![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister-President
|
![]() We noteren, GEEN BLOEMEN (oude draad)
en we leggen een andere plaat op ![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Welke plaat wil je opleggen? Het Belgisch volkslied of de Internationale.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Voor hetzelfde geld rij je morgen tegen een muur en is je verhaaltje ten einde. But, who cares? For sure, I won't. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl de Belgicisten de eersten zouden moeten zijn om dit aan te klagen. Immers enkel als alle Belgen de taalwetten respecteren heeft dit land een kans om verder te blijven bestaan. Door de Franstaligen te blijven ontzien als zij de taalwetten met de voeten treden bevorderen de Belgicisten juist het ontstaan van een onafhankelijk Vlaanderen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad daar zal een Franstalige Zwitser nooit faciliteiten eisen als hij in een Duitstalig kanton komt wonen.
Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 19 januari 2022 om 20:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er zijn bijna geen Franstalige Zwitsers die in een Duitstalig kanton WILLEN gaan wonen. Ik begrijp ze, op cultureel vlak zou het zelfmoord zijn, cultuur in Duitstalige kantons is quasi onbestaand. De wereld kent Genève, Bern is een boerendorpje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We betalen al sinds 1978 parlementaire weddes aan verder totaal nutteloze Blok-parlementariërs. Dat ligt nu eenmaal 'contractueel' vast dat zij dat ook krijgen ondanks dat ze alleen maar op hun duim zitten en verder niets doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NVA, anders is er niets meer om te veroveren in 2024... Dat is hun enige uitdaging, de vlaamse formatie en de gemeentelijke dominantie hebben ze nu al.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Genève is de stad van Calvijn ,één van de meest verzuurde theologen aller tijden.Die man was tegen alle plezier en vermaak;laat staan cultuur. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 19 januari 2022 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De bijzonderste soorten; werden gewoon niet vernietigd en prijken nu in de tuin van een blauwe. Klacht neergelegd bij de politie maar er gebeurde niks. Waarschijnlijk werd er wel eens smakelijk gelachen met die onnozelaar die bloemetjes kweekte. Ieder zijn pleziertjes. Maar ik zie het toch anders. Als democraat mag iedereen bloemetjes kweken. Maar roven en vernietigen kan ik met de beste wil ter wereld niet goedkeuren. Ik ga er dus mee stoppen. Mijn grond is trouwens al verkocht. Dit land is het roofgebied van VIKINGS geworden. Dus PANDA je hebt je zin gekregen. Ik wist niet dat het VLAAMSE VOLK zulke rovers waren. Vanaf heden hoop ik dat dergelijke mentaliteit zich zal verder zetten. IK zal desnoods mijn steentje bijdragen. Wat niet meer van mij is zal ik met plezier ook verwoesten. Waarom? Omdat ik er oplezier in zal scheppen. En die ventjes met hun kepie op hoef ik ook niet meer. Ik zal ze in de toekomst niet meer lastig vallen. Zeggen dat ze het vertikten om orde op zaken te stellen durfden ze niet. Maar het resultaat van hun zogezegd onderzoek mogen ze op een plaats steken waar de zon niet schijnt. Laatst gewijzigd door werkman : 19 januari 2022 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Franstaligen die aan de Kust, in Gent, Antwerpen, enz...leven eisen ook geen faciliteiten. En ook in de Rand eisen ze geen faciliteiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Terug naar België.
Het is onze kwien haar beurtdeij vandaag. Allen rechtstaan en op de hoek van de keukentafel het volkslied zingen. En zeg nu niet dat ge allemaal een ronde keukentafel hebt. Leve de kwien en de king-muntjes. Ik heb gezegd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn faciliteiten voor Franstaligen in Wemmel ,Drogenbos, Linkebeek, Wezembeek -Oppem,Kraainem en Sint Genesius Rode ,allemaal in de Vlaamse Rand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er wonen trouwens ook Franstaligen buiten die gemeenten en dus in de rest van Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
geen deel van de Franstalige bevolking volgens U ? En de Franstalige politici zouden dus de faciliteiten geëist hebben tegen de wil in van hun kiezers? Wat gaan we hier nog allemaal moeten horen van de Belgicisten? Maar dat was wel te verwachten want een kat in het nauw maakt eigenaardige sprongen. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 20 januari 2022 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |