Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juni 2019, 21:44   #101
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Als je het over mij hebt dan kan ik je alleen maar zeggen dat je een grote en dwaze leugenaar bent...
Jij hebt mij vragen gesteld waar jij zelfs het recht niet voor had en ik weigerde dan ook te antwoorden en dan heb jij de weigering van antwoord maar in jouw racisitsch, ondemocratisch, dwaas en achterlijk kader ingebouwd en rondgebazuind hier op het forum...
Laffer, laaghartiger, meer bekrompen dan jouw allooi, regelrecht een VB allooi op het niveau dat jij hen uitmaakt...
Het woord vuile meskever is nog te goed voor jou...

En dan te denken dat de eerste tijd je nog gezien werd als iemand die dossierkennis had en af en toe wijs uit de hoek kwam...

Man,man, wat kan men zich vergissen in de schone schijn...

Zou het kunnen dat dat je haat tegen mij verklaart; want ik heb je van in den beginnen genomen voor wat je bent... Een grote windbuil...

Marie; ik heb je reeds dikwijls gezegd dat je om geen reactie te krijgen op dit
forum je best bijdragen schrijft waarin veel waarheid zit. Dat willen ze niet zien. Uitgezonderd een paar die dan wel stevig uitpakken en bereid zijn de grofste leugens te vertellen met de optie om je te kleineren.. Of om uit te pakken de meest stupiede onnozele verhalen. Ik kan dito voorbeelden geven. Waar is de tijd dat ik met mijn kinderkoets bij nacht op de autostrade rondreed?
Of slakkenkoesen organiseer rond kartonnen dozen in mijn tuin?
Je kunt het niet gekker bedenken .
En wanneer publiceren die strontvliegen hun drol? Wel onmiddellijk nadat je iets schreef waar politieke waarheid aan de klok wordt gehangen.
Dat mag niet gebeuren! Daarvoor zijn sommigen hier aanwezig. Zuiver om sabotage toe te passen dus. En over de meest simpele dingen die het merendeel onder ons al weet mag zeker niet gesproken worden.
We kennen de betaalde saboteurs Marie.
Het heeft dus geen zin om ze te vernoemen. Hun drollen liggen hier zo dik gezaaid dat je geen politiehond nodig hebt om hen te vinden.
Dus Marie; mijn advies is hetzelfde te doen zoals ik.
Afbouwen! Het heeft totaal geen zin. Het volk hier aanwezig komt om verbaal (gelukkig!) te vechten zonder inhoud. Debat heeft hier niks meer mee te maken.
En.....de paar uitzonderingen bevestigen deze algemene regel.

Laatst gewijzigd door werkman : 24 juni 2019 om 21:48.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2019, 07:00   #102
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Niemand belet je om te ijveren naar de goede oude tijd van de lezersbrieven aan HLN. Als je de ruwheid en het garbagegehalte van het internet niet weet te smaken, heb ik maar één boodschap voor je: fuck-off.
Kijk eens aan. Onze nep-ondernemer manifesteert zich als iemand die het voor het zeggen heeft op dit Vlaams forum. Jij als franstalige gast betekent hier niets. Denk er aan.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2019, 08:12   #103
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Kijk eens aan. Onze nep-ondernemer manifesteert zich als iemand die het voor het zeggen heeft op dit Vlaams forum. Jij als franstalige gast betekent hier niets. Denk er aan.
Zijn naam zegt genoeg. Hij hoeft zelfs zijn muil niet open te trekken om dat kereltje te leren kennen. Hij had beter nog een andere naam gekozen.
RoiD'Enghien misschien? Onder Vlamingen zeggen wij dan steeds over dergelijke idioten "stoef en pretentie". Zelfs dergelijke idioten vallen van hun paard waar ze zelf zijn opgeklommen.
De inhoud van hun bijdragen op dit forum is dan ook zielig.
Maar er zijn er nog die denken dat ze meer hersens hebben dan de gewone burger. Hoge eigendunk is een gratis factor die zelfs een bedelaar kan aankopen met knopen van een afgedankte jas.
Oud 25 juni 2019, 08:33   #104
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Schuim, schuim, schuim ... j'adore.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2019, 09:14   #105
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Schuim, schuim, schuim ... j'adore.

Dat weten we reeds lang dat je uzelf aanbidt. Heb je nog andere gaven?
Is Walbanië niet groot genoeg om op de gewone Walen die werken hunne kop proberen te schijten? Of vindt je daar geen medewerkers om uw hoogheidswaanzin te ondersteunen? Ik weet dat Walen zeker niks moeten hebben van typetjes zoals jij er eentje bent. Ze houden zelfs meer van een gewone Vlaming dan van uw soort. Ik had er destijds wel veel vrienden ondanks ze wisten dat ik een VU-er was. Er was desondanks veel respect en vriendschap van beide kanten. Dat moeten echte heefhoofden aan beide kanten van de grens best gaan waarderen. En niet met de mentaliteit van wilde katten de grens over steken om in de tuin van de buurman te zeiken en drollen te deponeren.

En bedorven eten begint te schuimen. Je krijgt er een indigestie van.

Is het daarvan dat jij houdt? Vreemde kerel ben jij.
Oud 25 juni 2019, 09:27   #106
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Correctie: hij is niet Franstalig; hij speelt een rolletje. In het verleden heeft hij eens zijn mond voorbijgepraat...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2019, 09:28   #107
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Correctie: hij is niet Franstalig; hij speelt een rolletje. In het verleden heeft hij eens zijn mond voorbijgepraat...
hij is met zijn steenkolen Frans ook al een paar keer door de mand gevallen.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2019, 09:30   #108
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Spijtig voor een vakbond. Die moet toch ijveren voor de werkende mens?
De werkende mens gebruiken voor andere doelstellingen is echter dichter bij de waarheid.
Dat is dikwijls nog het enige dat ze doen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2019, 09:35   #109
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zijn naam zegt genoeg. Hij hoeft zelfs zijn muil niet open te trekken om dat kereltje te leren kennen. Hij had beter nog een andere naam gekozen.
RoiD'Enghien misschien? Onder Vlamingen zeggen wij dan steeds over dergelijke idioten "stoef en pretentie". Zelfs dergelijke idioten vallen van hun paard waar ze zelf zijn opgeklommen.
De inhoud van hun bijdragen op dit forum is dan ook zielig.
Maar er zijn er nog die denken dat ze meer hersens hebben dan de gewone burger. Hoge eigendunk is een gratis factor die zelfs een bedelaar kan aankopen met knopen van een afgedankte jas.
Napoleon wist hoe je met zulke mensen omging.
Oud 25 juni 2019, 09:36   #110
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Napoleon wist hoe je met zulke mensen omging.
Zette hij ze op de kop van zijn aanvalstroepen... uitschakeling verzekerd...
Oud 25 juni 2019, 11:39   #111
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Zette hij ze op de kop van zijn aanvalstroepen... uitschakeling verzekerd...

Och het fenomeen is niet nieuw hoor Marie.
In mijn dorp dat vol zit met seizoenarbeiders; we hebben zelfs een standbeeld van de seizoenarbeider op het kerkplein staan; waren er destijds reeds een twintigtal Vlamingen (sic) die hun eigen familie kwamen doodschieten als soldaten van Napoleon. Steeds zijn er Vlamingen die de richting uitkijken van het manna dat uit de hemel valt. Momenteel zijn ze zelfs nog talrijker dan ooit.
Destijds kregen wij als VU in datzelfde dorp nog geen honderd stemmen.
Werden wij zelfs afgemaakt door zogezegde partijleden. Toen Dewever zich aandiende; die niks moet hebben van VU-mensen omdat er geen bewijs van aanbidding was van dezen; werd zijn charetteke zo overladen met nieuwe Vlamingen dat het een paar keer door zijn as is gezakt.
Wat er nu nog rest heeft niks te maken met de Vlaamse zaak.
Maar voorheen ook niet. Toegegeven!
Ik ga het niet uitleggen. Mijn zaak niet. En op zere tenen moet je niet trappen om ellende te krijgen. Feit is wel dat ik veel te veel weet.
En dan blijft er steeds de conclusie dat je een moeilijke kerel bent.
Zo ook op dit forum. Vanaf de eerste dag had ik reeds problemen met Pandadinges en kornuiten. Nochtans heb ik nooit feiten vermeld die ik wist.
Eén feit volstond en dat was de bewering dat Stedenbouw een maffia-netwerk is. En dat ik over bewijzen beschikte. Maar......nooit zal iemand achter die bewijzen vragen. Alles kaat koet. Daarom beschouw ik ook dit forum als een georchestreerde zwijnenstal.
Het zal niet lang meer duren dat dergelijke fora verboden worden.
Hopelijk zal ikzelf het niet meer meemaken.
De democratie; die er nooit was; loopt zelfs op zijn einde.
Arme kiezer! Je beseft het zelf nog niet dat anderen voor U en in uw plaats kiezen. Jij mag alleen nog ja knikken.
Wat sommigen uiteraard graag doen. Als er maar duitjes in het zakje komt.
Een beetje meer als bij uw buurman. De volksaard; ook van Vlamingen; haalt steeds de bovenhand.

Laatst gewijzigd door werkman : 25 juni 2019 om 11:41.
Oud 25 juni 2019, 11:47   #112
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Och het fenomeen is niet nieuw hoor Marie.
In mijn dorp dat vol zit met seizoenarbeiders; we hebben zelfs een standbeeld van de seizoenarbeider op het kerkplein staan; waren er destijds reeds een twintigtal Vlamingen (sic) die hun eigen familie kwamen doodschieten als soldaten van Napoleon. Steeds zijn er Vlamingen die de richting uitkijken van het manna dat uit de hemel valt. Momenteel zijn ze zelfs nog talrijker dan ooit.
Destijds kregen wij als VU in datzelfde dorp nog geen honderd stemmen.
Werden wij zelfs afgemaakt door zogezegde partijleden. Toen Dewever zich aandiende; die niks moet hebben van VU-mensen omdat er geen bewijs van aanbidding was van dezen; werd zijn charetteke zo overladen met nieuwe Vlamingen dat het een paar keer door zijn as is gezakt.
Wat er nu nog rest heeft niks te maken met de Vlaamse zaak.
Maar voorheen ook niet. Toegegeven!
Ik ga het niet uitleggen. Mijn zaak niet. En op zere tenen moet je niet trappen om ellende te krijgen. Feit is wel dat ik veel te veel weet.
En dan blijft er steeds de conclusie dat je een moeilijke kerel bent.
Zo ook op dit forum. Vanaf de eerste dag had ik reeds problemen met Pandadinges en kornuiten. Nochtans heb ik nooit feiten vermeld die ik wist.
Eén feit volstond en dat was de bewering dat Stedenbouw een maffia-netwerk is. En dat ik over bewijzen beschikte. Maar......nooit zal iemand achter die bewijzen vragen. Alles kaat koet. Daarom beschouw ik ook dit forum als een georchestreerde zwijnenstal.
Het zal niet lang meer duren dat dergelijke fora verboden worden.
Hopelijk zal ikzelf het niet meer meemaken.
De democratie; die er nooit was; loopt zelfs op zijn einde.
Arme kiezer! Je beseft het zelf nog niet dat anderen voor U en in uw plaats kiezen. Jij mag alleen nog ja knikken.
Wat sommigen uiteraard graag doen. Als er maar duitjes in het zakje komt.
Een beetje meer als bij uw buurman. De volksaard; ook van Vlamingen; haalt steeds de bovenhand.
En dan maar afkomen en zo fier zijn op hun verstand en ze zien niet in dat ze volkomen naast hun schoenen lopen omdat hun verstand hen in de luren legt dat het niet meer kan...
Oud 25 juni 2019, 13:28   #113
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrkaos Bekijk bericht
ach? en het anti makakken program van vb heeft niks ermee te doen?
Inderdaad, in een land dat politiek op makakken import draait, is zich vragen stellen over de pertinentie daarvan natuurlijk haram.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2019, 13:30   #114
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ja, zonder CS was de Vl. regering allang ingezworen.
... en het VB een mediocraten partijtje zoals alle anderen...

Nog een chance dat de N-VA en friends daar zijn om het cordon in stand te houden, om het VB tegen zichzelf te beschermen. Als ze aan de macht deelnemen, zijn ze immers worst. (varkensworst).
Oud 25 juni 2019, 13:30   #115
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
het land blokkeren is volgens u dus een verdienste ???
Eh, ja.

Als we immers voor de tweede keer merken dat een "geblokkeerd" land op politiek vlak best goed functioneert, gaat het misschien beginnen doorsijpelen dat we al dat staatsgedoe en die politiek nergens voor nodig hebben he.

Laatst gewijzigd door patrickve : 25 juni 2019 om 13:31.
Oud 25 juni 2019, 14:14   #116
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Inderdaad, in een land dat politiek op makakken import draait, is zich vragen stellen over de pertinentie daarvan natuurlijk haram.

En nu geef ik het op! Opnieuw een onnozelaar opdiepen uit de catacomben en energie beginnen te verspillen aan een scheet die hij reeds honderd maal produceerde is er voor mij te veel aan.
Wij moeten dringend gaan leren om niet in het prooivisje te bijten en nadien niet beginnen met mee te spartelen over steeds opnieuw dezelfde drollen.
Het stinkt hier en het blijft hier stinken. Bon. Los het zelf maar op met die Zephyrdinges. Ik weet weer wat er kan volgen.
Hetzelfde van hetzelfde uiteraard. Weer een topic naar de kloten!
Straks nog een paar Panda's er bij en de zoo is geopend.
Sukkelaars toch! Steeds een gat graven voor een ander en e dan nog zelf
intrappen!
Oud 25 juni 2019, 14:28   #117
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wij moeten dringend gaan leren om niet in het prooivisje te bijten en nadien niet beginnen met mee te spartelen over steeds opnieuw dezelfde drollen.
Het stinkt hier en het blijft hier stinken. Bon. Los het zelf maar op met die Zephyrdinges. Ik weet weer wat er kan volgen.
Kijk, de fout is van te willen "moreel hoogstaand" te zijn en U te verdedigen tegen zij die U immoraliteit aanwrijven. Aangezien moraliteit een onbestaand concept is, zoals rechtvaardigheid, gelijkheid en dergelijke zever meer, val je dan altijd in de kuil.

Nee, bij een verwijt over uw immoraliteit, moet je immoraliteit hoog in het vaandel dragen. Je moet er fier op zijn, dat je totaal immoreel bezig bent. Dan vallen alle "beschuldigingen" als druppels van een vette eend. Men kan immers nergens hard maken dat men zich aan "morele standaarden" dient te houden.

Maw, wees een narcist, en wees daar fier over. Bazuin uit dat genocides het doel zijn. Heb geen schrik om een racist te zijn, om een moordenaar te zijn, om geweld te preken, en wees daar fier op. Vertrappel de zwakken van alle slag, heb geen genade, wees bloeddorstig en meedogenloos en sta daar achter. Dan kan niemand U iets verwijten. Aldus het evangelie volgens patrickve. De cirkel wordt gesloten met het toppunt van moreel hoogstaande lulkoek: het ecologische. De logische oplossing voor het ecologische vraagstuk is het meedogenloze uitroeien van 99% van de mensheid. Het is de bondgenoot van elke uitroeiingspolitiek.

Eens je er open en bloot voor uitkomt dat het basis beginsel is "anderen uitroeien", en dat het enige politieke vraagstuk eigenlijk is "in welke volgorde, met wie beginnen, met wie pacten sluiten en aan welke snelheid we vorderen.
Oud 25 juni 2019, 15:55   #118
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk, de fout is van te willen "moreel hoogstaand" te zijn en U te verdedigen tegen zij die U immoraliteit aanwrijven. Aangezien moraliteit een onbestaand concept is, zoals rechtvaardigheid, gelijkheid en dergelijke zever meer, val je dan altijd in de kuil.

Nee, bij een verwijt over uw immoraliteit, moet je immoraliteit hoog in het vaandel dragen. Je moet er fier op zijn, dat je totaal immoreel bezig bent. Dan vallen alle "beschuldigingen" als druppels van een vette eend. Men kan immers nergens hard maken dat men zich aan "morele standaarden" dient te houden.

Maw, wees een narcist, en wees daar fier over. Bazuin uit dat genocides het doel zijn. Heb geen schrik om een racist te zijn, om een moordenaar te zijn, om geweld te preken, en wees daar fier op. Vertrappel de zwakken van alle slag, heb geen genade, wees bloeddorstig en meedogenloos en sta daar achter. Dan kan niemand U iets verwijten. Aldus het evangelie volgens patrickve. De cirkel wordt gesloten met het toppunt van moreel hoogstaande lulkoek: het ecologische. De logische oplossing voor het ecologische vraagstuk is het meedogenloze uitroeien van 99% van de mensheid. Het is de bondgenoot van elke uitroeiingspolitiek.

Eens je er open en bloot voor uitkomt dat het basis beginsel is "anderen uitroeien", en dat het enige politieke vraagstuk eigenlijk is "in welke volgorde, met wie beginnen, met wie pacten sluiten en aan welke snelheid we vorderen.
Inderdaad. Slechtheid is gewoon niets anders dan eerlijkheid. Het is een naïef sprookje van te geloven in het "inherent goede" van de mens. De mens is een narcist en een egoïst, al het andere is tegennatuurlijk. Althans, ik ben een narcist en een egoïst
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2019, 16:02   #119
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
2
Oud 25 juni 2019, 16:03   #120
Tavek
Banneling

Standaard

Ik denk dat voor zo goed als alle partijen de kans op regeringsdeelname niet groot is
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be