![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat de bedoeling is zouden de scholen nu moeten gesloten worden voor minstens 40 dagen .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je't doet moet je 't goed doen : heel het land in Quarantaine en de grenzen dicht met betonblokken. Dat kost dan wel een 10% van ons jaarlijkse GDP maar dat is dan maar zo. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 1 maart 2020 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Voorkom een lokale uitbraak — De Chinese provincie, Noord Italie and Korea/Iran bewijzen dat voorkomen oneindig veel gemakkelijker is dan achteraan hollen na een uitbraak. Sommige landen zoals Taiwan en Israel doen het goed: ook gezonde mensen mogen er niet zomaar in uit landen met een coronahaard (China, Italie...) — en ook terugkerende landgenoten ondergaan verplichte toezicht/quarantaine. Laatst gewijzigd door Tempest : 1 maart 2020 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze tv zenders doen aan paniekzaaierij "omdat de onrust aanzwelt" !!!
Wij waren deze middag in een druk restaurant. Er waren daar allerlei Aziaten & ook 1 Italiaans koppel. NIEMAND maakte zich belachelijk door een hand te weigeren of elkaar niet te kussen. De Aziatische meisjes zaten te giechelen & plezier te maken zoals je dat niet elke dag ziet... Pfff...de onrust zwelt aan !!!??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is niet normaal dat België nog maar twee gevallen heeft, als je dat vergelijkt met de buurlanden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zou perfect 80% thuis kunnen werken, maar ik ben zeker dat ze dit niet gaan toestaan. Bureaucratie enz.
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() Volgens MaggiBlock is het maar een griepje...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om eerlijk te zijn ben ik er niet echt een groot fan van.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het waarschijnlijk een politieke stoelendans is misschien?
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat is allemaal geweten. Het is crimineel onverantwoordelijk wat de regering heeft beslist, dat zal nog wel duidelijk worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat is niet bol te werken op de duur. Men weigert nu maatregelen te nemen die er toch gaan moeten komen als het zo hard blijft gaan hoor. De enige manier om de schade te beperken is het virus zoveel mogelijk te vertragen. Iedereen na een vakantie vrolijk weer aan het werk en naar school sturen is het tegengestelde daarvan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Minister
|
![]() Mannekes, het enige dat Europa tegenhoudt om meer maatregelen te nemen is arrogantie. Ten eerste over hun eigen protocollen, die al bewezen hebben dat ze ontworpen zijn om de waakzaamheid te minimaliseren.
Maar vooral omdat 'het vrije westen' niet graag overgaat tot dit soort maatregelen omdat het haaks staat op de 'Vrijheid'. Ze zeggen er wel niet bij dat die vrijheid vooral de vrijheid om winst te maken en te exploiteren is. Maggie 'we kunnen het wel aan' heeft haar Merkel-momentje gehad. |
![]() |
![]() |