![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop voor hem dat er geen enkele snul dat bij mij probeert, want die ga ik luidop afzeiken. Zo hard als ik maar kan, dat soort calvinisten moet men behandelen als de pest en lepra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie dat helemaal niet zo zwart in en ben daar heeeel optimist in.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
domme mensen, en bange mensen. Lach eens met hun opmerking en ga onverstoord verder. (ik geef toe dat dit niet makkelijk is, als overheid, vb. burgemeesters, en hun flikken niet fatsoenlijk optreden, vb. betogingen toch toelaten, winkelstraten niet tijdig afsluiten, fatsoenlijk communiceren edm )
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Skobelev : 3 juni 2020 om 07:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beter ware het: betogingen zijn enkel toegelaten als ze zo gepland en georganiseerd kunnen worden dat het veilig kan verlopen. Nog een zijdelingse bemerking: betogingen zouden vaak overbodig zijn, als verantwoordelijke politici fatsoenlijk zouden communiceren - in twee richtingen - met bredere lagen van hun bevolking. Eigenlijk zijn betogingen vragen om meer aandacht voor zijn vrije meningsuiting. Die aandacht bekomen ze dan door ambetant te zijn voor de niet-betogende medemens. Een vitesse hoger van betogen, is dan betogen met geweld. Nog hogere vitesse: plundering en brandstichting uit politiek-sociale/... doeleinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanaf 2027 zie ik het ook wat optimistischer in. Tot dan moet je niet meer te veel spreken over een maatschappij want die is er niet meer of toch niet iets die naam waardig.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 juni 2020 om 07:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daar is geen naam vernoemd. En trek het je niet aan, gisteren een terrasje gedaan met mijn vriendin en een glasje wijn en enkele buren. Allé een fles wijn. Niet gereserveerd en geen gezever over afstand houden. Maar de bediening liet te wensen over, moest zelf lopen voor de glazen en de wijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zet mijn mondmasker nog altijd op.
Er zijn nog andere mensen die het ook nog steeds doen. Diegenen die het niet doen dat is hun zaak en ik zal daar ook géén tekst en uitleg aan verslijten. Mochten zij toch aangevallen worden door het virus en het ziekenhuis inschuiven dan zal ik er ook géén bal om geven, wegens zelf gezocht. Voorzichtigheid is en blijft geboden daar er nog steeds géén remedie is tegen het virus. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is waar je het opzet. Op het openbaar vervoer moet het bijvoorbeeld. Maar je bent toch niet zo'n gek die de deur niet uitgaat zonder hoop ik?
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |