Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 september 2020, 14:11   #101
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik had het uiteraard over pre corona vluchten. Het is nogal wiedes dat ik de laatste maanden geen lange afstandsvlucht meer heb genomen hoezeer ik dat ook zou willen.
Ik hoorde van mensen die wel (konden) vliegen dat het inderdaad een soort voorverpakt voedsel is. Maar sowieso eten op een vliegtuig is voor mij altijd een noodzakelijk kwaad geweest. Het interesseert me nauwelijks. Ik word liever gewoon gerust gelaten. Meestal slaap ik.

Ik heb ontzettend veel gevlogen en volgens mij is in een vliegtuig zitten niet besmettelijker dan op een trein of bus...integendeel zelfs. In een vliegtuig moet je altijd kalm blijven zitten.
Met die Ibiza Ryanair vluchten of typische dronken mensen vluchten richting Kreta heb ik geen ervaring.
Waarom sleur je daar steeds die dronken mensen bij.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2020, 14:40   #102
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
En dat wordt nu op alle niveaus ook wel ingezien, maar nu zit men vast in wat men begonnen is he. Wie zal de moed hebben om te zeggen "OK 't was allemaal om te lachen, terug normaal doen en eventueel eens ziek worden" ?

--> mijn gedacht: niemand.
Op z'n stappen terugkomen is verschrikkelijk moeilijk.
Toegeven dat we verkeerd bezig waren is verschrikkelijk moeilijk.
Geloofwaardigheid behouden is moeilijk.
Zeker nu het "volk" zich stillekesaan vragen begint te stellen. Over zin en onzin.
Neen, het was niet om te lachen, maar we wisten van niet beter. En dit zal de finale reactie zijn van oud gezagsdragers.
Het onderwerp zal onderwerp worden van veel politieke discussies. Wie nu aan de zijlijn staat zal met de winst weglopen.

Wie steekt het in z'n hoofd om een land rood in te kleuren terwijl buurlanden dit niet doen.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be