![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ook dit: dat hele liplezen is een fabeltje. Het is wel zo dat een persoon die doof is min of meer kan liplezen, maar alleen wanneer die persoon weet waarover het onderwerp/ de discussie gaat. En dan nog.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amen to that: in alle drie plaatsen!
(De enige keren dat ik een aantal flessen water in huis haal is preventief in Hong Kong, uit voorzorg wanneer een taifun op komst is.)
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In onze regio in Belgenland is het wel zo hard dat je haar er stijf omhoog van staat na een wasbeurt indien je geen waterverzachter hebt. (mijn ervaring).
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 april 2020 om 05:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep, dat valt op. 'k Herinner me douchen in een Oostenrijks bergdorpje waar je zelfs geen douchegel nodig had om uw haar zacht te houden. Hier moet je alle paar jaar uw thermostatische kranen vervangen omdat ze dichtgekalkt zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier hebben we daar geen last van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dient een 'waterbedrijf' zelf niet voor 'zacht water' te zorgen.
Moet het water dat u door de kraan thuis krijgt al niet ontkalkt zijn? Een site van bij onze noorderburen leerde: Mijn waterleidingbedrijf levert 'zacht water', heb ik dan wel een waterontharder nodig? Mocht u het zekere voor het onzekere willen nemen en toch een waterverzachter in huis willen halen dan: Beste waterontharder 2020
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een site uit en over 'kroketten-uit-de-muurland' is niet echt behulpzaam. Voor hetzelfde geld kan je een site uit 'Bomen-van-Paramariboland' posten...
![]() |
![]() |
#112 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Bon voyage |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik drink meestal Spa bruis. Maar ik kook er wel mijn patatten in en heb het bovendien al enkele keren laten analyseren (dat water) en het blijkt zuiverder te zijn dan jullie gerecycleerd (riool) leidingwater.
![]()
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 300m, kostelijk graptje zeker Hoomer? Schoonouders hebben recent prijs gevraagd voor een boorputje van +/- 30m. Komt all-in op +/- 8000€
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hij gebruikt vochtige zakdoekjes om zich te "wassen" en het kuisen laat hij aan zijn vrouw over! ![]()
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had familie in de Kempen. Vlak bij hun huis liep een helder beekje.
Bleek dat water van een zinkfabriek te komen! Helder, ja, maar verder?
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen waterverzachter en mijn haar hangt netjes over mijn schouders.
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kalk zit er in mijn streek inderdaad veel in. Maar ik bedenk dan maar dat dat goed is tegen mijn osteoporose
![]()
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |