeweekse dag, het was ijskoud en het regende, zat er een jongetje van een jaar of 8 midden op straat, de Nieuwstraat, op een stuk karton. Hij bedelde. Een stukje verder stond een man in een warme winkelentrée, te grijnzen en het kind in de gaten te houden. Het duizelde me en ik ging over mijn nek van walging. Dat leuke dinsdagje shoppen zat er voor mij niet meer in. Ik ben naar huis gerend, en ben gaan bellen, op zoek naar zoiets als de 'Kinderbescherming'. Niet gevonden. Of ik moest ergens bellen naar een sociaal werkster in een andere stad, want in Brussel hield niemand zich hiermee bezig!
Vandaag, zo'n twintig jaar later, zie je het nog steeds. Het lijkt wel Bosnië, of Afghanistan ofzo. Bedelende kinderen, de hele week door zie je ze. Al dan niet met een mevrouw erbij, en al dan niet verdoofd. En niemand doet wat! SCHANDE! |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Bobke]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() En zeg nu niet dat hij haar oppeuzeld want ik geloof nog in sprookjes.....
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 2 december 2004 om 10:40. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
A partir de 1947, tous les danseurs avancent en sautant obliquement d'un pas vers la gauche, puis vers la droite. Voor alle informatie klik http://www.echternach.lu/echternach.htm
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het gaat druk en heet worden aan mijn haard.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Schepen
|
![]() BEDELAARS IN BELGIE!!!!
dat meen je niet??? nouja... belgie, afghanistan, het is toch even erg. Ik bid en hoop dat alles een reden heeft, zo'n man zal zelf honger lijden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, in Brussel is men het beeld allang gewend: kinderen die op straat zitten te bedelen, met of zonder 'bedelpooier' die grijnzend warmpjes op de loer staat.
WOEDEND kan ik daarom worden, maar er is nix aan te doen blijkbaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Schepen
|
![]() je kan een gun pakken en zo'n bedelpooier neerknallen!
(of gewoon wat politieke petitie actie ondernemen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Parlementslid
|
![]() Niks tegen te beginnen? Dat kind is vaak verdoofd, gedrogeerd door die "voogd", en die vent zet een kind aan het werk. Me dunkt dat daar juridisch genoeg aan te doen is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Schepen
|
![]() Ik houd ook heel veel van zo'n kindpooier hoor :cool:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Remember, Jeshua ?
[font=Trebuchet MS]Et in Arcadia ego[/font] Laatst gewijzigd door de Vexille : 2 december 2004 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |