![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is dan enkel en alleen de fout van het Vlaamse gewest.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 juni 2019 om 14:06. |
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En dus is Vlaanderen onafhankelijk?
|
|
|
|
|
#104 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En ik heb gezegd dat het in doorbraak stond... Maar ik verdoe mijn verstand niet met voor een wandelende bibliotheek te spelen hoor... Veel erger dan niet altijd meer weten van waar een berichtgeving juist komt is jouw gehalte voor wie, zelfs als het voor zijn ogen gebeurt, maar het staat niet in de reguliere pers, zo iets dan niet gebeurd is of maar heel bijkomstig... Ik laat mij anderen niet vertellen wat ik wel of niet moet en mag geloven... |
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Verplichte tweede taal keuzes Frans, Franstalige rechters in Vlaams brabant (en weet maar dat ze van hun neus maken ten voordele van de francofonie en tegen de Vlaamse eisen in), de faciliteitengemeente waar de franstalige rechten wel uitgevoerd worden zelfs tegen de Vlaamse belangen in en dat in tegenstelling met de rechten van de Vlamingen in Brussel, die samen met de taalwetten gewoon niet worden uitgevoerd... de francofonie doet er alles aan om haar aanwezigheid in en rond Brussel te verstevigen en waar het kan tot wet te maken... Hoorde Gwylan, een française die hier schoon kwam zeggen dat de franse taal al ver doorgedrongen is in Vlaanderen en dat de fransen daar dus eisen kunnen stellen moest het tot een Belgische opsplitsing komen... Vlaanderen wordt door de franstaligen in harde tegenstelling met Wallonië dus totaal niet gezien als een ééntalig Nederlandstalig gewest..., maar wel als een te veroveren ontginningsgebied voor de grote francofonie... |
|
|
|
|
|
|
#107 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar Pandabeer doet veel liever alsof hij van zijn stoel afvalt en alsof hij daar nooit van gehoord zou hebben... |
||||
|
|
|
|
|
#108 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Panda bleek daar niets over te weten, hij herinnerde zich geen door de leden gestemd confederaal programma. Misschien spreekt hij de waarheid, omdat hij het verdrongen had naar zijn onbewuste. Ik neem aan dat zulks programma een traumatische ervaring geweest moet zijn. Een traditioneel anti-Vlaamse partij, waarvan de collectief autistische Vlaamse leden een anti-Belgisch programma stemmen. Stel u de consternatie voor bij mensen zoals Verhofstad, Dewael en dergelijke. Teken aan de wand voor de OVLD trouwens, een schisma van zulk formaat maakt de partij kapot. Is trouwens al te merken aan hun verkiezingsuitslagen van de afgelopen jaren, holderdebolder. Het moment waarop Rutten, ostentatief, open en bloot, het confederale naar de vuilbak verwees, dat kan je vergelijken met Genez, die in de krant, trots kwam uitleggen, hoe ze de N-VA uit de regeringsvormingsgesprekken hadden gekregen. Ze vertelde hoe ze tegen Di Rupo hadden gezegd dat hij een programma moest maken dat zo slecht was voor Vlaanderen dat de N-VA zich wel moest terugtrekken. N-VA heeft zich toen teruggetrokken, de SPa is aan het volksverraad kapot gegaan, ze zijn het nog steeds niet te boven trouwens, ze gaan, net zoals de OVLD, nog kleiner worden als partij. De tijden zijn verandert.
|
|
|
|
|
#109 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Minister-President
|
Ik vind dat er toch nog heel weinig te horen valt van de jonge Decroo en Tommeleyn voor het ogenblik. De tandem Rutten- De Wael echter is druk in de weer.....ik vermoed dat het niet zo rustig zit in de open VLD.
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|