![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's duidelijk + er zijn nog andere voordelen:
*onder andere lidmaatschap E.U. blijft probleemloos zoals het is (Indien je dat als een pluspunt ziet.); *een bestaand omhulsel (de staat) blijft wat het internationaal probleemloos aanvaardbaar houdt. *Het gemekker van afscheiding is vermeden. (O.a. Spanje, de U.K., Frankrijk enzo hoeven niet bang te zijn voor een precedent.) Effe een nadeeltje echter: een nieuw probleem ziet de dageraad-> De Brabanders gaan transferten moeten slikken voor de Vlonders en de Limburg!!! ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 18 december 2019 om 04:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Het schijnt dat het beter werkt en langer duurt dan de originele versie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb jij graag een fascistisch, racistisch en nazistisch beleid?
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want het fascisme heb je in de twee gevallen, en de rest, het volstaat om niet in de geviseerde doelgroep te zitten, en het valt wel mee he. Laatst gewijzigd door patrickve : 18 december 2019 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
De franstalige politici willen dit niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() Dat hebben we nu toch al... of hoe noem jij anders het verplicht afgeven van ons geld voor het heil van het buitenland dat Wallo-brux, bij uitsluitend frantalige wil, is???
Laatst gewijzigd door marie daenen : 18 december 2019 om 11:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#111 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom moet Belgie weg.
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van rechts deugt er niets voor hun en zijn rechts allemaal Nazi's . Dus, daar moeten ze niets van hebben. Maar van de kindervergoeding, daar zijn ze niet vies aan en hun Volkswagen of Mercedes, die vinden ze ook perfect. Laatst gewijzigd door Garry : 18 december 2019 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() Ben ik een globaal mens die niet uitsluitend in de termen van de grote francofonie alleen en de poco's, die zichzelf meer en meer tegenspreken in woord en daad, denkt...
Met ander woorden; ik ben niet geindoctrineerd, noch door de francofone godsdienstleer, noch door het totaal gecorrumpeerde anti-sociale evangelie van de poco's... Vroeger, ik weet niet of het nu nog zo is, hebben ze mij in Vlaanderen voor alles geleerd om objectief te denken, zoveel mogelijk ontdaan van zever in pakjes... En dat zie ik, vooral nu, als een enorme schat die niemand en zeker geen geloof of evangelie mij kan afnemen... Ik verkies in waarheid in plaats van in nep te leven... onafhankelijk van waar mijn woonst ook staat... |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
± 25 % voor onafhankelijkheid
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij werd niets gevraagd en bij de grote ondervraging werd mijn mening regelrecht geschrapt en e-mailadres gecanceld.
Hoeveel % van de bevolking was trouwens voorstander van een onafhankelijk België in 1830 ? 1% ? De Belg is gewoon een xenofoob wezen.
![]() |
#118 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgische democratie zonder verkiezingen. Mij zou het niet verbazen in de eindfase van de Belgische doodstrijd.
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan pas gaat ge terug naar de echte, enige en oorspronkelijke democratie. Maar, ik wens je geluk om dat 'erdoor' te krijgen Xeno, vent.
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |