Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 september 2020, 11:42   #101
sbe4kdr
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Men is daar met bezig inderdaad.

Ik denk wel dat het uit bepaalde hoeken wel aardig wat tegenstand gaat krijgen.

En wat is juist 'fake news' want dat kan alle richtingen uit.

Federale politie zet speurders in om "fake news" te bestrijden: "Gevaar voor maatschappij"

Gaan ze vééééééél personeel voor moeten aanpakken denk ik en dan nog mensen die een beetje op de hoogte zijn van wat het duistere Internet wel is of zou kunnen zijn in bepaalde duistere gevallen.

Even on-tropic dan maar:

Extreem-rechts groupuscule bedreigt viroloog Van Ranst: "kapotmaken" (Hitlergroet)

Ik heb niet de indruk dat, juist dat soort van berichten hun populariteit de hoogte gaat indrijven?????

Dat pak je anders aan om de viroloog van dienst te attenderen op dat zijn tekst/uitleg nog kant nog wal raakte, voor sommigen zelfs héél verkeerd in de oren klonk.
Het zal aan mij liggen maar wat u vertelt on-topic daar begrijp ik dus niet wat dat met de 'fake news' aktie van de politie te maken heeft. Of denkt u dat ze berichten van MVR gaan duiden als 'fake news', dat is dan toch wel erg naief.

Even onbegrijpelijk is waarom een link plaatst als reactie terwijl die link als bronvermelding al in mijn bericht staat.
sbe4kdr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2020, 11:45   #102
denkimi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
En wat is juist 'fake news' want dat kan alle richtingen uit.
Fake news is alles wat niet in het narratief past. Het is net als "racism" en "offensive" gewoon een manier om afwijkende feiten en meningen te censureren.

Voor china is de tiananmen slachtpartij fake news. Voor Rusland is de vergiftiging van navalny fake news. Voor de democraten is de dementie van biden fake news.
....
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2020, 14:59   #103
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sbe4kdr Bekijk bericht
Het zal aan mij liggen maar wat u vertelt on-topic daar begrijp ik dus niet wat dat met de 'fake news' aktie van de politie te maken heeft. Of denkt u dat ze berichten van MVR gaan duiden als 'fake news', dat is dan toch wel erg naief.

Even onbegrijpelijk is waarom een link plaatst als reactie terwijl die link als bronvermelding al in mijn bericht staat.
Mijn verontschuldigingen voor de dubbelpost van de link.

Ik krijg de kans niet meer om alle berichten goed door te lezen en dat heeft te maken met de mantelzorg die ik doe voor mijn ouders.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be