![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het boek niet geschreven, noch de miniserie geproduceerd.
Citaat:
Citaat:
Ja , het afvlakken van de curve is een idee, vergelijkbaar met het verwijderen van een ontstoken blindedarm door middel van lavementen.
![]() |
![]() |
#102 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
:tranen:
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
creampie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan nog zeggen dat die hamsteraartjes hier nog trots een topic over openen om te laten zien hoeveel ze al hebben gehamsterd... Je zou ze zo een infectie van covid -19 toewensen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus tja daar moet ik eigenlijk niet op rekenen op die haar hulp, fysisch noch moreel is ze er toe in staat. Als een crisisje als dit al genoeg is om zogezegd alle Chinezen te ontmenselijken/over 1 kam te scheren; en ih verlengde de rest van Azie uiteraard, dan tja. Maybe just maybe had ze de delicatesse kunnen aan de dag leggen dat wat men nu meemaakt in BE voor mij als so-called Asian niet leuk is en wat zij verkondigt dit mij in feite nog meer raakt, want mensen hoesten ih openbaar (reeds 2× gebeurd, jawel) wel op mij, niet op haar. Dus bon, ik zorg voor mezelf, mijn 'gehamster' heeft in ieder geval niet geleid tot de lege rekken waar men deze dagen voor staat. Just saying want er wordt weer aardig uit z'n context gerukt & bij gefantaseerd. Ik wil vooral zo min mogelijk nog buiten komen, want als er straks nog meer doden vallen zal het voor Jan met de Pet natuurlijk mede mijn schuld zijn. Precies of ik ben verantwoordelijk voor wat er zich daar in China afspeelt. Ik ben die situatie echt zo beu, voel me hoe langer hoe meer trapped tssn 4 muren. You can not imagine. Laatst gewijzigd door bembem : 19 maart 2020 om 01:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga je nog maar eens in de slachtofferrol wentelen.... Spaar gewoonweg je leedvermaak tegen diegenen die heden dezen dagen nog moeten gaan werken,en die niet de ganse dag de tijd hebben noch krijgen om te gaan hamsteren,want dat is wat me stoort in jouw posts... Misschien kom je wel op een dag te liggen op de afdeling waar mijn schoonzoon verantwoordelijk is.... Zal ik hem in dat geval dan maar zeggen,"laat maar liggen".... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verzorgend personeel dat op de eerste rij van besmettingsgevaar staat, letterlijk in levensgevaar zou kunnen verkeren, om anderen te helpen, te verzorgen, waarschijnlijk doodop na 'n uitputtende dienst, ook mentaal omwille van de gevaren. Compassie, nee dat ken jij niet, net zomin als empathie. Dat heeft 'n naam. In tijden van nood, oorlog, crisis zoals deze, komt vaak 't beste naar boven bij velen, solidariteit, behulpzaamheid, uitkijken voor mekaar...ik heb al heel wat acties op poten zien zetten ondertussen. Maar bij velen komt ook 't allerslechtste naar boven. Jij hoort althans niet bij de eerste groep. Geen wonder dat je loopt te janken dat je al je hele leven sociaal geïsoleerd leeft. Dat ligt echter niet aan alle anderen zoals je jezelf wil wijsmaken. Doe eens wat aan introspectie/zelfreflectie.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U hebt hier al zoveel gezegd,véél blablabla en daar blijft het zoals gewoonlijk bij... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() Als ze niet steeds van die gatachterlijke topics zou starten inclusief foto's over bebloede ontlasting en dode muizen in je woonst, dan zou men idd nog kunnen opperen dat het vooruitziend was om een voorraadje op te slaan.
Dit echter etaleren als leedvermaak tav degenen die de kans niet hadden getuigt van een verminkte sociale instelling die ingegeven is door een mentale aandoening en een onverwerkt jeugdtrauma dat tevens de inspiratie vormt van je merendeel racistische en asociale topics die je hier komt droppen als een bebloede stront. Dus, nee Bem Gun, veel bijval en appreciatie zul je niet krijgen voor je zoveelste brain fart. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 19 maart 2020 om 01:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn schoondochter én mijn schoonzoon werken allebei in ziekenhuizen,zij worden momenteel tot het uiterste geprest om zoveel mogelijk bijstand te verlenen ,en dit terwijl hun eigen gezondheid zo mogelijk nog meer op het spel staat dan de patiënten die zij verzorgen.... Mijn zoon werkt als verantwoordelijke in de distributiesector,en die klopt momenteel ook al werkdagen van 12 uur om de boel te kunnen blijven bevoorraden.... En dan komt dat madammeke hier zowat lachen met alles en iedereen... Zulke egoïsten wens ik gelijk covid-19 toe.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard dat ik het erg vind. Maar ik heb haar studiekeuze, beroep, levenswandel niet bepaald. Dat deed zij. En ik heb zelfs geen auto, leef vh minimum. Niet dat jullie dat niet weten, maar goed. Dus bon, ik zorg in de 1ste plaats vr mezelf, mag het nog ![]() ![]() Het is natuurlijk mijn schuld allemaal. Ook mijn schuld dat die verpleegster nu eens daadwerkelijk gaat horen te doen waar ze uiteindelijk voor opgeleid is & zelf als beroep koos ie. desnoods in the line of fire doodzieke patienten verzorgen. Als je dat niet aankunt neem dan ontslag ipv het slachtoffer uit te hangen. Genoeg burn-outs in Belgie. Laatst gewijzigd door bembem : 19 maart 2020 om 02:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() glutenallergie
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Ik kan dit nummer maar niet uit mijn hoofd zetten. Weet echt niet hoe het komt.
https://www.youtube.com/watch?v=GWiuo_8xhXc |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lokaal werden verschillende acties gevoerd om hen te bedanken. Ze verdienen dat dubbel & dik.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neem toch niet alles wat ik zeg au 1er degre. Uiteraard zit ik met de mensen in. Jezus zeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om in je daybed te liggen stinken, op kosten van de maatschappij te teren en 't eeuwige slachtoffer uit te hangen. Die mevrouw heeft gekozen om in de verpleging te gaan, mensen te helpen, medeleven te tonen met anderen. Zou je ook eens moeten proberen, je weet niet hoe bevredigend 't is om anderen te kunnen helpen, je steentje te kunnen bijdragen, en vooral zelfvoorzienend te zijn, op eigen kracht iets bereikt hebben. En nee, 'n smerig kruipkoteke waar de muizen van ellende doodvallen volsjouwen met 't meest ongezonde voer hoort daar niet bij. Jezelf voortdurend in de slachtofferrol stoppen, onderwijl je minachtend uitlaten over anderen maakt geen groot of goed mens van je. Integendeel.
|
![]() |
![]() |