Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 juni 2019, 13:05   #101
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ben je daar nu pas achter ?

Ik zeg "we zouden 7 miljard mensen moeten elimineren om goed te leven", en jij zegt "jij bent een potentiele moordenaar"
mässämöörd för klimatet!

Greet en Anoen zullen gelukkig zijn!
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2019, 13:07   #102
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
mässämöörd för klimatet!

Absolut!
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2019, 14:00   #103
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
mässämöörd för klimatet!

patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2019, 14:29   #104
Aurora_Borealis
Parlementsvoorzitter

Aurora_Borealis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
En hoe weet jij dat allemaal? Ben je zelf assistent bij de UGent?
Vroeger geweest...
Aurora_Borealis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2019, 16:49   #105
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
als je zijn volledige naam hebt, dan heb je zijn UGent mailadres ook hé

voor de gsmnr moet je S&V contacteren
Ik heb zo'n vermoeden dat de mens al genoeg mails ontvangt
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2019, 17:42   #106
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Sebastiaan Van Severen (hij staat nu voluit met naam in de krant en mag dus genoemd worden) dient klacht in tegen DVL en onbekenden wegens laster en bedreiging.

Nog geen klein beetje terecht overigens.
Man man man.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20190606_04447869

Citaat:
Sebastiaan Van Severen, de assistent en doctoraatsonderzoeker achter de Twitteraccount Schuld & Vrienden, zal een klacht indienen tegen Dries Van Langenhove en onbekenden voor doodsbedreigingen en laster. Dat zegt zijn advocaat Walter Van Steenbrugge aan De Standaard.

De klacht zal vrijdag worden neergelegd. Het gaat om doodsbedreigingen en laster. Ze zal deels worden ingediend tegen onbekenden en deels tegen Dries Van Langenhove.

Laatst gewijzigd door parcifal : 6 juni 2019 om 17:43.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2019, 17:45   #107
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ge ziet maar, waar dat allemaal oplossingen aan biedt, he !

Nu, misschien kunnen we inderdaad beginnen met een kernoorlog. Met een beetje chance is de rest van het volk dan zodanig ontwricht, dat er nadien dan spontaan verdere moordpartijen van komen. Inderdaad mogen we niet sectair worden en goeie technieken om principiele redenen aan de kant laten.
Een kernoorlog is dan weer net te weinig selectief. Als je bv Italië zou viseren, is de fallout binnen 1 of 2 dagen al in Grenoble en dat is (vermoedelijk) geen deel van je plan.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2019, 17:46   #108
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

walter van steenbrugge... waarschijnlijk dat de jef vermassen nu vloekt...
Oud 7 juni 2019, 07:19   #109
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Ochottekes toch, eerst anoniem de grote jan uithangen en nu bibberen en beven en bijstand nodig hebben van een advocaat.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2019, 08:29   #110
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ochottekes toch, eerst anoniem de grote jan uithangen en nu bibberen en beven en bijstand nodig hebben van een advocaat.
Ja zeg, wat een pussy, klacht indienen voor doodsbedreigingen.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2019, 08:31   #111
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ergens wel, he. Hoe serieus zijn die doodsbedreigingen ? Hoeveel keer heeft hij al een echte aanval moeten afslaan ? En vooral: heeft DVL hem persoonlijk met de dood bedreigd op een gelovenswaardige manier ?

Laatst gewijzigd door patrickve : 7 juni 2019 om 08:32.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2019, 09:02   #112
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aurora_Borealis Bekijk bericht
Dat is dus onzin: assistenten hebben geen toegang tot de applicatie om punten van studenten in te geven of wijzigen - enkel de verantwoordelijke lesgever kan dat voor zijn of haar vakken.
Als dat waar is (ik weet niet wat te geloven) is onderstaande toch wel heel ambigue gecommuniceerd, want ik zou daar nu uit besluiten dat assistenten wel degelijk quoteren in de plaats van proffen, en dit volgens (wollig taalgebruik) de regels die de prof zijn assistenten heeft uitgelegd, maar waar hij dan waarschijnlijk wel zijn vertrouwen in heeft dat deze gevolgd worden zonder dat er veel gecontroleerd wordt.

Met andere woorden (ik stem geen VB), als ik deze verklaring van de UGent al dubieus vind, wat zullen 800.000 laaggeschoolden er dan van vinden als ze uw negatie lezen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UGent
Indien een assistent betrokken wordt bij de verbetering van examens gebeurt dat overeenkomstig de quoteringsregels vastgelegd door de verantwoordelijk lesgever.
PS: ik ga hier niet mee in de piste dat er politieke afrekeningen hebben plaats gevonden in examens, maar ik ga afgaande op de verklaring van de UGent ook niet mee in uw piste dat assistenten niet quoteren...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2019, 09:05   #113
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Volkomen correct.

Dries de Leugenaar heeft geen poot om op te staan en hij beseft het ondertussen wel denk ik.
Wat Aurora_Borealis poneert, wordt toch volledig tegen gesproken in de communicatie van de UGent zelf?
Er staat letterlijk dat indien assistenten verbeteren, ze dit doen volgens de quoteringsnormen van de prof.

En dan zit jij op die quote "volledig correct" te reageren.

Lees jij eigenlijk wel iets vooraleer je reageert?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Oud 7 juni 2019, 09:18   #114
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er zijn mensen die dag in dag uit online doodsbedreigingen krijgen en nooit gaan huilen bij de media en het gerecht.

En wie weet wat voor bagger hij allemaal gepost heeft op zijn afgesloten Twitter account, dat zal ook niet zo onschuldig zijn zeker?
Oud 7 juni 2019, 09:18   #115
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn mensen die dag in dag uit online doodsbedreigingen krijgen en nooit gaan huilen bij de media en het gerecht.

En wie weet wat voor bagger hij allemaal gepost heeft op zijn afgesloten Twitter account, dat zal ook niet zo onschuldig zijn zeker?
ik volgde dat Twitter account, niets van bagger enkel ontmaskering van fake news.
Oud 7 juni 2019, 09:21   #116
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ik volgde dat Twitter account, niets van bagger enkel ontmaskering van fake news.
Fake news van wie??? of alleen maar eenzijdig fake news van één partij???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2019, 09:21   #117
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon
Puur fascisme, zegt Dadel.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Twijfel jij daar dan aan? Haatberichten en doodsbedreigingen.
Ik weet dat zo niet.

Is de linksextremistische moordenaar van Fortuyn, die toch nog een flink stapje verder ging, dan ook een fascist?

Is Chris Dusauchoit met zijn uitspraak "one down, twenty more to go dan ook een fascist? Een uitspraak waarvoor de VRT overigens door een arrest van de RvS op 10 april 2008, (5 jaar na datum wegens aanslepende beroepsprocedures van de VRT) werd veroordeeld wegens het uitzenden van hate speech (moet je je overigens al eens voorstellen dat de VRT tot de Raad van State ging om te voorkomen dat ze van de Kijk-en Luisterraad een mededeling moesten uitzenden waarin ze toegaven dat hun medewerker te ver was gegaan).

Ik weet dat dus zo niet of dat allemaal wel fascisme is Dadeemelee.

Omdat jij daar zo over denkt is dat uitgerekt begrip nog niet van toepassing op iedere scheet in een fles die voorbij dobbert hoor...

Laatst gewijzigd door Nierika : 7 juni 2019 om 09:21.
Oud 7 juni 2019, 09:23   #118
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Geef eens een voorbeeld van zo'n ontmaskering van fake news
Oud 7 juni 2019, 09:23   #119
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Als dat waar is (ik weet niet wat te geloven) is onderstaande toch wel heel ambigue gecommuniceerd, want ik zou daar nu uit besluiten dat assistenten wel degelijk quoteren in de plaats van proffen, en dit volgens (wollig taalgebruik) de regels die de prof zijn assistenten heeft uitgelegd, maar waar hij dan waarschijnlijk wel zijn vertrouwen in heeft dat deze gevolgd worden zonder dat er veel gecontroleerd wordt.

Met andere woorden (ik stem geen VB), als ik deze verklaring van de UGent al dubieus vind, wat zullen 800.000 laaggeschoolden er dan van vinden als ze uw negatie lezen?

PS: ik ga hier niet mee in de piste dat er politieke afrekeningen hebben plaats gevonden in examens, maar ik ga afgaande op de verklaring van de UGent ook niet mee in uw piste dat assistenten niet quoteren...
zo las ik de mededeling van UGent ook ... met dan nog zware bedenkingen omdat de UGent het expliciet zo verwoord dat ze bouwen op de verklaring van SVS zelf... UGent houdt daar een slag om de arm maw.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2019, 09:24   #120
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wie fake news wilde zien die kon dat de afgelopen decennia tot op de dag van vandaag op de VRT aanschouwen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be