![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Id did happen.
Zowel N-VA als VB waren aanwezig op Parking C vandaag. ![]() Forza Flandria Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 27 september 2020 om 14:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo lang NVA in de regering zat en mee besliste is er geen enkel moment geweest waarvan ik dacht; daar word ik blij van, dat hebben ze goed gedaan. Vooral niet 't 2 jaar lang mee onderhandelen over dat onzalige Marrakesh Pact. Dan heb ik 't nog niet over de onafhankelijkheidsplannen in de diepvries steken. Nee, 't enige goeie dat ik er in zie is hen zoveel mogelijk stemmen ontfutselen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai Henri, ik hoor dat de Vlaamse regering al nieuwe rollen prikkeldraad besteld heeft en een aantal liters verf om Breendonk terug in orde te zetten. Met wat geluk leven er nog na-oorlogse kampbeulen, die kunnen dan, oud en opgewekt, terug aan het martelen slaan.
Je weet dat ik u graag heb, probeer daarom uw kritiek op alle zaken Vlaams wat in te tomen.
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De betoging gaat gereduceerd worden tot 1 foto, namelijk die pickup met ordal en adelaar.
De boodschap zal wel weer ondergesneeuwd geraken.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 27 september 2020 om 14:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jajaja... en de achterkleinkinderen van de nazi’s waren ook van de partij! Mo sèèèg!!!
![]() ![]() ![]()
![]() |
#107 |
Parlementslid
|
![]() De sveer is koed, so te sien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() een trol account van Max van Dietschland. ps ik was daar en heb geen witte kaproen gezien Laatst gewijzigd door wagner.666 : 27 september 2020 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Parking was volzet, velen konden er niet meer bij.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zaten verschillende leuke wagens tussen, trouwens. Doch dit terzijde (hoewel?).
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk zijn het er maar 4 De sossen (SP.A en PS is één familie). De blauwen (MR en OVLD is één familie). De groenen (Groen en Ecolo is één familie). De tjeven (Eigenlijk is CD&V en CDH ook één familie, waarschijnlijk hebben die de echtscheiding aangevraagd). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb net, om solidair te zijn, een Brusselse wafel gegeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() lol
verheug u maar op de bevrijdingsfeesten
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu nog het gezaghebbend commentaar van Panda...
![]() |
#115 |
|
![]() Dit was vandaag zeker voor herhaling vatbaar en ik ben er zeker van dat volgende keer nog veel meer deelnemers aanwezig zullen zijn. Ook van NVA en CD&V.
- FORZA FLANDRIA - ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Panda's overtuiging is een v.d. meest relatieve op dit forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
|
![]() Dit jaar helaas de IJzerwake moeten missen, maar dit maakt veel goed. Hopelijk is dit nog maar het begin van een grootschalige geel-zwarte mars op Brussel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja,... Het zijn wel nakomelingen van postduiven uit WO II én Uit WO I. ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 27 september 2020 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
Ik wil ten laatste tegen 11 juli 2024 een onafhankelijke Vlaamse staat, los van de Europese Unie, maar het mag en het kan ook veel eerder als er massaal gemobiliseerd wordt op de straten. Dit was vandaag het echte Vlaanderen dat we gezien hebben, niet het progressieve stedelijke prullevlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |