![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De laatste jaren horen we van dit madammeke niets meer.
|
|
|
|
|
#102 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hetzelfde riedeltje als altijd Die uvrm die gelden niet hoor als het hen want die hebben we opgesteld om ons te dienen. Kortweg is dat toch wat ge hier komt te stellen , of niet ? Ik zeg niet dat die perfect zijn en hier en daar voor verbetering vatbaar zijn maar dat kader hanterende biedt geen nadeel ( of voordeel voor hen) om het hoofd te bieden aan die dreiging of om paal en perk te stellen. De bepalingen, gerelateerd aan vrijheid van religie zijn helemaal niet te ruim en afgeblokt door de plaatselijke wetgeving. religie kan geen bovenhand nemen tenzij er een democratische meerderheid in dit land zou beslissen dat te doen...en dan nog ...als het andere betreft of beknot hebt ge daar bijzondere machten voor nodig. Citaat:
Die mogelijkheid van onverdoofd slachten ( btw onderwijl weeral gedateerd ) zat er al in van voor de eerste Moslim hier ooit voet aan wal heeft gezet. |
||
|
|
|
|
|
#103 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#104 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ook om onze westerse waarden te beschermen tegen, alweer en vooral, de usual suspects die die UVRM niet eens onderschrijven. Islam is geen ras, maar ivm de doodscultus zal ooit dat uitgeholde begrip (racist) verworden tot 'n Geuzennaam. Door degenen die onze westerse waarden willen behouden en verdedigen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
Laatst gewijzigd door SDX : 24 april 2020 om 18:06. |
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er is niks mis met dat 70 puntenplan. Ik pas dat toe in mijn huishouden; wie niet gewenst is, komt er niet in. Wie ik uitnodig en zich niet aan mijn regels houdt, niet wil vertrekken als ik dat vraag, zich in mijn huis installeert zonder ook maar iets bij te dragen, mijn meubels gaat re-arrangeren, mijn koelkast leegvreet, de boel afbreekt edm, vliegt er ongenadig uit, zelfs al vóórdat er al te grote schade is aangericht. Dat is de logica zelve. En ik ben er van overtuigd dat de grootste racist-roeptoeters exact hetzelfde doen. Indien niet, installeer ik me bij hen in huis.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Morgen. Morgen gaan ze er een lap op geven.
|
|
|
#107 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is evident dat bepaalde punten er zijn door gekomen precies omdat die punten reeds in voege waren of in consensus gedeeld werden. Pas op hé Ge kunt daarover discussieren hé Zoals die schijnhuwelijken...daar is men inderdaad wat meer op gaan toespitsen maar valt dat nu onder 'streng' optreden ? Dat is gewoon de bestaande wetgeving opvolgen Citaat:
Allez ik maak een plan op punt 1) vrijheid van meningsuiting punt 2) extermineer elke islam-aanhanger want die zijn tegen vrije meningsuiting Dat plan gaat als onmenselijk, racistisch, etc aanzien worden en volledig afgeschoten terwijl er op punt 1 niks te vallen viel en zelfs al in werking was. Is dat zo moeilijk te vatten, Travis Citaat:
Zoals ik ook al zei de 'gerealiseerde' punten zijn vaak onzinnig en dienen niet als palmeres gebruikt te worden noch werden ze 'gerealiseerd' onder druk ( want da's de claim toch ergens ) noch werden ze helemaal uitgevoerd zoals ze werden uitgelegd Ge kunt niks hebben tegen een punt "X. stop moordenaars in de cel" en het is bovendien zinledig want dat doen we reeds Ge kunt wel iets hebben tegen de verdere uitleg van dat punt waar in staat dat ge ze eerst moet gaan martelen. Dus dat wordt afgeschoten en de palmeres die de opsteller ervan wilt opstrijken voor de 'verwezenlijking' van dat punt is compleet van de pot gerukt |
|||
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Integendeel.
|
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ALS dat inderdaad zo overduidelijk is/was dan was dat ook duidelijk voor de rechtbank hé..uiteindelijk is dat een crimineel feit Ge kunt daar 3 maanden tot 2 jaar voor krijgen en een geldboete tot 10000 Dus daar wordt redelijk zwaar aan getild DUS ofwel zijt ge aan 't morrelen met de beginselen en is die man voor jouw schuldig tot het tegendeel bewezen wordt of zo ofwel zit ge hier al te redeneren in termen van cover-up, recht op maat, etc Zeg dat dan gewoon hé |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bijna. Ze woont nu in de VS.
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Filip Dewinter: "Wat mij betreft is het Verdrag van de Rechten van de Mens ondergeschikt aan het principe van Eigen Volk Eerst, al de rest is larie en apekool." Filip Dewinter op 14 juni 1992 in het VRT-programma De Zevende Dag. |
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Feit is dat het VB jaaaaren voor was op de andere partijen. Had men toen geluisterd was het nooit zover gekomen met dat pamperbeleid dat we nu kennen. |
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
( 't is te zeggen op enkele na dan waar het VB nu nog mee dweept) Straf hé...zoek de verschillen misschien Laatst gewijzigd door praha : 24 april 2020 om 18:20. |
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik gaf het enkel als voorbeeld van een plan dat kan afgeschoten worden terwijl er eveneens een punt in staat waar ge niks kunt tegen hebben. Dus jouw stropop bij deze me dat aan te rekenen |
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vlaamse Liberale Badeendjes?
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoals ik al zei, zelfs een liberaal als Verhofstadt zegt dat de islam hier niet past. |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vlaamse Lesbienne Bond.
Vuile Luie Brusselaars.
Caroline Leavitt: ‘aa moeder’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 24 april 2020 om 18:33. |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze gaan haar daar anders graag zien afkomen met haar uitspraken. heyheyhey 'k Ben effe gaan zoeken want het was inderdaad ontzettend stil rond die dame ( ik wist dat zelfs niet van de states ) en ik trof dit toevallig "Reden voor haar terugkeer naar de islam is volgens Ali dat er nu moslims zijn die pleiten voor hervorming van het geloof." Islam was toch een indoctrinerende onveranderde ideologie, niet ? |
|
|
|