![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zo kan hij dan achteraf doen alsof hij het allemaal voorspeld heeft...
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zeggen dat de NVA ooit goed was voor een pak meer dan 30% in de peilingen Niet te geloven.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 13 december 2019 om 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hoe het de NVA ook verloopt, ze hebben wel degelijk aan de kar getrokken. Zelfs de laatste jaren de meeste bagger opgevangen waardoor VB meestal in de schaduw kon opklimmen. Word de NVA nu opgepeuzeld door VB zal mij persoonlijk politiek een zorg wezen… ( want nu zinken we toch steeds MEER richting bodem) Doel: >>>als mensen die leven op Vlaamse bodem maar eindelijk los raken van de Franstalige dictators. Eens dit gebeurd, Vlaanderen zelf beslissing recht heeft dan pas kan de politiek hier op Vlaamse bodem echt zen gang gaan. Zonder de achterkamer sjoemel van de Franstaligen die steeds stokken in de wielen staken om beslissingen die het volk aan gaan te blokkeren ten voordele van de partij geneugten zoals deze van de PS. Kijk ik heb kanker gehad en ooit heeft men ook om mij te redden drastische beslissingen moeten nemen. Ok, ik ben een ersatz product tegen over wie ik was voor de kanker. Maar ik ben nu wie ik ben ersatz product al of niet…. ben ik daar om minder als voor heen???? … ik functioneer… anders dan voorheen ja heel zeker, maar ik functioneer met andere accenten en benaderingen, voor mijn aangepaste manier van leven >>> en dat resultaat alleeen telt.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 13 december 2019 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
Steun nog eens Vox, de fascisten van Spanje...
![]() |
![]() |
#105 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu kan men eerst van traditioneel naar N-VA gaan. Dat is nog altijd "eerbare burger". En dan merkt men dat het verschil met VB maar klein is, maar dat het VB eigenlijk "zuiverder" is (gewoon omdat ze nog niet bezoedeld zijn met machtsdeelname). En dat er een zodanige animositeit is tussen die twee, dat de gelijkenissen opvallen omdat men de kleine verschillen wil uitvergroten. De stap N-VA -> VB is niet moeilijk. Zonder die brug die de N-VA vormt tussen traditioneel en VB zou het moeilijker zijn. Citaat:
Het VB heeft zijn grootste nut als "nutteloos stemmenreservoir" dat coalities onmogelijk maakt. Niet als stemmenbalast om het vaderland te redden. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat dat extreem taalgebruik betreft moet jij niet onder doen voor het VB. Zowel over de Joden, de moslims als vreemdeling Gwylan heb jij al bloktaal gebruikt.
![]() |
![]() |
#107 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
1 ) BDW 2) TF 3) JJ eerst op plaats 4 komt Crevits. Sommigen herinneren zich nog de poeha die hieromtrent werd verkocht toen Maggie De Block eens op plaats 1 stond. Het aantal "specials" hierover op T.V. was opvallend.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() En paars-groen zou wel eens het voorgeborgte van de hel kunnen zijn voor de traditionele partijen.
![]() |
#110 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar toch blijft het maar half werk.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zal een les zijn, proberen in een federale coalitie mee te doen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
![]() Onderschat hem niet, hij kan nog dieper vallen.
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, is 100 keer nuttiger dan het vaderland te redden door te doen alsof de staat functioneert. In de praktijk maken bestuursmaatregelen niets uit. Ze lijken toch allemaal op elkaar en zitten in een zodanig nauw wettelijk en internationaal keurslijf, dat je eigenlijk niks kan doen.
Het grote verschil zit hem in het sussende van "er is een regering, de staat is er ", en "er is geen regering !". En dan merken dat dat niks verandert. En merken dat je dat niet nodig hebt. Dat alles beter gaat zonder. Dat gans die kliek nergens nodig voor is, in tegendeel. Dat men geen regering nodig heeft, en bij verlenging, geen staat. Dat men zaken onder elkaar kan regelen. Dat men, vertrekkende van een initieel staatsbestel, dat hoe langer hoe meer disfunctioneel wordt, men eigen, burgerlijke oplossingen kan bedenken. En geen aristocratie meer nodig heeft die wetten opstelt. Eens het geloof in de noodzaak van regering, bestuur, en wetten weg is, komt dat nooit meer terug. Aangezien Belgie een ui is, gaat eerst de buitenste schil eraan: het federale niveau. Niemand gaat dat missen. De deelregeringen zullen de bevoegdheden overnemen daar waar er een federaal vacuum is. Dat is het simpelste stapje: de facto onafhankelijkheid (of "confederalisme" zo men wil). Maar er is zelfs geen reden om daar te stoppen. Laatst gewijzigd door patrickve : 13 december 2019 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als het resultaat is dat de VB en NVA samen de meerderheid halen ![]() Ben ik gelukkig. ![]() Want dan kan eindelijk afstand genomen worden van de Franstalige dictatuur en hun collaborateurs. Die mensen die leven op Vlaamse bodem ...eender welken kleur of denken al decennia uit pressen als citroenen.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 13 december 2019 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het coiffeurke Van Grieken? Dat is helemaal niets. Als die de pensioenen moet gaan uitbetalen, klop dan maar op uw kin. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 13 december 2019 om 21:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() Tsjeven en groenen 11%
Liberalen 10% Sossen 9% ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |