![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Politieke uitspraken prins Filip Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen terecht i.v.m. de politieke uitspraken van prins Filip in het weekblad Story. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Grote verschil is evenwel nog steeds dat het niet past in een constitutionele monarchie dat een koning zich mengt in het politiek debat, iets wat "le prince Philip" nu weldegelijk heeft gedaan. Indien hij zich geroepen voelt in dat debat mee te gaan, moet hij ook zijn consequenties trekken en vaarwel zeggen aan de privilegies die hij niet als toekomstig staatshoofd heeft en zal hebben. Voor wat, hoort wat. |
|
![]() |
![]() |
#103 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||||
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijgevolg moeten ze ook handelen overeenkomstig de bepalingen en normen die van het staatshoofd of zijn vertegenwoordigers gevraagd wordt. Neutraliteit is er één van. |
|
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() "Wie aan België raakt, krijgt met mij te doen", en "ik ben taaier dan men denkt" aldus de Fluppe.
En inmiddels heeft Verhofstadt onze koninklijke rambo al aan zijn oren getrokken en in 't hoekske gezet. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen taak, geen geld. Dan mogen ze vrijuit spreken. |
|
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leopold III was de laatste die dat nog aandurfde. Boudewijn leerde uit wat er na WO II met z'n vader gebeurde en ondertekende de wetten bijna machinaal. Toen hij vond dat z'n geweten hem niet toeliet een wet te ondertekenen, vroeg hij het Parlement hem regeringsonbekwaam te verklaren. Volgens het recht kan dat. Dit gebeurde dan ook, waarbij dan de vervangers van het staatshoofd de wet tekenden. In deze is de wet strikt gevolgd. |
|
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() kunnen we straks van Laken niet een soort pretpark maken?
je weet wel, met zo'n treintje erdoor heen. touristen houden daarvan. en de koningskinderen kunnen er nog altijd solliciteren voor een jobke. om hotdogs te verkopen ofzo. |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge hebt geen énkele wet die dat zegt. De Prins zegt het goed. |
|
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door R. Heydrich : 30 november 2004 om 23:25. |
|
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben benieuwd... Eens kijken of u verder komt dan uw gewoonlijk scheldproza. |
|
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar blijkbaar weet dat het bij wet vastlegt, verneem ik graag van u wat er juist in die wet staat. Eens kijken of u nu een antwoord kunt geven... |
|
![]() |