![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Schoof; wij hebben de natuur tegen. Als je s'savonds uw onderbroek inspecteert dan mag je de hele dag werken in het geel maar als er een tikkeltje bruin bijzit ben je een racist. Panda zal U dat wel komen duidelijk maken. Alle sporen van Vlaming zijn zal hij benutten. Desnoods maakt hij van geel wel bruin. Hij is kleurenblind zelfs. Voor nuances heeft hij geen oog. Hij ziet zelfs overal bruin. Bewust nog wel! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Weer twee reacties. Spijtig misschien maar ze staan nog steeds op mijn negeerlijst. M.a.w. ik heb niet de minste interesse. Ik wil uitsluitend in debat gaan met mensen die met serieuze argumenten willen een discussie beginnen. Dus …….de vuilhoop op. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 5 januari 2020 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het woord "racisme" is pas "het woord van het jaar"! We kunnen niet vlug genoeg al die racismeslachtoffers uit ons land weg begeleiden! Die verdienen beter dan hier te moeten rondlopen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge ging het hier afbollen mijn beste.
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zo denk ik er ook reeds lang over. Ze maakten beter tijdelijke beschermde getto's in de grote zandbak. En als de oorlogen in hun thuisland stopten en het gevaar dus geweken was stuurden we hen terug. De enige manier om die sukkelaars en onszelf te beschermen. En nog veel goedkoper ook voor onszelf. En we sturen Merkel naar de brousse om bananenbomen aan te planten waar mogelijk. Ik eet die ook iedere morgen. Lekker en voedzaam! ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 5 januari 2020 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn wel degelijk domme vragen. Net zoals er domme mensen zijn. Juister is: een antwoord op een domme vraag kan wel nuttig zijn; een antwoord niet geven op een domme vraag, heeft nog nooit iemand slimmer gemaakt. Toch nog dit: zeer vaak heb ik geen goesting om te antwoorden op domme vragen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus van elke reactie hebt gij elke letter gelezen, negeerlijst of niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Haar praat was wel deze van uitschot. Je kaartje niet betalen op het openbaar vervoer is diefstal. Zij is dus een dievegge. Bij de betrapping als dievegge behandelde zij de kaartjesknipper zeer ondeuglijk. Uitschot.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Uiteraard komt dit in het lang en het breed in de media omdat het een Vlaamse treinconducteur is. Vraag me trouwens nog steeds af wat er eigenlijk racistisch is aan de uitspraak "we zijn hier niet op de markt in Kinshasa" ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() Als hij had gezegd "we zijn hier niet op de Vogelenmarkt" dan zou het nog als seksistisch kunnen aanzien worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De inhoud van wat hij zegt speelt geen rol, het was een blanke man tegen een negerin die geen ticket had, dus is het altijd racisme.
![]() |
![]() |